Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare MOBILIER PENTRU DOTAREA SPATIILOR DE ALIMENTATIE PUBLICA din localitatea Maieru, nr. 606, judetul Bistrita-Nasaud


Detaliu pentru invitatia numarul 347950
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MAIERU
Numar invitatie: 347950/04.06.2013
Denumire contract: Contract de furnizare MOBILIER PENTRU DOTAREA SPATIILOR DE ALIMENTATIE PUBLICA dinlocalitatea Maieru, nr. 606, judetul Bistrita-Nasaud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MAIERUCod fiscal: 4512305, Adresa: Str. Principala, nr.606, Maieru, Maieru, Telefon: +40 0263372009, Fax: +40 0263372892
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala, nr.606, Maieru, Maieru, Romania, cod postal: 427130, telefon: +40 263372009, fax: +40 263372892, persoana de contact: VASILEDUMITRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Maieru, Str. Principala, nr.831, loc. Maieru, com. Maieru, Romania - Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare MOBILIER PENTRU DOTAREA SPATIILOR DE ALIMENTATIE PUBLICA dinlocalitatea Maieru, nr. 606, judetul Bistrita-Nasaud
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de mobilier (mese 170 buc si scaune 700 bubati)pentru dotarea spatiilor de alimentatie publica, localitatea Maieru, nr.606, judet Bistrita-Nasaud
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 298, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei: 5978 lei.Valabilitate: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar (in contul nr. RO80TREZ1045006XXX000027 deschis la Trezoreria Sangeorz Bai) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA Garantia trebuie sa fie irevocabila Instrumentul de garantare trebuie: -sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat sau neconditionat sa faca referire expresa la procedura Garantia de participare emisa in alta limba va fi prezentata in original insotita de traducere legalizata in limba romana Ofertantii care se incadreaza in prev. Legii nr.346/2004 beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei Acestia vor prezenta anexat garantiei o declaratie pe proprie raspundere, conf. Anexei 1 din Lege, din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM. Echivalenta pentru o garantie depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. Nota: Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata i se va retine potrivit art. 278^1 din O.U.G. 34/2006 o parte din garantia de participare, respectiv suma de1 % din valoarea contractului lei, si anume suma de 2989 RON
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din val. contractului fara TVA si va fi constituita in moneda contractului.Garantia se poate constitui nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea contr. printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care devine anexa la contract.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Valab. garantiei va corespunde cu perioada de valab. a contr. Garantia emisa in alta limba va fi prez. in orig. insotita de traducere legalizata in lb. romana Ofertantii care se incadreaza in prev. Legii nr.346/2004 benef. de reducerea cu 50% a garantiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.- Declaratie privind eligibilitatea - Formular 52.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006 - Formular 63.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 - Formular 7Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura sunt: Primar Dumitru Vasile, Secretar Ratiu Clara, Contabil Hangea Veronica, Consilieri locali: Bontas Virgil, Candale Ioan, Chisalita Ioan, Cirdan Nicu, Coman Viorel, Croitor Florin, Deac Vasile, Domide Teodor, Flamand Radu, Mogin Vasile, Negruser Vilut, Rebrisorean Dumitru, Ureche Mihai, Ureche Vasile, Membri comisie de evaluare: Bors Vasile, Andronesi Ioan, Scripet Cornelia.4.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 95.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 86.-Certificatul de atestare fiscala, eliberat de organul fiscal competent, din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente fata de bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.7.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente fata de bugetul local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalulNota: In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare la zi a acestor esalonari, in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.Precizari: -Documentele din aceasta sectiune vor fi emise integral de catre fiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici.-Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.-In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.-Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana . Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include si activitati ce fac obiectul prezentei licitatii. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Documentul va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Nota: In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii.Totodata documentul va fi prezentat atat pentru subcontractant cat si pentru tert sustinator ? daca este cazul .Atentie : Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante , inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiu Registrului Comertului in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Ofertantul trebuie sa demonstreze ca media cifrei globale de afaceri in ultimii 3 ani este in valoare de cel putin448.350 RONPentru demonstrarea indeplinirii cerintei, ofertantii vor prezenta: - Fisa informatii generale ?completare formular 11- Bilanturile contabile pe ultimii trei ani 2010, 2011, 2012 (in copie). Pentru calculul valorii cifrei de afaceri se va lua in considerare un cursul euro mediu anual practicat de BNR pentru anul respectiv (2010:1Euro = 4, 2099lei; 2011:1 Euro =4, 2379 lei; 2012:1Euro =4, 4560 lei)Nota : Ofertantii care se incadreaza in categoria I.M.M, in conformit Legea nr. 346/2004, beneficiaza de reducerea cu 50% pt. criteriul legat de cifra de afaceri. Pt. a beneficia de aceasta reducere ofertantii vor depune documente doveditoare privind incadrarea in IMMPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara: Ofertantul sa fi dus la bun sfarsit in ultimii 3 ani cel putin un contract de furnizare de produse similare. Pentru contractele de furnizare declarate ca experienta similara, ofertantul are obligatia de a prezenta urmatoarele: -Formularul 12 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.- Formular 13- Fisa privind experienta similaraNota : - Echivalenta in euro se va calcula pentru fiecare an raportat la cursul mediu de referinta al BNR pentru anul respectiv.-Raportare experientei similare se va face la valoarea contractelor fara TVA-Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se va calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor, Informatii privind asociatii (daca este cazul)Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 15:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer