Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE MONITOARE FUNCTII VITALE
Detaliu pentru invitatia numarul 353859
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353859/18.09.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE MONITOARE FUNCTII VITALE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASICod fiscal: 3233078, Adresa: CALARASI, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Telefon: 0242-313834, Fax: 0242-313834
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, SECRETARIAT, STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi, Romania, cod postal: 910071
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA CALARASI, SALA SEDINTE , STR. EROILOR, NR. 1-3, Calarasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE MONITOARE FUNCTII VITALE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIE MONITOARE FUNCTII VITALE CONFORM CAIET DE SARCINI ATASAT IN SEAP, INSTALARE, PUNERE IN FUNCTIUNE, INSTRUIRE PERSONAL, SERVICE IN PERIOADA DE GARANTIE .
II.1.6) CPV: 33195000-3 - Sistem de monitorizare a pacientilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 214, 516.13 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare = 4.000lei 1.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depune ofertelor). Se poate constitui prin: orice instrument de garantare bancara/de asigurari legal emis in original la dispozitia autoritatii contractante de orice banca /societate de asigurari, ordin de plata in contul autoritatii contractante RO96TREZ2015006XXX004298 deschis la Trez. Calarasi, numerar la casieria unitatii din str. Eroilor nr.1-3, Calarasi , Se retine garantia atunci cand ofertantul: revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze contractul, contestatia depusa la CNSC a fost respinsa, conform art.278.1(1)- lit.B, din OUG 34/2006 sau nu constituie garantia de buna executie. Cuantumul garantiei de participare pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat.Restituirea garantiei de participare se face in termen de 3 (trei) zile lucratoare de la data semnarii contractului. Echivalenta in lei/valuta pentru garantia de participare se va face la cursul leu/valuta stabilit de BNR inainte cu 5 zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
cuantumul garantiei de buna executiei este 10 % din valoarea fara TVA a contractului.Pentru constituirea garantiei de participare se vor aplica prevederile art.90 alin.(1)- (3)sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin. (1) si alin. (2) din HG nr.925/2006. Se vor aplica deasemenea prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.1. Declaratie privind eligibilitatea1.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/20061.3. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale din care sa reiasa ca ofertantul nu aredatorii scadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , original /copie conform cuoriginalul .1.4.Certificat privind achitarea obligatiilor exigibile din care sa reiasa ca ofertantul nu are datoriiscadente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , catre bugetul de stat si catre bugeteleasigurarilor sociale de stat , original /copie conform cu originalul .1.5.Declaratia privind calitatea de participant la procedura1.6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta1.7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - Dr.Nistor Mihai - Manager- Dr.Chiru Mariana - Director Medical- Ec.Dohot Oprisan Nicu - Director Financiar ? Contabil 2.1. Prezentare in original sau copie conform cu originalul a Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial si informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte urmatoarele: ? obiectul de activitate al ofertantului corespunde cu cel in al carui domeniu este obiectul contractului;? sediul actual al societatii;2.2. Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii pentru activitatea de comercializare, distributie si service dispozitivemedicale in baza urmatoarelor : - Legea nr.176/2000 privind dispozitivele medicale si a normelor de aplicare
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 3.2.bilantuL contabilla 31.12.2012., 3.1.Fisa informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri globalepe ultimii 3 ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 4.3. Certificate sau alte documente emise de organism abilitate ce atesta conformitatea produselor cuDirectiva 93/42/CEE, 4.1.Fisa privindexperienta similara (Formular 8) in livrareaunor astfel de produsedin care sa rezulte indeplinirea: - unuicontract delivrarisimilare .Livrarea de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. 4.4. Prezentarea certificatelor care sa ateste implementarea unui sistem de management al calitatii pentru furnizor ISO 9001sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.09.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2013 11:58