Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare montare si punere in functiune suflante


Detaliu pentru invitatia numarul 333223
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Numar invitatie: 333223/07.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare montare si punere in functiune suflante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Judeteana Apa Serv S.A. NeamtCod fiscal: RO15346437, Adresa: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Telefon: 0233/233340 int 140, Fax: 0233/218937
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Romania, cod postal: 610125, telefon: +40 233233340-185, fax: +40 233218937, persoana de contact: Sediul Companiei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Companiei - Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Piatra-Neamt, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare montare si punere in functiune suflante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare, montare si punere in functiune a doua suflante, cu instalatiile si echipamentele aferente necesare procesului de insuflare aer in treapta biologica din statia de epurare Piatra Neamt, conform cerintelor din Caietul de sarcini
II.1.6) CPV: 42122460-2 - Pompe de aer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 4000 Ron. Perioada de valabilitatea a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Din garantia de participare se va retine suma de 2100lei in cazul in care se va depune o contestatie si va fi respinsa de CNSC ca nefondata.Se constituie prin virament bancar sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari.Garantia de participare se va retine in conditiile art 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.Se constituie prin virament bancar, prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari sau conform art 90din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Neincadrarea indispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completariprin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr.4 ? Declaratie privind eligibilitatea), insotita de cazier fiscal si cazier judiciar al operatorului economic.Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG nr. 34/2006), insotita de: - Certificat de atestare fiscala (datorii labugetulgeneral consolidat) din care sa reiasasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, - Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasasituatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.- Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaSe va completa Formularul nr. 11 ? Certificat de Participare la licitatie cu oferta independenta.Completarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, conform Formularului nr. 12 ? Declaratie privindneincadrarea la art. 69^1din OUG nr. 34/2006(Consiliu de Administratie: Presedinte- Ioan Munteanu, Membri ? Sergiu Bumbu, Andrei-Sandocan Chelariu, Radu Marian Monda, Cristian Tomulet;Director General: Ionut-Catalin Dughir, Director Financiar: Iustina Balan, Director Tehnic: Florin Comsa, Director Dezvoltare: Gheorghita Zaharia, Director Comercial: Victor-Petcu Movila).Se va completa Formularul nr. 3- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Formularul nr. 13 ? Date despre societatea mixta/consortiu Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezultenumele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si activitatile autorizate Persoanele juridice straine vor prezenta: -Documentele echivalente cu cele solicitate mai sus, emise de autoritati/institutii abilitate din alte state, care vorfi prezentate in copii conforme cu originalul, traduse detraducator autorizat.- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele prezentate trebuie sa fie emise de autoritatilecompetente ale tarii respective- Se solicita Certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul in curs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 400000 leiin domeniul de activitate ce face obiectul contractuluiFormular6 Informatii generale despre ofertant Declaratie privind cifra de afaceri insotita de documente justificative declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate ce face obiectul contractului copii certificate pentru conformitate cu originalul ale situatiilor financiare ale ofertantuluipe cel mult ultimii 3 ani Documentele trebuie sa fie inregistrate la organele competenteOfertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana Autoritatea contractanta isi rezerva dreptulde a solicita ofertantilor prezentarea si a altordocumente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede se va folosi pentru calculul echivalentei un curs mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Prezentarea a maxim trei contracte similare de livrare montare si punere in functiune suflante cu valoarea cel putin egala cu 200000 leiDeclaratie privind lista principalelor livrari si montari de suflante in ultimii 3 ani continand valori perioade de livrare beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt Autoritati Contractante sau clienti privati Formularul 14Pentru calculul echivalentei se va aplica un curs mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an Certificat ISO 9001 pentru asigurarea calitatii sau similarCertificat ISO 9001 pentru asigurarea calitatii sau similar, eventual certificari potrivit standardelor ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP (www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2012 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer