Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare MOTORINA ? EURO DIESEL 5


Detaliu pentru invitatia numarul 344858
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Statiunea de Cercetare Dezvoltare pentru Viticultura ?i Vinificatie Bujoru
Numar invitatie: 344858/05.04.2013
Denumire contract: Contract de furnizare MOTORINA ? EURO DIESEL 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialStatiunea de Cercetare Dezvoltare pentru Viticultura ?i Vinificatie BujoruCod fiscal: RO 14794971, Adresa: str. G-ral Eremia Grigorescu nr.65, Targu Bujor, Telefon: 0236340640, Fax: 0236340642
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Statiune de Cercetare Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare MOTORINA ? EURO DIESEL 5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect cumpararea de MOTORINA ? EURO DIESEL 5Necesara pentru alimentarea cu combustibil a autovehicolelor si utilajelor aflate in dotarea STATIUNEA DE CERCETARE DEZVOLTARE PENTRU VITICULTURA SI VINIFICATIE BUJORU
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 290, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 3000 lei (IMM reducere la 50%). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. sau- ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.conturi: (cont RO29BTRL01801202J78723XX) Daca garantia de participare a fost constituita prin instrument de garantare emis in conditiile legii, atunci ofertantul va avea obligatia sa o depuna atat pe SEAP, cat si in original la sediul Statiunii De Cercetare Dezvoltare Pentru Viticultura Si Vinificatie Bujoru pana la data deschiderii ofertelor. Daca CNSC respinge contestatie depusa de catre ofertant, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma echivalenta cu prevederile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Daca garantia de participare a fost constituita prin ordin de plata, atunci ofertantul va avea obligatia sa o depuna doar in SEAP.Garantia de participare trebuie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, care, pentru procedurile desfasurate prin mijloace electronice coincide cu data si ora limita de depunere a ofertelor.In cazul in care garantia de participare nu este prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in conditiile prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa la sedinta de deschidere.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor I. Neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic Declaratie privind eligibilitatea (Formular M1), Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (Formular M2); daca este cazul, aceste documente se vor prezenta si de tertul sustinator, in acest caz declaratiile fiind completata doar in ce priveste neincadrarea in art 180 si neincadrarea in art. 181 literele a), c 1) si d).2. Se solicita confirmarea efectuarii platii taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat prin prezentarea: - Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011);
- Certificatului/certificatelor de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul/ bugetele local(e), eliberate de administratia locala unde ofertantul isi are sediul si, daca e cazul, sediile secundare/punctele de lucru, si din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta (conform art. 9, alin. 2 din Ordinul nr. 509/2011); II. Calitatea de participant la procedura: 1. Se solicita prezentarea Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formular M3). III. 1. Neincadrarea in prevederile art. 69 indic. 1 din O.U.G. nr. 34/2006:1. Se solicita prezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69 indic.1 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G.nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (Formular M4). 2. Neincadrarea in prevederile articolului 15 aliniat 1 din OUG 66/2011 privind evitarea conflictului de interese.1. Se solicita prezentarea Decalaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 15 alin. 1 din OUG 66/2011 (Formular M5). Acest document se va prezenta atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director Dr. ing Simion Cristina Liliana, Secretar Stiintific Dr. Biolog Ciubuca Aurel, Contabil sefEc. Benea Soltana, Inginer Sef Dr. Ing. Birliga Nicolae, Econimist ferma Munteanu Petru-Iulian. IV. Confirmarea participarii la procedura cu respectarea regulilor referitoare la concurenta: 1. Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului nr.314/2010 ANRMAP. Forma de depunere a acestor documente: conform art. 5 din Ordinul nr. 509/2011. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor de mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Documentele emise in alta limba decat cea romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: I. in cazul persoanelor juridice/fizice romane: Se solicita prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor; Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezinte, pentru conformitate, acest document in original/copie legalizata.II. in cazul persoanelor juridice/fizice straine: Se solicita prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Din documentele prezentate trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic are dreptul, potrivit legii, sa desfasoare activitati de genul celor avute in vedere la procedura in cauza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri: Formularul Informatii generale;Bilantul contabil pe ultimii 3 ani;Media cifrei de afaceri (globala) pe ultimii 3 ani de minim: 150.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara (executie): Detalierea listei principalelor livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani, Informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze: Declaratia privind subcontractantii; Daca este cazul, Acordul de subcontractare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 12.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 18:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer