Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare Motorina Euro 5


Detaliu pentru invitatia numarul 330837
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC AMENAJARE EDILITARA SI SALUBRIZARE S.A.
Numar invitatie: 330837/29.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare Motorina Euro 5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC AMENAJARE EDILITARA SI SALUBRIZARE S.A.Cod fiscal: 27515874, Adresa: STR.SF.ELEFTERIE, NR.47-49, SECTOR5, BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 736500570, Fax: +40 214120188
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.SF.ELEFTERIE, NR.47-49, SECTOR5, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 050524, telefon: +40 736500570, fax: +40 214120188, persoana de contact: Moisa Adrian-Costantin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.SF.ELEFTERIE, NR.47-49, SECTOR5, BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 050524, Birou Administrativ
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Colectare deseuri nepericuloase)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare Motorina Euro 5
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Motorina Euro 5
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 10800 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, resp. minim 60 de zile de la data depunerii ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari astfel: a) virament bancar in contul RO20CECEB50030RON2669655 CEC BANK.b) scrisoarea de garantie bancara ( completata in conformitate cu modelul F10) care se prezinta in original.Autorit. contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul cadru in perioada de valabilitate a ofertei.Neprezentarea garantiei de participare la procedura, in forma si cuantumul solicitate, atrage dupa sine returnarea ofertei nedeschise. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoareacontractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie va fi: - scrisoare de garantie bancara de buna executie (in original).- retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, la incheierea contractului care se atribuie Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 0, 5% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului, nu mai tarziu de 5 zile de la data incheieriicontractuluiAutoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91-92 din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, certificat de participare la procedura cu oferta independenta, declaratii privind neincadrarea in 69, 69'1 din OUG 34/2006.Reprezentantul autoritatii contractante: Mihailescu BogdanPersoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: Moisa Adrian, Popescu Marin, Son Florin.Declaratie de participare la procedura.Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.Declaratia privind partea /partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.Acord de subcontractare-ofertantul declarat castigator care declara ca subcontracteaza parti din contract, va prezenta inainte de semnarea contractului forumlarul intocmit si semnat cu fiecare subcontractant declarat in oferta.Informatii privind asocierea -Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economica financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2 si III.2.3. In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in fisa de date.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traduceri autorizate. Pe langa semnatura, documentele vor avea mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului. In cazul unei asocieri documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici.Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura, are obligatia de a prezenta declaratie privind eligibililtatea, declaratie privind neincadrarea in 69, 69'1 si 181 din OUG 34/2006.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de MFP sau unitatile sale subordonate.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de Primarie sau Consiliul Local -Certificate tip eliberate de autoritatile mentionate, din care sa reiasa situatia operatorului economic.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv catre cele locale, eliberate de catre autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul". Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofetelor.Pentru operatorii economici dinalta tara - documente care dovedesc forma de inregistrare / atestare ori apartenenta dpdv profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "Conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil pe ultimii 3 ani, Informatii cu privire la cifra medie anuala de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie prvind lista principalelor livrari produse in ultimii 3 ani Sistem de management al calitatii: ISO 9001 sau echivalent, Sistem de management al mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 11:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer