Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE MOTORINA EURO 5 PENTRU INCALZIRE


Detaliu pentru invitatia numarul 306588
Autoritate contractanta
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ARAD
Cod de identificare fiscala: 3519836
Adresa: STR. I. CALVIN NR. 17-21, ARAD, JUD. ARAD, Arad
Telefon: 0257.207100
Fax: 0257.207130, 0257.253151
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: CONTRACT DE FURNIZARE MOTORINA EURO 5 PENTRU INCALZIRE
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: FURNIZARE MOTORINA EURO 5 PENTRU INCALZIRE
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 26.07.2011 14:32
Data limita de depunere a ofertelor: 09.08.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele se depun la sediul autoritatii contractante din Str. I. Calvin nr. 17-21, la secretariat Serviciul Logistic
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul autoritatii contractante din Str. I. Calvin nr. 17-21, la Serviciul Logistic
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 109, 254.19 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta3. Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Financiara4. Certificatul fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Primarie5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului6. Ultimul bilant contabil7. Declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani8. Certificat privind sistemul de management al calitatii conform cerintelor standardului ISO 9001 9. Certificat privind sistemul de management de mediu conform cerintelor standardului ISO 14001 10. Certificat privind sistemul de management al sanatatii si securitatii ocupationale, conformcerintelor standardului ISO 18001
Garantia de participare este de1.100 lei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer