Achizitie publica - Contract de furnizare: motorina euro diesel (SR EN 590)
Detaliu pentru invitatia numarul 344589
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344589/01.04.2013
Denumire contract: Contract de furnizare: motorina euro diesel (SR EN 590)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL PENTRU SITUATII DE URGENTA "SERBAN CANTACUZINO" AL JUDETULUI PRAHOVACod fiscal: 2998382, Adresa: STR. RUDULUI NR. 96, Ploiesti, Telefon: +40 244595366, Fax: +40 244595367
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare: motorina euro diesel (SR EN 590)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de carburant auto motorina euro diesel (SR EN 590) VRAC - livrata de furnizor cu mijloacele de transport ale acestuia, in mod gratuit in locurile de livrare specificate.Valoarea estimata fara TVA: intre 468.103, 00 si 566.651, 00 RON.Valoarea minima estimata fara T.V.A. a intervalului este de 468.103, 00 RON, reprezentand valoarea estimata pana la 31 decembrie a prezentei proceduri, valoare in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima estimata fara T.V.A. a intervalului este de 566.651, 00 RON, reprezentand valoarea estimata maxima cu posibilele suplimentari, potrivit art. 6, alin. 3 din H.G. 925/2006.Optiuni: Aplicarea art.6 din HG nr.925/2006
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 468, 103 - 566, 651 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 9.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de participare se va posta scanata in SEAP, iar originalul se va prezenta la sediul ISU Prahova pana la data limita de depunere a ofertelor . In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO76TREZ5215005XXX000097, deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal 2998382, iar in cazul in care opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara, se va completa Formularul nr. 8.Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri, a garantiei de participare si a garantiei de buna executie cu 50% va prezenta Formularul nr. 6 pentru garantie, o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Lege 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.- urilor.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G. 925/2006.NOTA: Ofertele care nu sunt insotite, la data limita de depunere a ofertelor, de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse ( declarate neconforme).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie se stabileste in procent de 5 % din valoarea fara TVA a contractului atribuit .Garantia de buna executie va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in termen de maxim 5 (cinci) zile de la data semnarii contractului, ca o conditie de intrare in vigoare a acestuia.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO76TREZ5215005XXX000097, deschis la Trezoreria Ploiesti, cod fiscal 2998382, iar in cazul in care opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin scrisoare de garantie bancara, se va completa Formularul nr. 10.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie este egala cu perioada de derulare a contractului.Pretentiile asupra garantiei de buna executie, precum si eliberarea acesteia sunt prevazute de H.G. nr. 925 / 2006 art. 91, 92 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010) ? Formular nr. 42.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea Nr.337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr. 3. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Inspector Sef -Popescu Nicolae;
- Contabil Sef -Ticoiu Liviu;
- Sef Serviciu Logistic - Stoica Valeriu;
- Presedinte comisie de evaluare ? Olteanu Ion;
-membru comisie evaluare ? Barbulescu Constantin;
-membru comisie evaluare ? Tolu Mircea (consilier juridic);
- membru comisie evaluare ? Turis Adelina;
- membru comisie evaluare ? Ciutacu Daniel;
- membru de rezerva comisie evaluare ? Tiu Cosmin.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, si/sau Cazier judiciar /certificat echivalent ? Formular nr. 1Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4.a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare ? Formular nr. 2Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.b) Certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare: Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: _ certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;_ certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (conform prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare).Acestea vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau in copie certificata "conform cu originalul", semnata si stampilata de reprezentantul legal din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului include furnizarea de produse care fac obiectul achizitiei; - valabilitatea mandatului administratorului/ administratorilor. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie conforme cu realitatea la data limita de depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat certificatul O.R.C. in "copie conform cu originalul", inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii va prezenta documentul in original sau copie legalizata.2.Pentru Persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma deinregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media Cifrei de afaceri globala a ofertantului (operatorul economic singur sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimi 3 ani financiari trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului, respectiv 468.103 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; Se va prezenta, cel putin un document (documentconstatator/contract/procesverbal de receptie, etc.) prin care sa se confirme livrarea de produse similare., Cerinta nr. 2Ofertantul va prezenta certificat de conformitate emis de RAR ? OCP sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor care fac obiectul contractului, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante, conform Ordinului Ministrului Transporturilor, Constructiilor, si Turismului nr. 2135/2005, pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea si certificarea produselor si materialelor de exploatare utilizate la vehicule rutiere, precum si conditiile de introducere pe piata a acestora ? RNTR 4; Ordonanta Guvernului nr. 80/2000 privind certificarea sau omologarea echipamentelor, pieselor de schimb si materialelor de exploatare utilizate la vehicule rutiere, precum si conditiile de comercializare si utilizare a acestora, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent. In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea din contract (activitatea) pe care acesta o indeplineste.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.03.2013 12:44