Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare motorina pentru centralele termice


Detaliu pentru invitatia numarul 354529
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: TRIBUNALUL MEHEDINTI
Numar invitatie: 354529/07.10.2013
Denumire contract: Contract de furnizare motorina pentru centralele termice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL MEHEDINTICod fiscal: 4426654, Adresa: BD.CAROL I NR.14, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 252311506, Fax: +40 252314666
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BD.CAROL I NR.14, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220099, telefon: +40 252208207, fax: +40 252314666, CAMERA 2 REGISTRATURA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TRIBUNALUL MEHEDINTI B-UL CAROL I NR. 14, DROBETA TURNU SEVERIN, ROMANIA, COD POSTAL 220099, TELEFON +40 0252208207, FAX.+40 0252314666 SALA DE CONSILIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare motorina pentru centralele termice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie 40000 l motorina Euro5 pentru centralele termice de la Judecatoria Vj.Mare, Strehaia, Baia de Arama, Orsova, astfel: Jud. Orsova- 10000 l pentru perioada octombrie 2013-decembrie 2013Jud.Orsova-2000 l incluzind o posibila suplimentare cu 20% pina la 30.04.2014Jud. Strehaia- 10000 l pentru perioada octombrie 2013-decembrie 2013Jud.Strehaia-2000 l incluzind o posibila suplientare cu 20% pina la 30.04.2014Jud. Vinju Mare-10000 l pentru perioada octombrie-decembrie-2013Jud.Vinju Mare-2000 l incluzind o posibila suplimentare cu 20% pina la 30.04.2014Jud.Baia de Arama-10000 l pentru perioada octombrie-decembrie-2013Jud.Baia de Arama-2000 l incluzind o posibila suplimentare cu 20% pina la 30.04.2014Valoarea estimata minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pina la 31.12.2013(pentru art.6 din HG nr.925/2006)Optiuni: Autoritatea contractanta opteaza pentru aplic. art. 6 din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 220, 000 - 260, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare la procedura 3000 lei.2.Modalitatea de constituire: scrisoare de garantie bancara sau prin depunere la casieria autoritatii contractante, -prin ordin de plata in contul RO03TREZ4615005XXX000087 pe seama Tribunalului Mehedintila Trezoreria Municipiului Drobeta Turnu Severin sau prin asigurare de garantie de participare emisa de o societate de asigurare.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare pe SEAP.Perioada de valabilitate a garantiei este perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.Modalitatea de constituire: conform art.90 alin.1 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia privind eligibilitatea2.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.1813.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1din OUG 34/20064.Certificat de atestare fiscala in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", eliberat de Directia de impozite si taxe locale al unitatii teritoriale de pe raza careia se afla societatea isi are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii de plata la bugetul local, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor;5.Certificat de atestare fiscala , in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii teritorial administrativ-teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii de plata la bugetul consolidat , la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Mentionam ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata , operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin.(4) din HG nr. 925/2006, situatie in care devin aplicabile prevederile art.9 alin.(3)din Ordinul 509/2011.6.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea , derulare si finalizara procedurii sunt: -Popescu Norel-presedinte Tribunal-ordonator tertiar de credite-Popescu Corneliu-vicepresedinte Tribunal-Dulcea Elisabeta-manager economic7.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului 314/2010 Certificat constatator la ORC -in original sau in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii trei ani: 2010, 2011 si 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani- Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii.Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele impuse de Comunitatea Europeana, respectiv SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent , in termen de valabilitate, in copie lizibila cu mentiunea" conform cu originalul" semnata si stampilata de ofertant.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer