Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare oua de gaina


Detaliu pentru invitatia numarul 323792
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures
Numar invitatie: 323792/10.04.2012
Denumire contract: Contract de furnizare oua de gaina
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.MuresCod fiscal: 4323209, Adresa: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Telefon: 0265.213967, Fax: 0265.213967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 265213967, fax: +40 265213967, persoana de contact: Olariu Chilut Andra
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Muresstr.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 265213967
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare oua de gaina
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract furnizare oua de gaina
II.1.6) CPV: 03142500-3 - Oua (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 107, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum total in valoare de 1, 934.10 RON.In cazul respingerii unei contestatii depuse la CNSC, in conformitate cu dispozitiile art.278¹ lit.a) din OUG nr.34/2006, cu modificarile ulterioare, se va retine din garantia de participare suma de (1% din valoarea estimata a acordului cadru) RON.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data de depunere a ofertelor. Perioada de valablitate a ofertei este de 90 de zile de la data deschiderii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art. 86(1) din HG 925/2006?O.P. in contul RO97TREZ4765005XXX000181.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statCertificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor localeCertificat de participare cu oferta independentaDeclaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese)Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie: Dr. Florin Gomotirceanu - managerEc. Puscas Cristina ?Director financiar-contabilCampean Cornelia- economistNegrusa Ioan ? bucatar sefChilut Andra Olariu- Sef Birou Achizitii Publice si ContractareSef Serviciu fin.-contab.- Stupinean Lavinia Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalul. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator.Ofertantilor castigatori, li se va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, transmiterea certificatului constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii certificatului.Dovada autorizarii pentru receptie, depozitare si livrare de produse alimentare sub forma Documentului de inregistrare sanitara veterinara si pentru siguranta alimentelor pentru activitatile din unitatile de vanzare cu amanuntul-emis de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pentru siguranta alimentelor-Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor-copie « conform cu originalul » semnata si stampilata de catre reprezentantul legal- actul normativ care impune obligativtatea acestei autorizari : HG 573/2002.Se va prezenta dovada autorizarii sanitar veterinare sub forma Autorizatiei sanitare de functionare-emisa de Ministerul Sanatatii-Directia Generala a Medicinei Preventive si Promovarea Sanatatii-Directia de Sanatate Publica -copie « conform cu originalul » semnata si stampilata de catre reprezentantul legal ? actul normativ care impune obligativitatea acestei autorizari : HG 573/2002
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul Bilant contabil inregistrat vizat de organele de resort
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Declaratie de conformitate produs, Mostre de produs Certificate de calitate, rapoarte de incercare/testare sau buletine de analiza emise de organisme abilitate, sau orice alte probe sau dovezi prezentate de operatorul economic respectiv, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 15:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer