Achizitie publica - contract de furnizare oxigen medicinal comprimat 99.5% livrat in recipenti metalici 6-10Nmc/150-200bar proprietatea furnizorului
Detaliu pentru invitatia numarul 343734
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343734/12.03.2013
Denumire contract: contract de furnizare oxigen medicinal comprimat 99.5% livrat in recipenti metalici 6-10Nmc/150-200bar proprietatea furnizorului
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - U.M 02175 ConstantaCod fiscal: 4301383, Adresa: B-dul Mamaia nr. 96, Constanta, Telefon: 0241.695.366, Fax: 0241.695.366
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare oxigen medicinal comprimat 99.5% livrat in recipenti metalici 6-10Nmc/150-200bar proprietatea furnizorului
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract de furnizareoxigen medicinal comprimat (Cod A.t.c. : V03AN01) livrat in recipienti metalici (butelii verificate ISCIR) de 6 Nmc.-10Nmc/150 -200bar , proprietatea furnizorului; sa contina cel putin 99, 5% O2 V/V; gaz incolor, fara gust, fara miros; resturile reziduale sa se incadreze in limitele impuse de FR.ed a X-a si ANM; termen de valabilitate min. 6 luni.Se vor aplica prevederile6 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006.Cantitatea minima este de 3560 NM3 si a fost estimata pana la 31.12.2013 si face obiectul contractului de furnizare, respectiv reprezinta cantitatea care se va oferta. Cantitatea maxima este de 5000 nm3 si reprezinta nivelul maxim pana la care se va achizitiona prin prelungirea contractului de furnizare prin act aditional cu maxim 4 luni dupa data expirarii duratei initiale a contractului (pana la 30.04.2014).Achizitionarea cantitatilor suplimentare de produse specificate este conditionata de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata fara TVA a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele, iar valoarea maxima a intervalului fara TVA reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Se vor aplica prevederile art. 6 alin. 3 din H.G. nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 24111900-4 - Oxigen (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 51, 691.2 - 72, 600 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare 1030.00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertei. Modul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin.1 din HG 925/2006. In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma unei scrisori de garantie bancara se va utiliza formularul 8 si originalul se va depune la sediul autoritatii contractanta pana la data limita de depunere a ofertelor stabilita in invitatia de participare. Sunt acceptate si alte documente legale de decontare, care asigura incasarea garantiei pentru participare, respectiv chitanta eliberata de Casieria UM02175 Constanta sau ordin de plata in favoarea autoritatii contractante. Intreprinderile mici si mijlocii pot achita jumatate din valoarea garantiei de participare, in conformitate cu Legea Nr. 346/2004. Pentru a beneficia de aceasta facilitate ofertantul trebuie sa depuna documente justificative care sa dovedeasca faptul ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Contul UM02175 Constanta in care se depune garantia pentru participare: RO88TREZ2315005XXX000401, deschis la Trezoreria Constanta ? Cod Fiscal 4301383. Conditiile de retinere a garantiei de participare: Garantia de participare se retine conform prevederilor art. 87, alin.1 din HG 925/2006 si art.278 1 din OUG 34/2006 (daca este cazul). Conditiile de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie conform prevederilor art. 88 din HG 925/2006dovada garantiei de participare se va depune in SEAP.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse si declarate inacceptabileGarantia de participare poate fi constituita si in valuta caz in care echivalentul garantiei de participare din lei in valuta se va face la cursul BNR din ziua publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10 % din valoarea fara tva a contractului de furnizare Modalitati de constituire: conform art 90 din HG 925/2006 alin 1 si 2 cu modificarile si completarile ulterioare ( printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante; ordin de plata ordin de plata in contIBANRO88TREZ2315005XXX000401, deschis la Trezoreria Constanta) In situatia in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr 9. Garantia de buna executie se retine conform prevederilor art. 91 din HG 925/2006 Conditiile de restituire a garantiei de buna executie: Garantia de buna executie se restituie conform prevederilor art. 92 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 -completata conform formularului nr 1 ofertant/tert sustinator /asociatIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraaplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-completata conform formularului nr 2 ofertant/tert sustinator /ofertant/tert sustinator /asociatIn situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: -In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul sutinerii se va completa declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 si pentru sustinatoriCerinta nr. 3Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP314/2010 -completare formularul nr 3Cerinta nr. 4Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 -formular 4factorii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea sifinalizarea procedurilor de atribuire sunt: Comandant-Col Dr Tofan EduardDirector Medical Lt. Col. Dr. Trana AurelDirector Financiar-contabil Lt. Col. Ec. Coman OctavianBirou achizitii Ec. Iordache Bianca DanielaBirou achizitiiRef. Craciun AndreeaConsilier juridic Cpt. Just. Mil. Damian Alin ConstatinFarmacist -Farm. Serbanescu Ludmilaplt adj principal-Grecu Doruasistent sef chirurgie -Firoiu PatritaConsiliul de administratie poate fi contactat pe www.smuct.roBugetul autoritatii contractante este aprobat de SEFUL DIRECTIEI MEDICALE A MINISTERULUI APARARII NATIONALE ?general de brigada medic dr Mihai Marius MURESANOfertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire Cerinta nr 1Persoane juridice/fizice romane Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 ( original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?(informatiile cuprinse in acest certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor stabilita in invitatia de participare) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va transmite la sediul autoritatii contractante, pana la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul constatator in original sau copie legalizataPersoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Autorizatia de punere pe piata a produsului (A.P.P), emisa de AgentiaNationala a Medicamentului (A.N.M.). in termen de valabilitate -conformLegii 95/2006 privind reforma in sanatate, titlul XVII(original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.03.2013 15:27