Achizitie publica - Contract de furnizare oxigen medicinal lichid
Detaliu pentru invitatia numarul 340769
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340769/10.12.2012
Denumire contract: Contract de furnizare oxigen medicinal lichid
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN - TR. SEVERINCod fiscal: 4222239, Adresa: Splai M. Viteazul nr. 4, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: 0252.313751, Fax: 0252.321498
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare oxigen medicinal lichid
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare oxigen medicinal lichid conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 24111900-4 - Oxigen (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare ? 1% din valoarea estimata maxima, in suma de 2250, 00 lei. Perioada de valabilitate 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emis in favoarea autoritatii contractante, prin virament bancar in contul RO 80TREZ4615006XXX005053 deschis la Trezoreria Drobeta Tr Severin, sau plata cu chitanta la casieria autoritatii contractante in cazul in care valoarea este redusa. IMM-urile beneficiaza de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demostrarii ca se incadreaza in categoria intrep.mici si mijlocii. In masura in care CNSC respinge contestatia, a.c. va retine contestatarului 1% din valoarea garantiei de participare in conditiile art.278^1
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului este de 5% din valoarea fara TVA a contractului. Modul de constituire printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emis in favoarea autoritatii contractante sau prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreria Statului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contarctanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri successive din sumele datorate si cuvenite contractantului. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea - original; Declaratie privind neincadrarea in art.181 - original; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1. - original. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Ing.Duicu Ioan Adrian - presedinte Consiliu Judetean, Av. Georgescu Aladin - vicepresedinte Consiliul Judetean, Jr. Badanoiu Adriana - vicepresedinte Consiliul Judetean, Dr. Doina Boruga ? manager, Dr. Lidia Popesccu ? director medical, Ec. Margareta Popescu ? Director Financiar-Contabil, Jr. Stefanescu Camelia ? Serv.Achizitii, Ref. Bosoanca Adrian ? Serv.Achizitii, Ing. Duta Ion - sef Serv.Administrativ;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordin ANRMAP 314/2010 - original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii adm-teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?; Certificat de atestare fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?; Certificat constatator emis de O.N.R.C. prin care sa rezulte obiectul de activitate al societatii ? in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?;Autorizatie de punere pe piata (A.P.P.) eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului, conf legii 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlul XVII si Ordinul MS 895/2006 pentru aprobarea Reglementarilor privind autorizarea de punere pe piata si supravegherea medicamentelor;Certificat de buna practica ptr produsele medicamentoase din partea Agentia Nationala a Medicamentului;Autorizatie de fabricatie eliberata de Ministerul Sanatatii prin Agentia Nationala a Medicamentului, conf legii 95/2006 privind reforma in domeniul sanatatii, Titlul XVII si Ordinul MS 918/2006 pentru aprobarea reglementarilor privind autorizatia de fabricatie/import a producatorilor si importatorilor de medicamente.Autorizatia emisa de ISCIR conform prescriptiilor tehnice C4, C5, C6.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, Ultimul bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind principalele livrari de produse similare ofertantul va face dovada implementarii si mentinerii unui sistem al calitatii in domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele certificatului ISO 9001 sau echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.03.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.12.2012 18:46