Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare pachete software - licente educationale


Detaliu pentru invitatia numarul 323242
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA PETRU MAIOR TARGU MURES
Numar invitatie: 323242/02.04.2012
Denumire contract: Contract de furnizare pachete software - licente educationale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA PETRU MAIOR TARGU MURESCod fiscal: 4322831, Adresa: Str. NICOLAE IORGA Nr. 1, Targu Mures, Telefon: 0265-262275, Fax: 0265-262275
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. NICOLAE IORGA Nr. 1, Targu Mures, corpul R, etaj I, sala R14 - Secretariat DGA, Romania, cod postal: 540088, telefon: +40 265262275, fax: +40 265262275, persoana de contact: ANA MARIA TONCIAN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Petru Maior din Tg. Mures, str. N. Iorga, nr. 1, corpul R, etaj I, sala R21
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare pachete software - licente educationale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare pachete software - licente educationale pentru Facultatea de Inginerie si Departamentul IT al universitatii
II.1.6) CPV: 48190000-6 - Pachete software educationale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 255.64 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Va fi de 2% din val.estimata: -Lotul I - in val.de 139.00 lei, -Lotul II - in val.de 191.00 lei; -Lotul III - in val.de 28.00 lei, -Lotul IV - in val.de 1, 300.00 lei. Per.de valab.a garantiilor de particip.sa fie cel putin egala cu per.de valab.a of.-90 zile. Intrepr.mici si mijlocii benef.de reduceri cu 50%, conform Legii nr. 346/2004.Ofertantii au oblig. de a depune gar.de particip. in contul RO19TREZ4765005XXX007502 deschis la Trezoreria Tg. Mures, pana la data deschiderii ofertelor.In conf.cu prev.art. 85 si 86 alin.(1)din H.G. nr.925/2006 ofertantii vor constitui gar.de particip.astfel: prin scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original (Formularul 11 din sectiunea Formulare), prin OP sau CEC, confirmate de banca emitenta; printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o societate bancara ori de o societ.de asig., care se prezinta in original.In orice sit. gar. de particip.treb.sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea of.Ofertantul pierde gar.de particip.in urmat.cazuri: ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia, oferta sa fiind stabilita castigat. refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per.de valab.a ofertei.Gar.pt.particip.constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare, se restituie in cel mult 3 zile lucrat.de la data atribuirii contr. Gar.de particip.constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza dupa semnarea contr.de achizitie publica cu ofertantul desemnat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat.de la data expirarii per.de valab.a ofertei.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care C.N.S.C. respinge contestatia, autorit.contractanta va retine contestatorului din gar.de particip.o suma calculata in conf. cu prev.art. 278^1, alin.1) lit.(a) din O.U.G. nr.34/2006.Orice oferta care nu este insotita de gar.de particip.va fi respinsa.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratii privind eligibilitatea: Formular 1 - completat, semnat si prezentat obligatoriu, din Sectiunea Formulare.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: Formular 2 - completat, semnat si prezentat obligatoriu, din Sectiunea Formulare.In situatia in care, din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.3) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010: Formular 12 - completat, semnat si prezentat obligatoriu, din Sectiunea Formulare.4) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69(1) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari - Formular 8 - completat, semnat si prezentat obligatoriu, din Sectiunea Formulare.Persoanele cu functie de decizie in derularea procedurii sunt: Rector-Calin Enachescu, Director General Administrativ-Radu Doru Boarescu, Contabil sef-Lucia Harpa, Consilier juridic-Iuliu Palcu, Responsabil achizitii publice-Ana Maria Toncian5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 9 - completat, semnat si prezentat obligatoriu, din Sectiunea Formulare.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Acest document trebuie prezentat de toti ofertantii asociati sau subcontractanti.6) Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice teritoriala, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.7) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, in original sau in copie certificata pentru conformitate (semnata si stampilata de persoana autorizata), declarat de institutia emitenta, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Aceste documente trebuie prezentate de toti ofertantii asociati.In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza sit.ec.si fin.invocand si sustinerea acordata, in cf.cu prev.alin.(1), de catre o alta persoana, atunci ac.are oblig.de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al pers.respective, incheiat in forma autentica, prin care ac.confirma faptul ca va pune la disp.of./cand.res.fin.invocate. Pers.care asig.sustinerea fin.nu trebuie sa se afle in sit.care det.excluderea din procedura de atribuire, cf.prev.art.180 si art.181 lit.a), c^1)si d).OBS. Specificati obligatoriu numele reprezentantului imputernicit al societatii sau al persoanei autorizate sa semneze (nu doar semnatura). Persoane juridice/fizice romane: 1) Certificatul constatator in original sau copie certificata pentru conformitate, emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului ? obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis deONRC;
- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.2) Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (in cazul in care ofertantul doreste sa beneficieze de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004) -Formular 3 - completat, semnat si prezentat din Sectiunea Formulare.Persoane juridice/fizice straine: - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana). Persoanele juridice straine vor prezenta toate documentele in original sau in copii legalizate la care se vor anexa traducerile autorizate si legalizate aacestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 11. Prezentarea unei declaratii din care sa rezulte realizarea unei cifre medii de afaceri anuale, ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici ? Formular 4Valoarea cifrei de afaceri va fi egala sau mai mare de: ? pentru Lotul I ? 10.000, 00 lei; ? pentru Lotul II ? 15.000, 00 lei; ? pentru Lotul III ? 2.500, 00 lei; ? pentru Lotul IV ? 100.000, 00 lei.2. Bilantul contabil aferente ultimului an incheiat financiar vizat de Directia Generala a Finantelor Publice de la sediul ofertantului, in copie.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 11. Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse in ultimii 3 ani.2.Experienta similara ? se solicita lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani financiari incheiati, din care cel putin un contract sau mai multe a / au fost furnizarea de produse similare ? pachete software ? licente educationale, si care a / au avut o valoare egalasau mai mare: ? pentru Lotul I ? 6.000, 00 lei; ? pentru Lotul II ? 9.000, 00 lei; ? pentru Lotul III ? 1.000, 00 lei; ? pentru Lotul IV ? 60.000, 00 lei., Cerinta nr. 2Informatii privind subcontractantii, daca este cazul: 1. Declaratie privind partea / partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Cerinta nr. 3Informatii privind asociatii, daca este cazul1.Acordul de asociere Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.upm.ro, Sectiunea Licitatii, sediul Universitatii Petru Maior
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 10:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer