Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare paine


Detaliu pentru invitatia numarul 322843
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE DEZVOLTARE SI ASISTENTA COMUNITARA
Numar invitatie: 322843/27.03.2012
Denumire contract: Contract de furnizare paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE DEZVOLTARE SI ASISTENTA COMUNITARACod fiscal: 13934937, Adresa: CALEA RADNEI , NR. 250, Arad, Telefon: 0257 270757, Fax: 0257 270227
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop achizitia de paine pentru Cantina Municipala Arad, conform Caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2050 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Posibilitatea de a beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare: In cazul in care oferta este depusa de un ofertant care se incadreaza in categoria IMM-urilor, acesta are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor ? Formularul nr. 3, alaturi de dovada constituirii garantiei de participare;In cazul in care oferta este depusa de un grup de asociati care se incadreaza fiecare in categoria IMM-urilor, fiecare asociat are obligatia de a depune declaratia de incadrare in categoria IMM-urilor ? Formularul nr. 3, alaturi de dovada constituirii garantiei de participare.Forma de constituire a garantiei de participare (conform art. 86 alin. (1) din HG nr. 925/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare): prin virament in contul Directiei de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad, deschis la Trezoreria Mun. Arad, nr. RO35TREZ0215006XXX006662 ? pentru persoane fizice/juridice romane si straine.printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA.Aceasta se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care contractantul (individual si/sau fiecare asociat) se incadreaza in categoria IMM-urilor, acesta va beneficia de reducerea acordata de prevederile Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare;Forma de constituire (conform art. 90 din HG nr. 925/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare): prin virament in- in contul Directiei de Dezvoltare si Asistenta Comunitara Arad, deschis la Trezoreria Mun. Arad, nr. RO35TREZ0215006XXX006662 ? pentru persoane fizice/juridice romane si straine;printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;prin retineri succesive din situatiile de plata. In acest caz, sunt aplicabile prevederile HG nr. 1045/19.10.2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: -Formularul nr. 4 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Formularul nr. 5 ? Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 7 ? Declaratia privind eligibilitatea ? neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006).Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 ? Formular nr. 8;Persoanele juridice romane vor prezenta: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioaredeschideriiofertei.- Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit operatorul economic, din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare deschiderii ofertei.In cazul in care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 180 si art. 181 din OUG nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Formular nr. 19 ? Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : -ERIKA STARK, director executiv-Szucs Mariana ? Sef Serviciu-Lucaci Gabriel, consilier juridic, Comp. Achizitii publice-Mocuta Sorin, consilier juridic Compartimentul Juridic-Carmen Radu, Sef Birou Financiar-Penzes Arpad, consilier, Comp. Managementul calitatii Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice romane: Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Documentul trebuie sa ateste faptul ca: - in obiectele de activitate autorizate ale ofertantului sunt cuprinse activitati similare cu obiectul achizitiei;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/asociatie/tert sustinator: Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra medie de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului, in ultimii 3 ani de activitate (2008, 2009 si 2010), de minim 200000lei, fara TVA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/asociatie/tert sustinator: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au furnizat produse similare celor solicitate prin documentatia de atribuire, cerinta fiind indeplinita prin prezentarea a cel mult 3 contracte de furnizare de natura similara ce fac obiectul procedurii, a caror valoare cumulata sa fie minim 100.000 lei, fara TVA., Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Se vor prezenta urmatoarele documente: - Autorizatia sanitar veterinara de functionare.- Autorizatia sanitar veterinara ptr. mijloacele de transport, special destinate ptr. transportul produsului ofertat.- Buletin de analiza emis in anul 2012 de un organism/laborator abilitat, pentru produsul ofertat. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Se va prezenta Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001:2008sau echivalent, similar ca activitate cu obiectul prezentei achizitii, in termenul de valabilitate mentionat de emitent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, e-mail, posta, sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 18:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer