Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare paine


Detaliu pentru invitatia numarul 334585
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI IALOMITA
Numar invitatie: 334585/30.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI IALOMITACod fiscal: 9670462, Adresa: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Telefon: 0243/231088, Fax: 0243/233407
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920033, telefon: +40 243231088, fax: +40 243233407, persoana de contact: MIORITA SUTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI IALOMITA STR.CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Romania, telefon: +40 243231088, fax: +40 243233407, persoana de contact: MIORITA SUTU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie paine alba 300 gr./buc.Se solicita furnizarea produsului la fiecare Centru din subordinea D.G.A.S.P.C. Ialomita, zilnic.Valoarea estimata fara TVA este intre 63000 si 119000 lei, conform H.G. nr.925/2006, valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la data de 31.12.2012(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari daca exista resurse financiare alocate cu aceasta destinatie, fiind incheiat, in acestsens, un act aditional la contract pana la data de 30.04.2013.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Total 1200 lei din care: Lot 1 ? 750 lei; Lot 2 ? 120 lei; Lot 3 ? 120 lei; Lot 4 ? 150 lei; Lot 5 ? 30 lei; Lot 6 ? 30 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere - Formular nr.10 ? ca societatea se incadreaza in categoria IMM; sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelorMod de constituire: instrument bancar emis de o soc. bancara sau de o soc.de asigurari ? in original (Formularul nr.12 ? Scrisoare de garantie din ?Model de Formulare?); op sau fila CEC cu confirmarea bancii pana la data deschiderii ofertelor in contul DGASPC IALOMITA , CF 9670462, cont RO34TREZ3915006XXX000133 Trezoreria Slobozia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea -Formularul nr.3-Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006. Formularul nr. 4- Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.- Certificate de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat si impozite si taxe localein original, copie legalizata /autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.5;
- Certificat de participare cu oferta independenta?, conf. Ordinului nr.314/2010 -Formularul nr.6-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 7-Declaratie de evitare a conflictului de interese pentru persoane cu functii de deciziePaul Marcu- Director General, Buda Lucretia ? Director Adj. Economic, Badea Neculai ? Sef serv. EvaluareSutu Miorita Ruxanda ? Sef Serv. Th. Achizitii, Administrativ, Grecu Ileana Sef Birou Juridic, Ratunzeanu Luminita ? Sef Serviciu de Asistenta Sociala pentru persoane adulteJircu Mihaela Sef birou Relatii cu publicul, secretariat, strategiiTodica Viorica Sef Centru de Ingrijire si AsistentaSloboziaUrsu AnaReferent serv. Contabilitate DGASPC IALOMITAMacianu FloricaReferent serv. Contabilitate DGASPC IALOMITAStan Ion ? Consilier Juridic Forma de inregistrare a persoanelor juridice romane: Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Persoane juridice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident . Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), va fi de cel putin 120.000 lei fara tva, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pentru toate loturile, din care : Lot 1?75.000.00 lei; Lot 2?12.000.00 lei; Lot 3- 12.000.00 lei, Lot 4- 15.000.00 lei, Lot 5- 3.000.00 lei, Lot 6- 3.000.00 leiOfertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., Bilantul contabil pentru exercitiul financiar2011, vizat de DGFP , sau extrase din bilanturile contabile (in cazul in care publicarea acestora este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul) din care sa reiasa cifra de afaceri, in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica-Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (calculati pana la data depunerii ofertelor). Ofertantul trebuie sa prezinte detalii despre valoarea contractelor , produse livrate , durata contractului, beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Realizareaa maxim 5 contracte insotite de recomandari din care sa reiasa furnizarea de produse similare cu cele ce fac obiectul procedurii., In scopul verificarii capacitatii tehnice/ profesionale, in temeiul art. 188, lit. e, din OUG 34/ 2006 autoritatea contractanta solicita mostre cu titlu gratuit pentruprodusele ce fac obiectul contractului., Autorizatie sanitar-veterinara de transport, Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere din care sa reiasa ca operatorul economic ofertant a implementat si mentine o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conform prevederilorHG nr.924/2005 sau Certificat ISO 22000/2005, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP si de la sediul DGASPC Ialomita, Slobozia, str. C.D.Gherea nr.1
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.08.2012 15:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer