Achizitie publica - Contract de furnizare paine
Detaliu pentru invitatia numarul 337398
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 337398/15.10.2012
Denumire contract: Contract de furnizare paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI IALOMITACod fiscal: 9670462, Adresa: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Telefon: 0243/231088, Fax: 0243/233407
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920033, telefon: +40 243231088, fax: +40 243233407, persoana de contact: MIORITA SUTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUIIALOMITA, STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie paine alba 300 gr./buc.Se solicita furnizarea produsului la fiecare Centru din subordinea D.G.A.S.P.C. Ialomita, zilnic.Valoarea estimata fara TVA este intre 23000 si 47000 lei, conform H.G. nr.925/2006, valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la data de 31.12.2012(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari daca exista resurse financiare alocate cu aceasta destinatie, fiind incheiat, in acest sens, un act aditional la contract pana la data de 30.04.2013.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 47, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Total 450 lei din care: Lot 2 ? 120 lei; Lot 3 ? 120 lei; Lot 4 ? 150 lei; Lot 5 ? 30 lei; Lot 6 ? 30 lei(pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere - Formular nr.10 ? ca societatea se incadreaza in categoria IMM; sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelorMod de constituire: instrument bancar emis de o soc. bancara sau de o soc.de asigurari ? in original (Formularul nr.12 ? Scrisoare de garantie din ?Model de Formulare?); op sau fila CEC cu confirmarea banciipana la data deschiderii ofertelor.Garantia se depune in contul DGASPC IALOMITA , CF 9670462, cont RO34TREZ3915006XXX000133 Trezoreria Slobozia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea -Formularul nr.3-Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006. Formularul nr. 4- Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.- Certificate de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat si impozite si taxe localein original, copie legalizata /autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.5;
- Certificat de participare cu oferta independenta?, conf. Ordinului nr.314/2010 -Formularul nr.6-Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 7-Declaratie de evitare a conflictului de interese pentru persoane cu functii de deciziePaul Marcu- Director General, Buda Lucretia ? Director Adj. Economic, Badea Neculai ? Sef serv. EvaluareSutu Miorita Ruxanda ? Sef Serv. Th. Achizitii, Administrativ, Grecu Ileana Sef Birou Juridic, Ratunzeanu Luminita ? Sef Serviciu de Asistenta Sociala pentru persoane adulteJircu Mihaela Sef birou Relatii cu publicul, secretariat, strategiiTodica Viorica Sef Centru de Ingrijire si AsistentaSloboziaUrsu AnaReferent serv. Contabilitate DGASPC IALOMITAMacianu FloricaReferent serv. Contabilitate DGASPC IALOMITAStan Ion ? Consilier Juridic Forma de inregistrare a persoanelor juridice romane: Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Persoane juridice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident . Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), va fi de cel putin: 12.000 lei fara TVA pentru Lot 2;12.000 lei fara TVA pentru Lot 3, 15.000 lei fara TVA pentru Lot 4;3.000 lei fara TVA pentru Lot 5; 3.000 lei fara TVA pentru Lot 6 in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluiOfertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., Bilantul contabil pentru exercitiul financiar2011, vizat de DGFP , sau extrase din bilanturile contabile (in cazul in care publicarea acestora este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul) din care sa reiasa cifra de afaceri, in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica-Declaratie privind Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita a depunerii ofertei)continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentareaa maxim 5 documente/ contracte sau parti relevante ale contractelor din care sa reiasa furnizarea de produse a caror valoare sa fie egala sau mai mare decat valoarea estimata a lotului: lot 2 - 6200 lei; lot 3 - 6200 lei; lot 4 - 7500 lei; lot 5 - 1600 lei; lot 6 - 1500 lei. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., In scopul verificarii capacitatii tehnice/ profesionale, in temeiul art. 188, lit. e, din OUG 34/ 2006 autoritatea contractanta solicita o mostra cu titlu gratuit pentruprodusul ce face obiectul contractului., ?Autorizatie sanitar-veterinara de transport, care sa ateste faptul ca operatorul economic are in dotare cel putin un mijloc de transport autorizat pentru furnizarea produselor alimentare. Prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa reiasa ca op.economic ofertant a implementat si mentine o procedura sau proceduri permanente bazate pe principiile HACCP, conf.prevederilor HG nr.924/2005 sau certificat ISO 22000/2005, in xerocopie certificata ptr.conformitate cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, din SEAP si de la sediul DGASPC Ialomita, Slobozia, str. C.D.Gherea nr.1
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.10.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.10.2012 13:01