Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare paine


Detaliu pentru invitatia numarul 345129
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"
Numar invitatie: 345129/12.04.2013
Denumire contract: Contract de furnizare paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"Cod fiscal: 4266308, Adresa: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 2433032, 0741110034, Fax: 2433032
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: paine cu sare si fara sare
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 58, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1 % din valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, respectiv 588lei. - Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in contul autoritatii contractante, cont nr. RO14TREZ7025005XXX000176 Trezoreria sect 2. Se va depune scanat in SEAP si va fi prez in orig la sediul AC de catre toti op ec cel mai tarziu la data si ora limita stabilite pentru dep ofertelor.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru depunerea ofertelor. - Garantia trebuie sa fie irevocabila. - Instrumentul de garantare va trebui sa faca referire expresa la cererea de oferta privind achizitionarea de PAINE, cod CPV 15811100-7, perioada de valabilitate a acestuia trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. - Garantia de participare va fi executata de catre autoritatea contractanta in cazul in care castigatorul licitatiei refuza sa semneze contractul de achizitie publica sau daca ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia. - Garantia de participare constituita de ofertantul necastigator se restituie de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul/ ofertantii castigatori, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. - Garantia de participare constituita de ofertantul castigator se restituie de autoritatea contractanta in termen de 15 zile de la semnarea contratului de achizitie publica.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la Licitatie cu oferta independenta, conform cu formularDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, conform cu formularDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, conform cu formularDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006, conform cu formularLista persoanelor care detin functie de decizie in cadrul Autoritatii ContractanteConducatorul autoritatii contractante: Manager, conf dr Suciu NicolaeMembrii organelor decizionale ce au legatura cu procedura de atribuire: Dir. fin. contabil, Ec.Maria GheorgheDirector medical : Prof Dr Matei Dumitru Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aibacorespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Informatiile din certificatul constator sa fie reale la data depunerii ofertelor. In original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea?Conform cu originalul?. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului castigator ii se va cere saprezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata (dupa caz).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale?? din care sa reiasa cifra de afaceri globala aofertantului pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), calculata in lei si euro, lacursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv(cursul mediuanual 2012-4.4560; 2011-4, 2379lei, 2010-4.2099lei, ).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca sunt autoritati contractante sau clienti privati, pe modelul de formular existent in sectiunea "Documentatie si clarificari" - Prezentarea cel putin a unui certificat/document emis sau contrasemnat de o autoritate ori de clientul beneficiar, care sa ateste indeplinirea corespunzatoare a obligatiilor contractuale in contracte anterioare.efectuate in ultimii 3 ani, completata potrivit modelului de formular din sectiunea "Documentatie si clarificari"; - Certificat ISO 9001 (copie conform cu originalul, semnata si stampilata) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate. In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, SCUB va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.04.2013 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer