Achizitie publica - Contract de furnizare paine
Detaliu pentru invitatia numarul 348165
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348165/07.06.2013
Denumire contract: Contract de furnizare paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI IALOMITACod fiscal: 9670462, Adresa: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Telefon: 0243/231088, Fax: 0243/233407
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920033, telefon: +40 243231088, fax: +40 243233407, persoana de contact: D.G.A.S.P.C. Ialomita
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, judetul Ialomita, Romania, cod postal: 920033.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie paine alba, feliata, ambalata individual, 300 gr./buc.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 61, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: Lot 1 ? 1000 lei; Lot 2 ? 150 lei. Ofertantii au posibilitatea depunerii garantiei de participare si in valuta. Echivalenta pentru garantia de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe propria raspundere - Formular nr.10 ? ca societatea se incadreaza in categoria IMM; sunt considerati candidati tip IMM acei candidati pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.Mod de constituire: instrument bancar emis de o societate bancara sau de o societate.de asigurari ? in original (Formularul nr.12 ? Scrisoare de garantie din ?Model de Formulare?); ordin de plata sau fila CEC cu confirmarea bancii pana la data deschiderii ofertelor in contul DGASPC IALOMITA , CF 9670462, cont RO34TREZ3915006XXX000133 Trezoreria Slobozia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34 / 2006) -Formularul nr.3- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006. - Formularul nr. 4Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr- una dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribuire a contractului.- Certificate de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat si impozite si taxe locale in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la termenul legal al ultimei scadente de plata inainte de data deschiderii ofertelor.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.5;
- Certificat de participare cu oferta independenta?, conf. Ordinului nr.314/2010 - Formularul nr.6- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Formularul nr. 7.Persoanele cu functii de decizie din cadrul D.G.A.S.P.C. Ialomita sunt: Paul Marcu- Director General, Buda Lucretia ? Director Adj. Economic, Badea Neculai ? Sef serv. Evaluare, Stan Ion -consilier juridic Serviciul Juridic, Vasile Cristina Daniela ? Sef Serv. Th. Achizitii Publice, Administrativ, Radu Lenuta ? referent specialitate Serv. Th. Achizitii Publice, Administrativ, Brinzaru Madalina ? inspector specialitate Serv. Th. Achizitii Publice, Administrativ, Cimpeanu Elena ? administrator Centrul de Recuperare Neuro-motorie pentru Copilului cu Handicap Slobozia. Forma de inregistrare a persoanelor juridice romane: Certificat constatator in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care documentele vor fi transmise in copie cu mentiunea conform cu originalul, in etapa evaluarii ofertelor se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident . Documentele se vor prezenta in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie cel putin: Lot 1 ? 80.000 leiLot 2 ? 12.500 leiOfertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica-declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani din care sa reiasa detalii despre produsele livrate, cantitati, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se solicita prezentarea a maxim 5 documente/contracte/procese verbale de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare a caror cantitate totala sa fie de minim: 50000 buc. pentru lotul 1 si 7800 buc pentru lotul 2., In scopul verificarii capacitatii tehnice/ profesionale, in temeiul art. 188, lit. e, din OUG 34/ 2006 autoritatea contractanta solicita mostra cu titlu gratuit pentruprodusele ce fac obiectul contractului, mostra carei autenticitate sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru., Certificate sau alte documente care sa ateste conformitatea produselor, emise de organisme abilitate in acest sens.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. si gratuit de la sediul D.G.A.S.P.C. Ialomita
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2013 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 09.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 06.06.2013 14:39