Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE PAINE


Detaliu pentru invitatia numarul 348446
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE "SF. NICOLAE " ROMAN
Numar invitatie: 348446/12.06.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE PAINE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE "SF. NICOLAE " ROMANCod fiscal: 2613966, Adresa: SATGADINTI, COM.GADINTI , JUD.NEAMT, Roman, Telefon: 0233765090, Fax: 0233765090
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ROMAN STR. ION NANU NR. 4, JUD.NEAMT, Roman, Romania, cod postal: 611142, telefon: +40 0233765090, fax: +40 0233765090, persoana de contact: ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ROMAN STR. ION NANU NR. 4 LA SEDIUL A.C.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE PAINE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LIVRARE LA SEDIUL AUTORITATIIN CONTRACTANTE CONF. CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIA DE PARTICIPARE, 1% din valoarea estimata, fara TVA , a contractului de achizitie publica, conform art.85 din HG 925/2006, respectiv 780 RON(IMMuri = 390 RON)pentru cursul de schimb al BNR din 30.04.2013 in valoare de 4.3237 lei pentru un Euro. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: -prin ordin de plata in contul : RO89TREZ4925006xxx003842, Trezoreria Municipiului ROMAN , cod fiscal: 2613966. In acest caz se depune in SEAP copia scanata a documentului de plata. -prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate de asigurari.In acest caz, scrisoarea de garantie bancara/polita de asigurare se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante(Birou achizitii publice), pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei indicata in invitatia de participare.Solicitam garantie de participare conf Art 43 INDICE 1 din OUG 34/2006.Valabilitatea garantiei este de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se prezinta in original, la Spitalul de Psihiatrie , ,Sf. Nicolae?? Roman , str. ION NANU , nr.4, judetul Neamt ? la secretariat sau la biroul achizitii, cel tarziu la data deschiderii ofertelor (Art 278/1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Se va constitui dupa semnarea contractului de furnizare , dar nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea acestuia , prin una din urmatoarele modalitati: -prin ordin de plata in contul RO89TREZ4925006xxx003842, Trezoreria Municipiului ROMAN , cod fiscal: 2613966. -prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate de asigurari. Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie, conform Legii nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se va face in termen de maxim 14 zile de la data platii facturii finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ? Persoana care sustine ofertantul sau asocierea nu trebuie sa se incadreze in prevederile lit a, c1 si d ale art.181 din OUG 34/2006, conform prevederilor art 186 (2) si art 190(2) din OUG 34/2006.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180: persoana care sustine ofertantul sau asocierea nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.180 din OUG 34/2006.? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: persoana care sustine ofertantul sau asocierea nu trebuie sa se incadreze in prevederile art.181 din OUG 34/2006.? Certificat de participare cu oferta independente conf. Ord. nr. 314/2010.? Declaratie pe propria raspundere privind neicadrarea in prevederile art 69/ 1 din OUG 34/2006 ? se va prezenta formularul C Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei (cf. Art. 69 lit. A sunt: HINCU ANCA - MIHAELA ?manager, Dir.Fin-Cont. CARNARU VERONICA , achizitii C.J. URSACHE CRISTIAN ? control financiar preventiv Ec. IACOBAN MARIA, administrativ, SIMION ALEXANDRU, Asistent med. Sef Oprea Maria;? Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre stat eliberat de D.G.F.P., trebuie sa prezinte situatia obligatiilorscadente in luna anterioara celei in care se depune oferta? original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul? Certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de autoritatea locala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadentein luna anterioara celei in care se depune oferta ? original/ copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul? Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident sau unde are domiciliu.Sau in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus(privind indeplinirea obligatiilor de plata)ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii. ? Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original sau copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul.? Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romanaPentru ofertantul clasat pe locul I, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.. licenta de fabricatie in conformitate cu Ordinul nr. 357 / 26.05.2003(actualizat).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Bilantul contabil la 31.12.2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ? Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.? Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari?Formularul 4 certificat ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2013 08:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer