Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare paine alba (cu cartofi)


Detaliu pentru invitatia numarul 340566
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MINISTERUL APARARII - U.M 02460
Numar invitatie: 340566/05.12.2012
Denumire contract: Contract de furnizare paine alba (cu cartofi)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M 02460Cod fiscal: RO4406096, Adresa: B-dul. VICTORIEI Nr. 42-46, Sibiu, Telefon: 0269-211209/165, Fax: 0269-210577
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare paine alba (cu cartofi)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare paine alba (cu cartofi) de 1 kg pentru perioada ianuarie - decembrie 2013
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 87, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 1% din valoarea maxima estimata, fara T.V.A., a contractului de achizitie publica ? conform art. 85 din H.G. 925/2006, respectiv 875 RON (IMM-uri = 437, 50 RON. Pentru demonstrare se va atasa obligatoriu o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-lor. Declaratia se depune semnata si sub forma scanata in SEAP.). Daca garantia se constituie in alta moneda, respectiv Euro, data la care se va face echivalenta leu/Euro este cu 5 zile inainte de data depunerii ofertelor. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: - prin ordin de plata in contul RO38TREZ5765005XXX000184, Trezoreria Sibiu, cod fiscal 4406096 sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante delegate a sumei in numerar. In aceste cazuri se va depune in SEAP copia scanata a documentului de plata. - prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate de asigurari. In aceste cazuri, scrisoarea de garantie bancara / polita de asigurare se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante (Birou achizitii si contractari), pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei indicata in invitatia de participare. Garantia pentru participare se restituie conform art. 88 din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, fara T.V.A. - conform art. 89, alin.2 din H.G. 925/2006. Se constituie inainte de semnarea contractului de furnizare prin una din urmatoarele modalitati: - prin ordin de plata in contul RO38TREZ5765005XXX000184, Trezoreria Sibiu, cod fiscal 4406096 sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante delegate a sumei in numerar. - prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate de asigurari. - prin retineri succesive din sume datorate pentru facturi partiale, cu respectarea alin. 3 al art. 90 din H.G. 925/2006. Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie, conform Legii nr. 346/2004. Restituirea garantiei de buna executie se va face in termen de maxim 14 zile de la data platii facturii finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006). MODALITATE DE INDEPLINIRE: Se solicita prezentarea declaratiei prin completarea formularului din Sectiunea Formulare ? formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. MODALITATE DE INDEPLINIRE: Se solicita prezentarea declaratiei, prin completarea formularului din Sectiunea Formulare, insotita de certificatul de atestare fiscala, eliberat de DGFP, privind plata impozitelor si taxelor catre stat precum si de certificatul de atestare fiscala, eliberat de Primaria locala, privind plata impozitelor si taxelor locale. NOTA: Din certificatele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? formularul si certificatele se depun semnate si sub forma scanata in SEAP.3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006. MODALITATE DE INDEPLINIRE: Se solicita prezentarea declaratiei prin completarea formularului din Sectiunea Formulare ? formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP. Persoanele ce detin functii de decizie cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Col. Medic Dr. Barb Ioan Vasile, Lt. Col. Ec. George Gafton, Consilier juridic Nedelcu Adrian, Ec. Mitea Claudiu, Lt. Col. Ittu Cosmin, Ec. Din Maria, Ref. Nitu Ioana si Ref. Manutiu Cristina.4. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. MODALITATE DE INDEPLINIRE: Se solicita prezentarea certificatului prin completarea formularului din Sectiunea Formulare ? formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP. 1. Dovada ca ofertantul poate exercita activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie ? conform art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006. MODALITATE DE INDEPLINIRE: Se solicita prezentarea Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului - documentul se depune sub forma scanata in SEAP. MENTIUNE: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta autoritatii contractante certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.2. Autorizatia sanitar veterinara de functionare, emisa de Directia Sanitar veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, in termen de valabilitate. MODALITATE DE INDEPLINIRE: Se solicita prezentarea autorizatiei - documentul se depune sub forma scanata in SEAP. (Baza: Legea 60/1974, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale si informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii trei ani, pentru produsul ofertat., 2. Autorizatia sanitar veterinara, emisa de Directia Sanitar veterinara si pentru Siguranta Alimentelor, pentru mijloacele de transport ale ofertantului special destinate ptr. transportul produsului ofertat, in termen de valabilitate - documentul se depune sub forma scanata in SEAP. (Baza: Legea 60/1974, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare)., 3. Dovada care sa ateste conformitatea produsului., 4. Mostra produs ofertat. 1. Documente pentru certificarea sistemului calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalent ? documentul/documentele se depune/depun sub forma scanata in SEAP.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.12.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2012 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer