Achizitie publica - Contract de furnizare paine alba (cu cartofi) de 1 kg
Detaliu pentru invitatia numarul 320100
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320100/10.02.2012
Denumire contract: Contract de furnizare paine alba (cu cartofi) de 1 kg
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII - U.M 02460Cod fiscal: RO4406096, Adresa: B-dul. VICTORIEI Nr. 42-46, Sibiu, Telefon: 0269-211209/165, Fax: 0269-210577
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul. VICTORIEI Nr. 44-46, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 0269211209, fax: +40 0269210577, persoana de contact: CLAUDIU MITEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare paine alba (cu cartofi) de 1 kg
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare paine alba (cu cartofi) de 1 kg pentru perioada martie - decembrie 2012
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 57, 120 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1% din valoarea maxima estimata, fara T.V.A., a contractului de achizitie publica ? conform art. 85 din H.G. 925/2006, respectiv 571 RON. (IMM-uri = 286 RON)Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modul de constituire si exprimare a garantiei pentru participare: - prin ordin de plata in contul RO38TREZ5765005XXX000184, Trezoreria Sibiu, cod fiscal 4406096 sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante delegate a sumei in numerar. In aceste cazuri se va depune in SEAP copia scanata a documentului de plata.- prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate de asigurari. In acest caz, scrisoarea de garantie bancara / polita de asigurare se va prezenta in original, la sediul autoritatii contractante (Birou achizitii si contractari), pana cel tarziu la data si ora limita de depunere a ofertei indicata in invitatia de participare.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A. - conform art. 89, alin. 2 si art. 90, alin. 1 din H.G. 925/2006. Se va constitui inainte de semnarea contractului de furnizare prin una din urmatoarele modalitati: - prin ordin de plata in contul RO38TREZ5765005XXX000184, Trezoreria Sibiu, cod fiscal 4406096 sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante delegate a sumei in numerar.- prin scrisoare de garantie bancara sau oricare alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o institutie bancara sau societate de asigurari.Ofertantii din categoria intreprinderilor mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie, conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de buna executie se va face in termen de maxim 14 zile de la data platii facturii finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006).MODALITATE DE INDEPLINIRE: Se solicita prezentarea declaratiei prin completarea formularului din Sectiunea Formulare ? formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.MODALITATE DE INDEPLINIRE: Se solicita prezentarea declaratiei, prin completarea formularului din Sectiunea Formulare, insotita de certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul de consolidat general) si de certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta ? formularul si certificatele se depun semnate si sub forma scanata in SEAP.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006MODALITATE DE INDEPLINIRE: Se solicita prezentarea declaratiei prin completarea formularului din Sectiunea Formulare ? formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP.- Lista cu persoanele din cadrul unitatii ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Col. Medic Dr. Ioan Vasile Barb, Lt. Col. Ec. George Gafton, Ec. Mitea Claudiu, Lt. Col. Ittu Cosmin, Ec. Din Maria, Ref. Nitu Ioana si Ref. Manutiu Cristina.4. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010MODALITATE DE INDEPLINIRE: Se solicita prezentarea certificatului prin completarea formularului din Sectiunea Formulare ? formularul se depune semnat si sub forma scanata in SEAP. 1. Dovada ca ofertantul poate exercita activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie ? conform art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006MODALITATE DE INDEPLINIRE: Se solicita prezentarea Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste obiectul de activitate al ofertantului (fabricarea / producerea produselor de panificatie) - documentul se depune sub forma scanata in SEAP.MENTIUNE : Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta autoritatii contractante certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale cu cifra de afaceri solicitata pentru anii 2008 รท 2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Dovada care sa ateste faptul ca ofertantul este autorizat sa desfasoare activitatile ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie 2. Personalul responsabil cu derularea contractului3. Mostra produs ofertat4. Documente calitate produs ofertat. 1. Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii pentru producator si documente care atesta calitatea produsului ofertat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sau, gratuit, in baza unei cereri scrise adresate Biroului de achizitii si contractari (tel. 0269/211209, fax: 0269/210577, e-mail: [email protected]).
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.02.2012 08:04