Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare paine alba, la tava, feliata si ambalata individual (300-500)g


Detaliu pentru invitatia numarul 327686
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal Pascani
Numar invitatie: 327686/23.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare paine alba, la tava, feliata si ambalata individual (300-500)g
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal PascaniCod fiscal: 4701371, Adresa: Str Gradinitei nr 5, Pascani, Telefon: 0232-763600, Fax: 0232-765060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Secretariatul Spitalului Municipal Pascani, str. Gradinitei, nr. 5, loc. Pascani, jud. Iasi, cod postal 705200. Telefon: +40 232763600, fax: +40 232765060
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de referate a Spitalului Municipal Pascani, str. Gradinitei, nr. 5, Pascani, jud. Iasi, cod 705200
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare paine alba, la tava, feliata si ambalata individual (300-500)g
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare paine alba, la tava, feliata si ambalata individual (300-500)gValoarea estimata, fara TVA, se situeaza in intervalul 52.000 - 78.000 RONValoarea minima (calculata pentru 20.000 kg)a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima (calculata pentru 30.000 kg) reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 78, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.000 lei. Pentru a beneficia de reducere cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca societatea se incadreaza in categoria IMM. Modul de constituire va fi conform prevederilor art. 86, alin.(1)din H.G. nr. 925/2006 sau numerar depus la casieria institutiei (program de lucru cu publicul : luni-vineri, orele 8.00 ? 10.30 ; 12.30 ? 16.00). Perioada da valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului de furnizare. Pentru a beneficia de reducere cu 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca societatea se incadreaza in categoria IMM. Modul de constituire va fi conform prevederilor art. 90, alin.(1)din H.G. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea(Formular nr. 1)- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 2)- declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1/OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 3)- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta/ Ordin ANRMAP nr. 314/2010 (Formular nr. 4) - Persoane juridice/fizice romane ? Certificat Constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic, eliberat cu cel mult 30 de zile inaintea termenului de depunere a ofertelor;
-Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Persoane juridice/fizice straine ? Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident;
- Document de inregistrare sanitar-veterinara sau autorizatie sanitar-veterinara de functionare (copie lizibila conform cu originalul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente, - fisa informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii produselor de panificatie, - existenta a cel putin unui mijloc de transport marfa autorizat din punct de vedere sanitar, dovedita prin acte proprietate/contracte de inchiriere sau declaratii din partea unor terte persoane privind punerea la dispozitie in baza unor acorduri/contracte a mijloacelor de transport, - pentru mijloacele de transport se va prezenta Autorizatia Sanitar Veterinara pentru transportul produselor alimentare, - declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, - informatii referitoare la personal, - licenta de fabricatie pentru producator;, - declaratie pe proprie raspundere referitoare la respectarea HG1.197/2002, cu toate modificarile si completarile ulterioare, privind materialele si obiectele care vin in contact cu alimentele;, - declaratie de conformitate intocmita in conformitate cu SR EN ISO CEI 17050-1;, - doua mostre din produs, din care : -o mostra pentru verificarea proprietatilor organoleptice sifizico-chimice ;
-omostra martor care se va pastra pe intreaga perioada de valabilitate acordataprodusului .Acestea vor fi indentificate cu o eticheta stampilata pe care se va mentiona: denumirea ofertantului, adresa si sintagma ?Mostra de produs pentru procedura de cerere de oferte din data de_______________(data limita de depunere a ofertelor publicata in SEAP in invitatia de participare) pentru achizitia de ?paine alba, la tava, feliata si ambalata individual (300-500)g?organizata de SPITALUL MUNICIPAL PASCANI?.Ele se vor depune la secretariatul autoritatii contractante situat in str. Gradinitei, nr. 5, loc.Pascani, jud.Iasi, cod postal 705200, direct sau prin posta, cu confirmare de primire, pana la data de_____________ ora _______(data si ora limita de depunere a ofertelor publicata in SEAP in invitatia de participare). - documente/certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii conform HACCP/ISO 22000 sau echivalent pentru productie, transport, depozitare, distributie si livrare de paine
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau prin solicitare de la comp. achizitii al Spitalului Municipal Pascani, str. Gradinitei, nr. 5, Pascani, jud. Iasi, tel. +40 232763600, fax. +40 232765060, e-mail [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.06.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2012 09:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer