Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare paine alba,proaspata,400 gr.


Detaliu pentru invitatia numarul 345911
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANI
Numar invitatie: 345911/25.04.2013
Denumire contract: Contract de furnizare paine alba, proaspata, 400 gr.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI BOTOSANICod fiscal: 17093020, Adresa: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Telefon: 0231537993, Fax: 0231511047
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 231511047, persoana de contact: LENICA BULGARIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Maxim Gorki nr.4, Botosani, Romania, cod postal: 710171, telefon: +40 231537993, fax: +40 231511047, persoana de contact: LENICA BULGARIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare paine alba, proaspata, 400 gr.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie paine proaspata alba, 400 gr -cantitate initiala 85, 000 kg(pana la data de 31.12.2013), cantitate totala 110, 500 kg;cant.pt.4 luni 2014=25.500 kg.valoare estimatainitiala= 225, 250 lei, garantia de participare=4.505leivaloarea estimata initialaa prezentei proceduri reprezinta valoarea in functie de care se va elabora si evalua oferta si reprezinta cantitatea de produse ce vor fi achizitionate pana la 31.12.2013. Val.est.totala reprez.val.coresp.cant.de prod.ce cuprinde si posibilele suplimentari in primele 4 luni ale anului calendaristic urmator, aplicandu-se prev. art. 6 din H.G nr. 925/2006.valoare estimata totala = 292.825 lei.Optiuni: Autoritatea Contractanta va aplica prev.art.6/HG925/2006.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 225, 250 - 292, 825 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de 2% din valoarea initialaestimata a contractului fara TVA si fara suplimentari, si se va constitui in unul din urmatoarele moduri: a^1)printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari; a^2)prin plata cu numerar la Casieria DGASPC Botosani situata in str. Maxim Gorki nr. 4 Botosani intre orele 12-14, 30 de luni pana joi; a^3)prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv RO39TREZ1165006XXX002446- DESCHIS LA Trezoreria Botosani, CUI 17093020. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de cel putin 90 zile de la data limita de depunere/primire a ofertelor.-Ofertantului caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, autoritatea contractanta ii va retine din garantia de participare sumele potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006.In conformitate cu prevederile Legii 346/2004, pentru IMM, garantia de participare se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea totala a acesteia, in baza declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiune formulare.Garantia de participare se poate retine in conditiile prev.la art.2781 din OUG/2006.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul de schimb afisat de BNR. din data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului fara TVA. Se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau o societate de asigurari, conform art. 90(1) din HG 925/2006 actualizata.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, autoritatea contractanta are dreptul de a accepta constituirea acesteia prin depunere la casieria DGASPC Botosani, a unor sume in numerar, sau, prin virament, cu ordin de plata, in contul de garantii al autoritatii contractante, respectiv RO39TREZ1165006XXX002446- CUI 17093020, DESCHIS LA Trezoreria Botosani. Nu se accepta constituirea garantiei de buna executie prin retineri succesive. In conformitate cu prevederile Legii 346/2004, pentru IMM, garantia de buna executie se poate constitui in cuantum de 50% din valoarea totala a acesteia, in baza declaratiei privind incadrarea in categoria IMM, din sectiune formulare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr.3 din Sectiunea Formulare. ? in original;2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu Formular nr. 4 din Sectiunea Formulare. ? in original;3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat-care sa ateste inexistenta de datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea? conform cu originalul?.4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul local ? in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.5. Certificat de participare la licitatie cu oferta indepenednta, Formular nr. 66. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 69ยน din OUG nr. 34/2006, actualizata. In conformitate cu prevederile art.69^1din OUG 34/2006 si art. 13 din Legea 279/2011, formularul 5 din sectiunea Formulare. Personalul care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Lista cu persoanele ce detin functii de decizie inautoritate acontractanta cu privire la Organizarea, Derularea si Finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea: Numele si prenumele FunctiaDan Constantin Slincu -Director executivDaniela Estera Juravlea- Director Executiv AdjDoina Nacu Manole Director Executiv Adjunct Ec.Valentin Alexandru Colbu Sef serviciu Juridic ContenciosMarius Constantin Budai Sef Serviciu Achizitii AdministrativOlguta Lenica Bulgariu- Comp. Achizitii- presedintele comisie de evaluareCristina Balan - Consilier Juridic -membru de rezervaAnca Martincu Consilier Juridic- membruCamelia Popa - Sef centru - membruAndreea Mezeniuc - consilier achiziti publiceSandu Suster - consilier achizitii publice7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular nr. 7Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi depuse in oricare din formele, original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru a fi valabile, certificatele fiscale trebuie sa contina informatii din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.180 si 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului, corespunde obiectului procedurii.Documentul solicitat in cadrul acestei sectiuni poate fi depus in oricare din formele, original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea " conform cu originalul".Persoanele juridice /fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantul clasat pe locul I, autoritatea contractanta va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate, documentele in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - declararea cifrei de afaceri realizata in ultimii trei ani (2010, 2011, 2012)- bilantul contabil la data de 30.06.2012 sau Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente -copie certificata" conform cu originalulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -o lista a principalelor livrari de produse , continand valori, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare , beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati- mostre cu titlu gratuit. Mostra va fi prezentata pana la data si ora limita de depunere a ofertelor.mostrele depuse de ofertantii declararti necastigatori se vor returna/restitui. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001;2008, sau alte standarde de certificare echivalente. Certificatele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor(in copie lizibila semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 14:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer