Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare paturi de spital


Detaliu pentru invitatia numarul 356316
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOAN
Numar invitatie: 356316/04.12.2013
Denumire contract: Contract de furnizare paturi de spital
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE URGENTA SF.IOANCod fiscal: 4204178, Adresa: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti, Telefon: 334.67.15, Fax: 334.67.15
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos.Vitan Barzesti Nr.13, Bucuresti, Romania, cod postal: 042122, telefon: +40 213345075, fax: +40 213345075, persoana de contact: Daniel Nastase
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Urgenta " Sfantul Ioan" Bucuresti. Sos Vitan Barzesti nr.13, sector 4 , Bucuresti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare paturi de spital
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare paturi de spital
II.1.6) CPV: 33192120-9 - Paturi de spital (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 540, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 5400 lei.Valabilitatea garantiei de participare: 90 zile de la termenul limita pentru primire a ofertelor. Garantia de participare vafi constituita, in conformitate cu prevederile Art.86alin.(1)si(5) din H.G. 925/2006, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii deo societate bancara sau de o societate e asigurari sau prin virament. Dovada garantiei de participare-la vedere, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilitepentru deschiderea ofertelor la sediul autoritatii contractante. In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritateacontractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma calculata in bazaarticolului 278^1 si 278^2 din O.U.G. 34/2006 modificata si actualizata. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: - Scrisoare de garantiebancara - Prin O.P in cont: RO15BRDE410SA52462404100, agentia Amurgului, grup Academiei.-Printr-un instrument de garantare emis inconditiile legii de o societate de asigurari, societate bancara sau alta institutie financiara acreditata.In cazul in care garantia de participare se constituie in alta valuta se va utiliza cursul comunicat de B.N.R din data publicarii invitatiei de participare. Echivalenta LEI/EURO/ALTA VALUTA: data publicarii invitatiei de participare. Banca pentru echivalentaLEU/EURO/ALTA VALUTA: B.N.R. De asemenea, ca urmare a art. 87, din H.G. 925/2006, alin. 1 lit. a) si c), autoritatea contractanta are dreptul de aretine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat . formularul 12.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea formularului anexat . formularul 2 (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat formularul 3, 4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl.ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - formularul 4-( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69indice1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare. ( Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - va fi prezentata si de catre subcontractant ? daca este cazul )NOTA: Persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: -Manager: Dr. Roberto Flavian Lazar-Director financiar-contabil: Ec. Petruta Lazar-Comisia de evaluare: -Prof. Dr. Niculae Iordache-Dr. Gabriela Elisabeta Zugravu-Ref. Bogdan Vlad-Ref. Daniel Nastase-Ref. Georgeta CrisanNOTA : -Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.180 , 181 si 69^1 atrage declararea ofertei ca inacceptabila, conform art. 36alin. (1) lit. b) din HG nr. 925/2006.5.Certificat de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca ofertantul nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.6. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PENTRU PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SI ALTEVENITURI ALE BUGETULUI LOCAL ? eliberat de forurile competente care sa stipulezeca Ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor . Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prinprezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.NOTA: certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni vor fi prezentate cu metiunea conform cu originalul.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor/ofertelor operatorii economici pot depune o declaratie pe propia raspundere potrivit art.11 alin(4)din HG 925/2006.Intr-o asfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin(3) din Ordinul nr.509/2011.Persoane juridice/fizice straine .NotaIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente , sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere ;
- fie o declaratie autentificat 1.Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document va fi prezentat in copie cu mentiunea ? conform cu originalul ? semnat si stampilat de reprezentantul legal.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Informatiile din certificatul ORC trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - date de identificare ale ofertantului precum si cifra deafaceri globala pe ultimii trei ani -In cazul in care cifra de afaceri este intr-o alta valuta se vor utiliza cursurile de schimb medii anuale prezentate de BNR pentru anii 2010-2012. Prezentarea incopie cu mentiunea ? conform cu originalul ? semnat si stampilat dereprezentantul legal.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate inultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ. Certificat de calitate ISO 9001 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2013 09:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.12.2013 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer