Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare paturi din lana


Detaliu pentru invitatia numarul 319944
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Numar invitatie: 319944/06.02.2012
Denumire contract: Contract de furnizare paturi din lana
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4663448, Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Telefon: 0356433114, Fax: 0356433114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736, telefon: +40 0356433114, fax: +40 356433114, persoana de contact: Tiberiu Balog
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara, Bv.Prof.Dr. Iosif Bulbuca, nr. 10, Timisoara
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare paturi din lana
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare paturi din lana
II.1.6) CPV: 39511100-8 - Paturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 213, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar de part este de 4 264, 00 lei. Red 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346/2004 republicata.Modul de const a gar de part: Scrisoare de garantie bancara (in original) in favoarea AC eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate ? Formularul nr.11;Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschid of in contul IBAN- RO91 TREZ 6215 005XXX00 0320-Trez Timisoara;Gar de part se poate const conf prev art.86 din H.G. nr.925/2006, actualizata, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Perioada de valab a GP: 90 de zile de la data de deschid a of.Garantia de participare se ataseaza de plicul exterior al ofertei.Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.Ofertele care nu prezinta dovada garantiei de participare constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate mai sus nu se vor deschide, fiind respinse la dechidere.Aceste oferte vor fi returnate cu plicurile interioare nedeschise.In conformitate cu prevederile art.87 din H.G. nr.925/2006, actualizata, Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC respinge contestatia depusa, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare cuantumul stabilit in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006, actualizata.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractuluifara TVA si se constituie prin: Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Furnizor, la dispozitia Achizitorului; Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului sau Scrisoare de garantie bancara conform formularului nr.19 (model anexat)Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere conform Ordinului nr.314/2010; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, valabil la data deschiderii ofertelor; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, valabil la data deschiderii ofertelor; Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata(persoanele cu functie de decizie din cadrul AC sunt: Asist.Univ.Dr. Noditi Gheorghe - Manager; Ing.Ec. Saracan Maria - Director financiar-contabil; Pascondea Ana - Consilier Juridic); Declaratie privind calitatea de participant. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (copie)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentare mostra de minim 1m2 din materialul din care este confectionat produsul ofertat., Informatii privind subcontractantii, daca e cazul, Informatii privind asociatii, daca este cazul, Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;, Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii, Autorizatie de functionare ca unitate protejata, Ordinul privind eliberarea autorizatiei de functionare ca unitate protejata Dovada certificarii conditiilor de calitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.02.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.02.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2012 11:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer