Achizitie publica - Contract de furnizare pentru 2 (doua) ascensoare
Detaliu pentru invitatia numarul 340811
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340811/10.12.2012
Denumire contract: Contract de furnizare pentru 2 (doua) ascensoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL DE STAT PENTRU INVENTII SI MARCICod fiscal: 4266081, Adresa: STR. ION GHICA, NR.5, Bucuresti, Telefon: 021 3113248; 0724252202, Fax: 021 3123819
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. ION GHICA, NR.5, Bucuresti, Romania, cod postal: 030044, telefon: +40 213113248, fax: +40 213123819, persoana de contact: IULIA HERMINA VARODIN
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. ION GHICA, NR.5, Bucuresti, Romania, cod postal: 030044, telefon: +40 213113248, fax: +40 213123819, persoana de contact: IULIA HERMINA VARODIN
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare pentru 2 (doua) ascensoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare pentru 2 (doua) ascensoare: Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci, cu sediul in str. Ion Ghica nr.5, sector 3, Bucuresti, isi desfasoara activitatea in 2 cladiri. In cladirea Monument istoric exista 3 ascensoare. Doua dintre ele fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica, OSIM dorind modernizarea acestora prin inlocuire integrala. Serviciile de demontare a actualelor agregate si de montare a celor noi vor fi incluse in contract.
II.1.6) CPV: 42416100-6 - Ascensoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 2 % din valoarea estimata a achizitiei, respectiv suma de 3.900 lei sau echivalentul in euro conform cursului BNR din a 4-a zi premergatoare depunerii. Conform art.85 din HG nr.925/2006 actualizata, cuantumul garantiei de participare nu poate depasi 2% din valoarea estimata a contractului. Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile Cap. VII sectiunea 1, din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor deaplicarea prevederilor referitoarela atribuirea contractelor de achizitie publica Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, prin virament bancar sau printr-un alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original, si va avea valabilitatea mai mare cu 15 zile decat perioada de valabilitate a ofertei. in cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO89TREZ7005025XXX000278 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal: 4266081.Garantia de participare poate fi constituita si prin plata in casieria OSIM.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea contractului fara TVA, va fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (formular nr.10) ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ( art.89 si art.86 din HG 925/2006 actualizata).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 (model formular nr. 1).Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ( model formular nr.2).3. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Documentul va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie "conform cu originalul".4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie "conform cu originalul".Ambele certificate vor atesta faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Cerificatul de participare cu oferta independenta cf.Ordinului 314/2010.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 din OUG 34/2006, conform Ordinului ANRMAP nr. 170/2012 : - Ministrul Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri - Ordonator Principal- Director General OSIM - Gabor Varga- Director Economic - Simona Nechifor_ Director Juridic - Liviu Bulgar- Sef Birou Achizitii Publice - Iulia Hermina Varodin- Expert Achizitii Publice - Marian Adrian Dobre- Consilieri juridici - Gratiela Costache, Maruda Marius 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizatasau copie "conform cu originalul", din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale (model formular nr. 3).2.Bilantul contabil la 30.06.2012 inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul iti poate dovedi capacitatea economico-financiara.3.Document din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul contractului pe ultimii 3 ani., care trebuie sa fie de minim 390.000 lei /an( echivalent a 86.073 euro, la curs BNR din 13.11.2012 1euro=4, 5310 lei).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Document privind experienta similara (model formular nr.4).Ofertantul va prezenta o lista a principalelor furnizari si instalari de ascensoare efectuate in ultimii 3 ani2.Recomandari din partea altor beneficiari/clienti.3.Obligatii contractuale in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti, daca este cazul.Ofertantul va prezenta lista obligatiilor contractuale in curs de desfasurare.4.Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul - asociere/subcontractare.5.Autorizatie ISCIR pentru reparare, revizie, intretinere ascensoare... 1.Ofertantii vor prezenta Certicatul de conformitate emis de ISCIR pentru implementare si aplicare a Sistemului de management al calitatii pentru proiectare, fabricatie, montaj si inspectie finala pt ascensoare.2.Ofertantul va prezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana (cel putin ISO 9001 sau alte documente echivalente).3.Certificat al prestatorului de servicii, de implementare a sistemului de management de mediu (cel putin ISO 14001) sau orice alte certificate echivalente emise de organisme ale Uniunii Europene ;4. Certificat al prestatorului de servicii, de implementare a sistemului de management al energiei (cel putinISO16001 ) sau orice alte certificate echivalente emise - avand in vedere ca procesul de instalare a ascensoarelor presupune respectarea normativelor si prevederilor tehnice relationate gestionarii in bune conditii a sistemelor electrice.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata integral in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.12.2012 13:58