Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare pentru achizitia de aparatura si echipamente medicale pentru monitorizarea pacientilor


Detaliu pentru invitatia numarul 338115
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA
Numar invitatie: 338115/24.10.2012
Denumire contract: Contract de furnizare pentru achizitia de aparatura si echipamente medicale pentru monitorizarea pacientilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIACod fiscal: 4253650, Adresa: str. LIBERTATII NR.1, Alexandria, Telefon: 0247311836, Fax: 0247311836
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare pentru achizitia de aparatura si echipamente medicale pentru monitorizarea pacientilor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie aparatura si echipamente medicale pentru monitorizarea pacientilor1. Masa operatie ? 2 bucati2. Monitor pacienti ? 2 bucati3. Aparat anestezie ? 1 bucata4. Ecograf Doppler ? 1 bucata
II.1.6) CPV: 33195000-3 - Sistem de monitorizare a pacientilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 397, 983.87 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de2% din valoarea estimata a contractului fara TVA.Cuantumul garantiei de participare este de : LOT 1 ? 7.959, 677leiGarantia de participare se poate constitui prin Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO50TREZ6065041XXX000285, deschis la Trezorerie Alexandria , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SEAP (scanata) si vafi trimisa in original la sediulautoritatii contractante pana la datalimita dedepunere a ofertelor, la adresa: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA ALEXANDRIA;STR.LIBERTATII;NR.1;ALEXANDRIA;JUD.TELEORMAN;C.P 140009. Pe plic se va mentiona ?GARANTIE DE PARTICIPARE PENTRU PROCEDURA DE ACHIZITIE DISPOZITIVE PENTRU BLOCUL OPERATOR?In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare) Valabilitatea Garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei .Neconstituirea garantiei de participare si neprezentarea acesteia impreuna cu oferta, atrage dupa sine respingerea ofertei.( cnf. Art.33 ? (3) din HG 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea de atribuire a contractului fara TVA; mod deconstituire: conform prevederilor art.90 alin 1-3 din HG 925/2006 coroborate cu prevederile hotaririi 1045 din 19.10.2011. Scrisoare de garantie bancara prezentata la incheierea contractului ; - Instrument de garantare emis de o societate bancara sau ordin de plata in contul autoritatii contractanteRO50TREZ6065041XXX000285, deschis la Trezorerie Alexandria , ori de o societate de asigurari.Instrument de garantare irevocabil , care va fi prezentat in original , si va mentiona dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare in cazurile prevazute la art. 87.alin.1 din HG.925/2006 conform dispozitiilor art 86 alin 3 din HG 925/2006Ofertantii din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii vor beneficia de reducere de 50% conform legii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare aprobata prin Legea nr. 337/2006.Se solicita prezentareaformularului nr.1 completat .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare aprobata prin Legea nr. 337/2006.Se solicita prezentarea formularului nr.2completat.Pentru neancadrarea sin prevederile art.181 lit a) , lit c1) si lit d) documentul va fi depus si de tertul sustinator (daca este cazul)In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G nr. 34/2006, autoritatea contractanta va exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.Cerinta nr. 3Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaSe solicita prezentareaformularuluinr.3 completat .Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.Cerinta 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa formularul nr. 6 '. Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Manager ?Dr. Filip Valentin, Director Medical- Dr. Zahiu Ioana, Director Ingrijiri medicale: As.Pisica Elena, Consilier Juridic: Plopeanu Ramona, Sef Serviciu Tehnic-Administrativ: Ec. Petanca Damian, Sef Serviciu Aprovizionare ? Achizitii Publice: Ec. Apostolescu Gabriela , -va fi exclus din procedura de atribuire.Se solicita prezentarea formularului nr.4 completat .Documentul se va completa si de catre tertul sustinator (daca este cazul).Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.Cerinta 5Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administratie fiscala al unitatii administrativ teritoriale privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatSe prezinta Certificat de atestarefiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in copie lizibila cu mentiunea, ,Conform cu originalul?, certificat din care trebuie sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei care depune oferta.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.Cerinta 6Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale, pe raza caruia societatea are sediul social.Se prezinta Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local in copie lizibila cu specificatia, ,Copie conform cu originalul?, certificat care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta.Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1Certificat constatatoremis de ONRCa)pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C. din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de platab) pentru persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.(in limba romana)Certificatul constatator va fi emis de ONRC cu cel mult 30 zile inainte de data depunerii ofertelor.Se va prezenta documentul inorigina, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul? .Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.Cerinta nr.2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioareSe va prezenta documetulin original, copie legalizata sau copie lizibila ?conform cu originalul?.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, documentele solicitate trebuie depuse de fiecare membru al asocierii .Documentul scanat va fi depus in S.E.A.P. la sectiunea Documente de calificare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1Informatii privind cifra de afaceri, Cerinta nr.2Bilanturile contabile aferente anilor 2009, 2010, 2011
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3ani, Cerinta nr.2Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr.3Informatii referitoare la personalul de specialitate, Cerinta nr.4Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor cu standardele impuse prin Directiva Consiliului 93/42/EEC pentru dispozitive medicale, Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii. Certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer