Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE PENTRU MASINI DE VALIDARE A BILETELOR (VALIDATOARE)-


Detaliu pentru invitatia numarul 324250
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Transport Public Iasi
Numar invitatie: 324250/19.04.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE PENTRU MASINI DE VALIDARE A BILETELOR (VALIDATOARE)-
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport Public IasiCod fiscal: RO1976041, Adresa: str.Silvestru nr.5, Iasi, Telefon: 0332409861, Fax: 0232213913
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE PENTRU MASINI DE VALIDARE A BILETELOR (VALIDATOARE)-
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia deMASINI DE VALIDARE A BILETELOR (validatoare) care sa deserveasa calatorii care utilizeaza mijloacele de transport in comun.
II.1.6) CPV: 30123100-8 - Masini de validare a biletelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 520, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantieide participare este de4.500 lei. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioadaprevazuta in documentatia de atribuire.Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante (cont IBAN nr. RO57 BTRL 0240 1202 D643 57XX, deschis la Banca Transilvania sucursala Iasi), sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, la casieria autoritatii contractante.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare care trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei(60 zile).In situatia in care pe parcursul procedurii ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, din garantia de participare se va retine, conform art. 2781, alin. (1) din OUG 34/2006 actualizata, suma de 4.300 lei.Garantia de participare la licitatie a ofertantilor, se restituie in conditiile art. 88 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertele care nu sunt insotite de dovada garantiei de participare constituita sub forma si in cuantumul mentionat mai susvor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul contractului, fara TVA.Garantia de buna executie sepoate constitui, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv (la expirarea perioadei de garantie).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1. Declaratii privind eligibilitatea- se completeaza formularul 1 din Sectiunea III - formulare (format pdf), se posteaza pe SEAPCerinta nr. 2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- se completeaza formularul 2 din Sectiunea III - formulare (format pdf), se posteaza pe SEAPCerinta nr. 3. Certificat privind calitatea de participant la procedura? se completeaza formularul 3 din Sectiunea III ? formulare (format pdf), se posteaza pe SEAPCerinta nr. 4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010 ? se completeaza formularul 4 din Sectiunea III ? formulare (format pdf), se posteaza pe SEAPCerinta nr. 5. Declaratie privind evitarea conflictului de interese- se completeazaformularul 4.1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare, din Sectiunea III ? formulare (format pdf), se posteaza pe SEAP.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Maricel Gherca ? Director General, Rodica Stoicescu ? Director Economic Cristian Stoica ? Director Tehnic si presedintele comisiei de evaluare. Membri in comisia de evaluare: Daniela Ababei, Petrovici Gina. Cerinta nr. 1. Certificat Constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului , valabil la data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Persoane juridice / fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident , se posteaza pe SEAP(format pdf).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Fisa de INFORMATII GENERALE-Se solicita ca cifra medie de afaceri in domeniu aferent contractului in ultimii 3 ani sa fie de minim 1.040.000 lei (2008, 2009, 2010).Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte., Cerinta nr. 2: Bilanturi contabile prescurtate pentru anii(2010, 2009, 2008)- inregistrate ANAF
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand cantitati, perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prezentarea cel putin a unui document/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente/ contracte/ procese-verbale de receptie, prin care saconfirme livrarea de produse a caror cantitate sa fie egala sau mai mare cu cantitatea ce face obiectul prezentului contract(200 bucati).Se vor lua in calcul produsele, livrate in calitate de contractant unic sau asociat.In cazul asoci erii se va lua in calcul numai partea a carei livrare a revenit exclusiv in sarcina ofertantului la prezenta procedura.Nota: In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unui document/proces-verbal de receptie, dovada se face printr-o declaratie pe proprie raspundere. Cerinta nr. 1 ? Certificate emise de organisme abilitate in acest sens , care sa ateste conformitatea produselor .Se va prezenta Certificat privind standardele de asigurare a calitatii pentru ofertant, emis de organisme abilitate, in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: prin SEAP sau se pot solicita pe adresa de e-mail [email protected]
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.04.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.04.2012 11:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer