Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE PENTRU SERVER , SERVER RACK, UPS
Detaliu pentru invitatia numarul 334496
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 334496/29.08.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE PENTRU SERVER , SERVER RACK, UPS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare Turbomotoare ComotiCod fiscal: 445238, Adresa: Bdl Iuliu Maniu Nr. 200D, Bucuresti, Telefon: 021/434.01.98/476, Fax: 021/434.02.41
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Cercetare Dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE PENTRU SERVER , SERVER RACK, UPS
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE FURNIZARE PENTRU SERVER , SERVER RACK, UPS in vederea gazduirii domeniului de Internet cbc-partners.ro
II.1.6) CPV: 48820000-2 - Servere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 148, 360 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: 2.225lei (pana la 2% din valoarea estimata conform art. 43/ 2/ a) din OUG 34/2006). In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004), garantia de participare se constituie in proportie de 50% din cuantumul precizat. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentia de atribuire. Garantia de participare va fi constituita inainte de incheierea contractului si se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNCS suma calculata conform prevederilor art. 278indice 1 din OUG nr. 34/2006, iar perioada de valabilitate va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se va elibera conform Art. 87 si Art.88 din HG 925/2006. Conturile pentru depunerea garantiei de participare sunt deschise la Banca Transilvania, Agentia Gorjului, Bucuresti, Romania: pentru lei : RO11 BTRL 0460 1202 J477 74XX pentru euro : RO83 BTRL 0460 4202 J477 74XX
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 8% din din valoarea fara TVA a contractului conf. Art. 89/ - ( 2) din HG 925/2006. Garantiei de buna executie se constituie cf. Art.90 alin.(1) din HG nr. 925/2006. Ordinul de incepere a contractului se va emite numai dupa dovada constituirii garantiei de buna executie. Garantia de buna executie se va elibera/restitui in termen de 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie finala a produselor care fac obiectul prezentului contract si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, conform Art. 92. ? (1) din HG 925/ 2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Conturile pentru depunerea garantiei de buna executie sunt deschise la Banca Transilvania, Agentia Gorjului, din Bucuresti: pentru lei : RO11 BTRL 0460 1202 J477 74XX pentru euro : RO83 BTRL 0460 4202 J477 74XX
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Anexa nr. 1.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/ 2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completa Anexa nr. 2.Cerinta nr. 3Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa ca nu are datorii scadente catre bugetele locale pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Documentul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, va fi prezentat in copie conform cu originalul semnata de persoana autorizata si stampilata. Se va tine cont ca data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Valabilitatea documentului va fi corelata cu termenul legal al scadentei la plataCerinta nr. 4Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale)Documentul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre bugetele locale, la data depunerii ofertei, va fi prezentat in copie conform cu originalul semnata de persoana autorizata si stampilata. Se va tine cont ca data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Valabilitatea documentului va fi corelata cu termenul legal al scadentei la plata.Cerinta nr. 5Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.Se va completa Anexa nr.3.Cerinta nr. 6Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/ 2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Legat de conflictul de interese -incadrarea art 69 indice 1 din OUG 34/2006, persoanele responsabile sunt : Presedinte ? Director general - Dr.ing. Valentin SILIVESTRUDirector economic ? Ec. Ines GHIOCAResponsabil contract - Dr. ing. Silviu Emil IONESCUResponsabil achizitii publice - Dr. ing. Paul RADULESCUSemnatura electronica ? ing. Ruxandra SLUJITORUMembru comisie evaluare ? ing. Mircea ENASELMembru comisie evaluare ? drd. Ing Mihaiella CRETUMembru comisie evaluare ? ec. Victoria PREDESCUMembru comisie evaluare ? ing. Victoria TELEABAMembru comisie evaluare ? ec. Elena BANEASe va completa Anexa nr. 4 Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de ONRC.Din document trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul prezentat va fi in copie LIZIBILA CU MENTIUNEA conform cu originalul semnata de persoana autorizata si stampilata, urmand ca doar in cazul in care oferta va fi declarata castigatoare sa fie prezentat in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2009, 2010 si 2011) Autoritatea contractanta are datoria de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea. Valoarea cifrei de afaceri a operatorului economic trebuie sa fie mai mare decat 250.000 lei, Cerinta nr.2 Bilant contabil Copie dupa Bilantul contabil la 31.12.2011, vizat si inregistrat de DGFP-cf. Legii Contabilitatii nr.82/1991- operatorii economici au obligatia de a depune un exemplar al situatiilor financiare anuale la unitatile teritoriale al Ministerului Finantelor Publice in termen de 150 de zile de la incheierea exercitiului financiar
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani Lista ce urmeaza a fi prezentata va contine valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se solicita prezentarea cel putin a unui document/contract/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie cel putin egala cu valoarea estimata Cerinta nr. 1 Documente care certifica Sistemul de management al calitatii. Documente care certifica Sistemul de management al calitatii, ISO 9001:2008 sau altul similar si compatibil, al furnizorului de echipament complet
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: METODOLOGIA DE ACORDARE A PUNCTAJULUI SE REGASESTE IN CAIERUL DE SARCINI, SECTIUNEA 2
Garantie
30
Descriere: Perioada minima sub care oferta este declarata neconforma pt : UPS este de 24 de luni, SERVER este de 12 luni, SERVER RACK este de 36 de luni. Perioada maxima peste care oferta este declarata neconforma pt UPS este de 48 de luni, SERVEReste de 24 luni, SERVER RACK este de 48 de luni. METODOLOGIA COMPLETA DE ACORDARE A PUNCTAJULUI SE REGASESTE IN CAIETUL DE SARCINI, SECTIUNEA 2
Termen de livrare
25
Descriere: Termenul de livrare maxim peste care oferta este neconforma este de 60 de zile. Termenul minim peste care oferta este declarata neconforma este de 15 zile. METODOLOGIA COMPLETA DE ACORDARE A PUNCTAJULUI SE REGASESTE IN CAIETUL DE SARCINI, SECTIUNEA 2
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Transfrontaliere RO-BG)
Data expedierii prezentei invitatii: 28.08.2012 14:31