Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE pentru un SISTEM INSTALARE MICROCABLURI IN CONDUCTE


Detaliu pentru invitatia numarul 328667
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE TELECOMUNICATII SPECIALE - UNITATEA MILITARA 0201 BUCURESTI
Numar invitatie: 328667/05.06.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE pentru unSISTEM INSTALARE MICROCABLURI IN CONDUCTE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE TELECOMUNICATII SPECIALE - UNITATEA MILITARA 0201 BUCURESTICod fiscal: 10979780, Adresa: Splaiul Independentei, nr.323A, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0212022200, 0212022250, 0212022251, 0212022296, Fax: 0213151611, 0212234132
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Splaiul Independentei, nr.323A, sector 6, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 060044, telefon: +40 212022200, fax: +40 213151611, persoana de contact: Compartiment achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul U.M.0201, Splaiul Independentei, nr.323A, sector 6, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE pentru unSISTEM INSTALARE MICROCABLURI IN CONDUCTE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca obiect achizitionarea a 1 (unu) SISTEM PENTRU INSTALAREA MICROCABLURILOR IN CONDUCTE
II.1.6) CPV: 43316000-1 - Utilaje de pozat cabluri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 164, 285.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.200 leiGarantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul nr. 1, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Termenul de valabilitate a garantiei de participare va acoperi perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii.In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. in contul RO 85 TREZ 706 5005 XXX 000 105 deschis la Trezoreria sector 6 Bucuresti pe seama U.M. 0201 Bucuresti, cod fiscal 10979780, urmand ca dovada constituirii (extras bancar in original, semnat si stampilat de catre reprezentantul bancii) sa fie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, in termen de maxim 5 (cinci) zile lucratoare de la data semnarii contractului, ca o conditie de intrare in vigoare a acestuia. Garantia de buna executie se va constitui in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in forma prezentata in Formularul nr. 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: ATENTIE: Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 69^1, 180 si la art.181 dinOrdonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea operatorului economic din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. ?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Toate certificatele/ documentele/ formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul. De asemenea, toate acestea trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale pentru a verifica, in cazul documentelor depuse in copie certificata, conformitatea acestora cu documentele originale.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se vor folosi prescurtari.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta aredreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competenteCerinta nr. 1Neincadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta: a) Declaratie privind situatia personala (privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006) ? intocmita conform Formularului nr. 3A.b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) ? intocmita conform Formularului nr. 3B.c) Documente care atesta situatia personala: 1. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? formular tip emis de organismele competente;2. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de compartimentul/ biroul/ serviciul/ directia de impozite si taxe locale din cadrul unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local sau echivalent din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? formular tip emis de organismele competente;3. Cazier judiciar pentru persoana juridica (pentru statele unde este aplicabil);4. Cazier judiciar pentru administratorul sau persoana imputernicita sa reprezinte legal societatea si care semneaza Oferta, Declaratia privind situatia personala si Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;5. Cazier fiscal pentru persoana juridica;Nota: i) Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: a) MARINESCU ION ? seful UM 0201 Bucurestib) CIUTARU EUGEN ? loctiitorul sefului UM 0201 Bucurestiii) Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente).In cazul in care ofertantul este o asociere sau acesta intentioneaza sa subcontracteze o parte din activitatile ce trebuie realizate pentru indeplinirea contractului, pe langa celelalte documente solicitate in cadrul documentatiei de atribuire, ofertantul va prezenta si urmatoarele documente: a) Declaratie privind asociatii si subcontractantii si activitatile care sunt executate de acestia, completata de ofertant conform Formularului nr. 9. In situatia ofertelor depuse in asociere, acest formular va fi completat in numele asocierii de catre liderul acesteia.Pentru fiecare asociat nominalizat in cadrul Formularului nr. 9, se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr. 8, semnata de catre reprezentantul legal al operatorului economic respectiv/persoana imputernicita de reprezentantul legal al operatorului economic care are calitatea de asociat.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta depusa in asociere trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se specifice in mod clar liderul asocierii, activitatile executate de fiecare asociat in parte, faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, precum si faptul ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si ca este raspunzator in nume propriu si in numele asocierii pentru indeplinirea contractului. Intelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociere pe intreaga durata a contractului.c) De asemenea, in cazul ofertei depuse in asociere, aceasta trebuie sa includa si o declaratie in original, semnata de catre toti asociatii, prin care acestia se obliga ca in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare sa legalizeze asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante inainte de data semnarii contractului.Cerinta nr. 2Participarea la procedura cu oferta independentaSe va prezenta Formularul nr. 4 ? ?Certificat de participare cu oferta independenta?, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, respectiv o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Cerinta nr. 1Exercitarea legala a activitatii profesionale de catre persoanele juridice/fizicePentru persoane juridice/fizice romaneSe vor prezenta: Persoane juridice: Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate / administratorii si codul CAEN al activitatii autorizate (obiectul de activitate);Persoane fizice: Autorizatie de functionare sau alte documente echivalente pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinireacontractului solicitat.Nota: Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondentin codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane juridice/fizice straineSe vor prezenta: Persoane juridice: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic.Persoane fizice: Autorizatie de functionare / autorizatie de punere pe piata/de comercializare / alte documenteechivalente pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinireacontractului solicitat.Nota: Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea Certificatului constatator/ Autorizatiei de functionare / autorizatiei de punere pe piata/de comercializare in original / copie legalizata pentru conformitate (in cazul in care au fost depuse documente in copie, purtand mentiunea ?conform cu originalul?).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea de informatii privind cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Existenta unui sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate obtine de pe site-ul www.e-licitatie.ro si de pe site-ul www.stsnet.ro, sectiunea Achizitii publice.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer