Achizitie publica - Contract de furnizare piatra, nisip, balast, pietris
Detaliu pentru invitatia numarul 349628
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 349628/01.07.2013
Denumire contract: Contract de furnizare piatra, nisip, balast, pietris
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOradea Transport Local SACod fiscal: RO63483, Adresa: Atelierelor nr. 12, Oradea, Telefon: +40 259423245, Fax: +40 259426010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542, telefon: +40 259423245, fax: +40 259426010, persoana de contact: birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare piatra, nisip, balast, pietris
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita furnizarea de: nisip, balast, piatra sparta, etc - diverse sorturi, conform cerintelor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 93, 452.8 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare in lei (IMM beneficiaza de reducere 50%): lot1-110, lot2-190, lot3-1500. Garantia de participare poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei/anuntului de participare. Se poate constitui prin virament bancar in contul cod IBAN: RO05 RNCB 0032 0464 9835 0001 la BCR Oradea, CIF: RO63483 sau prin orice instrument de garantare cu respectarea conditiilor art.86 din HG 925/2006. Se va prezenta in original cel tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor. Achizitorul are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile art.87 din HG 925/2006 si art. 278^1 din OUG 34/2006. Va fi restituita conform art.88-HG nr.925/2006. Valabilitate minima solicitata: 100 zile de la termenul limita stabilita pt primirea ofertelor. In documentul de garantie (incl. OP/ chit.) se va inscrie obiectul achizitiei si, dupa caz, lotul. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului subsecvent fara TVA (5% pt IMM). Se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau depunerea la casierie a sumelor in numerar.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sunt cerinte care in caz de neindeplinire conduc la excluderea din competitie a ofertantului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 si/sau art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 - conform Ordin ANRMAP 170/2012, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Persoanele fizice/juridice care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. 34/2006.Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire conform Legii 279/2011, art.13.Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. Atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) ? conform prevederile Legii 279/2011, art.19.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) - conform prevederile Legii 279/2011, art.20.Ofertantii vor prezenta urmatoarele documente, conform formulare atasate: - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta conform Ordinul presedintelui ANRMAP nr. 314/2010- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006. Fiecare declaratie va cuprinde si numele persoanelornominalizate- Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea operatorului economic la prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie privind calitatea de participant la procedura.- Certificate de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca nu are datorii la buget la data scadenta in luna anterioara datei depunerii ofertelor sau echivalent in cazul persoanelor fizice/juridice straine, din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractantesi/sau in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizareaprocedurii de atribuire: Nume Prenume Functia1 Bolojan Ilie Gavril Primar2 Malan Mircea Viceprimar3 Muresan Ovidiu Viceprimar si presedinte CMMAP4 Unita Lucian Consilier Local5 Ritli Laszlo CsongorConsilier Local6 Felea Adrian IoanConsilier Local7 Negrean Daniel Dumitru Consilier Local8 Bonchis Ioan Consilier Local9 Vulcu Daniel Sorin Consilier Local10 Dan Octavian Consilier Local11 Mohan Aurel George Consilier Local si membru AGA12 Campan Ioan Consilier Local13 Lascu Tudor Sebastian Consilier Local14 Debelka Boglarka Lilla Consilier Local15 Dulca Camelia Mariana Consilier Local si membru AGA16 Popa Dan Lucian Consilier Local17 Filimon Teofil Laviniu Consilier Local18 Manea Mihai Consilier Local19 Tau IoanConsilier Local si membru AGA20 Pasztor Sandor Consilier Local21 Huszar Istvan Eric Consilier Local22 Delorean Ion Iulius Consilier Local23 Szabo Jozsef Consilier Local si membru AGA24 Sarkozi Zoltan Consilier Local25 Corches Dorin Octavian Consilier Local26 Ile Cristian Consilier Local si membru AGA27 Coste Marina Adelina Consilier Local28 Gal Sorin Calin Consilier Local29 Gogoneata Emilia Membru CA30 Miclaus Sorin Dan Membru CA31 NicaRomeo - Emilian Membru CA32 Pacurar Calin Membru CA33 Urdea Florin Membru CA34 Giurea Mina Membru C.M.M.A.P.35 Andrica Liviu Membru C.M.M.A.P.36 Bara Octavian Membru C.M.M.A.P.37 Ioan Lezeu Membru C.M.M.A.P.38 CsuziIstvan Director General si membru CA39 Purge Ioan Director Economic40 Pop Viorel-Mircea Director Tehnic si membru CA41 Malita Mihaela Simona Consilier Juridic42 Fodre Gabriela Sef birou achizitii43 TUDUC LIVIU Sef sectia nr.144 ILE IOAN Sef depou45 MURESAN IOAN Maistru46 MOCANU GEORGETA-TANIA Sef birou tehnic47 BOT FLORICA Functionar documentare48 MARC NICOLAE Subinginer49 TEODOROF CLAUDIU-RADU Sef birou contabilitate50 GHIT MIHAI-LUCIAN Merceolog51 GARZ MIRCEA-DUMITRU InginerIn cazul in care comisia constata ca unul sau mai multi ofertanti au document/ documente lipsa la deschidere, si nu s-a prezentat declaratia conform cu prevederile art.11 alin (4) din HG 925/2006 actualizata, acesta va fi descalificat fara sa fie posibila completarea ulterioara a respectivelor documente. In cazul in care ofertantul depune declaratie initiala pe proprie raspundere privind indeplinirea conditiilor de calificare, documentele prezentate ulterior pot avea data de eliberare/ valabilitate ulterioara datei limita de depunere a ofertei.In caz de asociere, se solicita indeplinirea cerintelor pt fiecare asociat in parte. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Ofertantii lotului 3 vor prezenta Autorizatie de furnizor feroviar eliberat de Ministerul Transporturilor si Infrastructurii ? Autoritatea Feroviara Romana ? in termen de valabilitate si cu viza anuala in copie conforma cu originalul.Pentru persoanele juridice romane - modalitatea de indeplinire: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straine - Modalitatea de indeplinire: - prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Informatiile prezentate trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Nu se solicita un anumit nivel minim. Se vor prezenta informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani. Completarea fisei de informatii generale din care sa rezulte cifra de afaceri medie globala pe ultimii trei ani: 2010, 2011, 2012- formularul nr.2.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.Cerinta minima privind experienta similara se solicita numai pt lotul 3 si este de 75.000 lei exclusiv TVA. Cerinta minima privind experienta similara se calculeaza prin prezentarea unuia sau cumularea valorii a maxim 3 livrari similare efectuate in ultimii 3 ani calculati raportat la luna anterioara datei limita de depunere a ofertei. La calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR. Prin experienta similara solicitata pt lotul 3 se intelege livrarea de piatra sparta pentru balastarea liniilor de cale ferata. La calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. - inclusiv clarificarile
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.06.2013 13:03