Achizitie publica - Contract de furnizare piatra sparta si balast
Detaliu pentru invitatia numarul 340612
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340612/05.12.2012
Denumire contract: Contract de furnizare piatra sparta si balast
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Veteran Turcanu, nr.61, Vaslui, Romania, cod postal: 730036, telefon: +40 235361437, fax: +40 235361437, persoana de contact: Directia silvica Vaslui
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia silvica Vaslui, str. Veteran Turcanu, nr.61, Vaslui, Romania, cod postal: 730036, telefon: +40 235361437, fax: +40 235361437
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si activitati conexe acesteia)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare piatra sparta si balast
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Materiale de balastiera pentru lucrari de intretineri si reparatii drumuri forestiere
II.1.6) CPV: 14212300-3 - Piatra de cariera si concasata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 165, 250 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 3305 lei. Perioada de valabilitate 60de zile de la data limita stabilita de depunere a ofertelor.Ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere 50% din valoarea garantiei.Se poate constitui prin una din modalitatile: -virament bancar sau instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune la sediul autoritatii contractante la data limita stabilita de depunere a ofertelor ;
-depunere numerar la casieria autoritatii contractante ;
-ordin de plata, cu conditia confirmarii valabilitatii acestuia la data limita stabilita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
In cuantum de 5 % din valoarea contractului atribuit, fara TVA.Ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere 50% din valoarea garantiei. Se constituie in conditiile respectarii prevederilor HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil depus-pentru cunoasterea, pe baza unui document oficial, a cifrei de afaceri.b.Informatii privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani.S-au solicitat cerintele minime : -cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani sa aiba valoarea fara TVA de cel putin 330500 lei pentru ofertare toate loturile, iar pentru ofertare pe loturi : -pentru lot1 - 100000 lei-pentru lot 2 ? 30000 lei-pentru lot 3 ? 25500 lei-pentru lot 4 ? 60000 lei-pentru lot 5 ? 115000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Formular"Lista principalelor livrari de produse similare realizate in ultimii 3 ani".Ofertantul trebuie sa faca dovadaca a furnizat in ultimii 3 ani produse ce fac obiectul prezentei proceduri in valoare de minim 165250 lei a oferta toate loturile, iar pentru ofertare pe loturi : - pentru lot 1 - 50000 lei- pentru lot 2- 15000 lei- pentru lot 3 ? 12750 lei- pentru lot 4 ? 30000 lei- pentru lot 5 ? 57500 lei.Completare formular"Experienta similara".Nivelul experientei similare este stabilit conform prevederilor art.9 din HG 925/2006. -Informatii privind personalul tehnic de specialitate -Formular"Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti"-daca este cazul -Formular"Acord de asociere"-daca este cazul prezentare certificat ISO 9001 sau echivalente valabil la data limita stabilita de depunere a ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.12.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2012 11:04