Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare piese auto , pentru vehicule si motoare de vehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 213709
Autoritate contractanta
SERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN IASI
Cod de identificare fiscala: 7604489
Adresa: STR. PRIMAVERII 74, Iasi
Telefon: 0232/208151
Fax: 0232/239260
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de furnizare piese auto , pentru vehicule si motoare de vehicule
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie de piese auto , pentru vehicule si motoare de vehicule
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 10.06.2009 12:46
Data limita de depunere a ofertelor: 18.06.2009 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, strada Primaverii, numarul 74, Sediul Ambulantei, Iasi
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.06.2009 10:30
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iasi, strada Primaverii, numarul 74, Sediul Ambulantei, Iasi
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 0
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 317, 902 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
1.Declaratie privind eligibilitatea completata în conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare art.180? în original;2.Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 completata în conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? în original;3.Certificat de atestare fiscala-privind achitarea (sanatate , pensii, somaj)- la buget de stat- eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice- copie legalizata sau original4.Certificat privid plata taxelor si impozitelor locale- eliberat de Primaria locala- copie legalizata sau originalOfertele depuse de operatorii ec. care figureaza cu datorii neachitate, pot fi respinse.(conditiile din fisa de datesi caietul de sarcini)
SEAP
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer