Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare piese de schimb pentru autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 331786
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL DE INFORMATII EXTERNE
Numar invitatie: 331786/16.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizare piese de schimb pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE INFORMATII EXTERNECod fiscal: 10668016, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Telefon: (4021)203.41.22, Fax: (4021)203.41.72
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare piese de schimb pentru autovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare piese de schimb pentru autovehicule
II.1.6) CPV: 34312000-7 - Piese pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare constituita prin una din formele prevazute de legislatie. Daca se opteaza pentru virament bancar, contul in care se poate depune garantia de participare este RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB, cod fiscal 10668016. Se constituie doar pentru loturile pentru care se depune oferta. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 45zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul in care ofertantul va depune o contestatie iar aceasta va fi respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului, conform prevederilor art. 2781* alin.1 din OUG 34/2006. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform L364/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, caz in care ofertantul trebuie sa faca dovada incadrarii in aceasta categorie. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si orele stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in cuantum de 7% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa in contract. Documentul in original se va preda autoritatii contractante dupa semnarea contractului de ambele parti, iar perioada de valabilitate va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat cea de derulare a contractului. Pentru sume reduse ca valoare, garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea acesteia la casieria autoritatii contractante. Pentru scrisorile de garantie bancara modelele sunt prezentate in Anexele nr. 7 si 8. In cazul constituirii garantiei prin retineri succesive, contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Statului, in care va vira 0, 5% din valoarea contractului. Autoritatea contractanta va alimenta acest cont prin retineri succesive din sumele datorate contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea (Anexa nr.1);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(Anexa nr.2);Certificat de participare la procedura cu oferta independenta(Anexa nr.3);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691(Anexa nr.4);Declaratie privind calitatea de particcipant la procedura(Anexa nr.5)Cerinta obligatorie: prezentare, in conformitate cu prevederile acestora, formulare Anexa nr. 1, 2, 3, 4 si 5 (semnate si stampilate)Anexele nr. 1 si 2 vor fi depune si de tertul sustinator, daca este cazul.Anexele nr. 4 si 5 vor fi depune subcontractantul si tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Ion Popa ? Director Directia de Logistica, Maruntu Felicia - Director Economic, Catalin Tanase - consilier juridic si Nicoleta Dumitrescu - specialist achizitii publice. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificatul constatator (original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) va fi emis cu maxim doua luni inainte de data deschiderii ofertelor si va cuprinde in mod obligatoriu domeniul de activitate pentru care se depune oferta ? cerinta obligatorie.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copia legalizata a acestuia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.09.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 09:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer