Achizitie publica - Contract de furnizare piese de schimb pentru autovehicule
Detaliu pentru invitatia numarul 344906
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344906/08.04.2013
Denumire contract: Contract de furnizare piese de schimb pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE INFORMATII EXTERNECod fiscal: 10668016, Adresa: SOS. BUCURESTI-PLOIESTI Nr. 280-282, Bucuresti, Telefon: +40 212034122, Fax: +40 212034172
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare piese de schimb pentru autovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare piese de schimb pentru autovehicule
II.1.6) CPV: 34312000-7 - Piese pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 101, 872 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantiei de participare conform anexa B din doc de atribuire, constituita in lei, euro sau in alta moneda, prin una din formele prevazute de legislatie. In cazul in care garantia de participare se depune in euro sau in alta moneda, se va avea in vedere cursul afisat de BNR, valabil in ziua publicarii in SEAP a invitatiei de participare.Daca se opteaza pentru virament bancar, contul in care se poate depune garantia de participare este RO23TREZ7005005XXX000138, deschis la ATCPMB, cod fiscal 10668016. Se constituie doar pentru loturile pentru care se depune oferta. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Pentru scrisoarea de garantie bancara modelul este prezentat in Anexa nr. 8. In cazul in care ofertantul va depune o contestatie iar aceasta va fi respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare 1% din valoarea estimata a contractului, conform prevederilor art. 2781* alin.1 din OUG 34/2006. Aceasta se retine si daca contestatarul renunta la contestatie. In cazul ofertantilor din categoria IMM, conform L364/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat, caz in care ofertantul trebuie sa faca dovada incadrarii in aceasta categorie. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata pana cel mai tarziu la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune si in original la sediul autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in cuantum de 7% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, care devine anexa in contract. Documentul in original se va preda autoritatii contractante dupa semnarea contractului de ambele parti, perioada de valabilitate va trebui sa fie mai mare cu 14 zile decat cea de derulare a contractului. Pentru sume reduse ca valoare, garantia de buna executie se poate constitui si prin depunerea acesteia la casieria autoritatii contractante.Pentru scrisoarea de garantie bancara modelul este prezentat in Anexa nr. 9.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind in prevederile art. 180 (conform Anexa nr.1);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181(Anexa nr.2);Certificat de participare la procedura cu oferta independenta(Anexa nr.3);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691(Anexa nr.4);Declaratie privind calitatea de participant la procedura(Anexa nr.5)Cerinta obligatorie: prezentare, in conformitate cu prevederile acestora, formulare Anexa nr. 1, 2, 3, 4 si 5 (semnate si stampilate)Anexele nr. 1 si 2 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Tertul sustinator va trebui sa dovedeasca neincadrarea numai la lit.a, c1 si d ale art. 181 din OUG 34/2006, conform prevederilor art. 186(2) si art. 190(2)din OUG 34/2006.Anexa nr. 4 va fi depusa subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.Anexa nr. 5 va fi depusa subcontractant, asociat si tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functii de decizie referitoare la organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: Ion Popa ? Director Directia de Logistica, Catalin Tanase - consilier juridic si Nicoleta Dumitrescu - specialist achizitii publice. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificatul constatator va cuprinde in mod obligatoriu domeniul de activitate pentru care se depune oferta precum si informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau copia legalizata a acestuia.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.04.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2013 13:13