Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare piese de schimb pentru pompele de inalta presiune tip AZ-2sM sau echivalent


Detaliu pentru invitatia numarul 330835
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Numar invitatie: 330835/02.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizare piese de schimb pentru pompele de inalta presiune tip AZ-2sM sau echivalent
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: R2135187, Adresa: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Telefon: 0254506151, Fax: 0254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254506151, fax: +40 254506157, persoana de contact: Victor Utu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CNH-SA, str. Timisoara nr. 2, loc. Petrosani, jud Hunedoara, cod postal 332015, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare piese de schimb pentru pompele de inalta presiune tip AZ-2sM sau echivalent
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de furnizare il constituie achizitionarea a unui pachet de 3 tipuri de piese schimb pentru pompele hidraulice de inalta presiune tip AZ-2sM sau echivalente, conform necesarul si a Caietului de sarcini din Sectiunea II . Pompele de inalta presiune tip AZ?2sM se folosesc pentru producerea agentului hidraulic necesar actionarii echipamentelor hidraulice componenete ale abatajelor mecanizate.
II.1.6) CPV: 42124221-9 - Piese pentru grupuri hidraulice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 56, 146.36 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este obligatorie. Valoarea garantiei de participare este 1122, 00 lei. Perioada de valabilitate: 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor Modalitati de constituire: a)virament bancar, in contul nr. RO66RNCB0165020174910023 BCR Petrosani b)instrument de garantare, emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari, in original. Daca documentul este emis de o banca sau o soc. de asigurari din strainatate, se va prezenta si traducerea autorizata si legalizata. ( formular 1 ? model de scrisoare de garantie de participare); c)in numerar, prin depunere la casieria CNH SA. pentru IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de participare. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: a)isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei; c)oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei. Avand in vedere valoarea estimata a prezentei achizitii, aceasta nu intra sub incidenta reglemetarii prevazute la art.278.1 alin.1 lit.a din OUG nr.34/2006.Restituirea garantiei de participare se face cf. prevederilor art. 88 din HG nr. 925/2006, coroborat cu preved. art. 278.1 alin.2 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA. Modalitatile de constituire sunt: a)instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari ? in original, ce devine anexa la contract. Valabilitatea trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului. ( formular 15 ? model scrisoare de garantie de buna executie ) b)in numerar, prin depunere la casieria CNH SA, daca garantia de buna executie este redusa ca valoare; c)daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale ? cf. art.90 alin. 3 din HG 925/2006 modificat prin HG 1045/2011 pentru IMM-uri : daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr. 346/2004, depunand declaratie cf. anexei 1 sau la 2 la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie. Daca se prezinta o asociere de op.econ., pentru a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art.180 din OUG34/2006.(Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularul 2;Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.), 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG nr. 34/2006(Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu formularul3.1.;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Nu se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat.).3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr. 34/2006(Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.691 din OUG nr. 34/2006, completata in conformitate cu formularul 3.2;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006 , duce la excluderea ofertantului din prezenta achizitie. Lista persoanelor cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea proceduri de atribuire, este :1. Director General ? Ing. Jujan Constantin;2. Director Tehnic ? Ing. Nicolescu Cristian ;3. Director Ecomic ? Ec. Popescu Verginica;4. Director Comercial ? Ing. Stoicescu Mihail;5. Ing. Sef El-Mecanic ? Ing. Suciu Adrian;6. Sef Serv. APMD ? Ing. Utu Victor ;Fara a avea functie de decizie: Avizeaza documentele Serviciul L.C.Juridic din cadrul CNH SA si intocmeste documente Serv. APMD din cadrul CNH SA4. Certificat de participare la procedura cu oferta independenta , conform Ordinului 314/12.10.2010(Certificat de participare la procedura completat in conformitate cu formularul 4).5.Acord de asociere (numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie)Acord de asociere incheiat in vederea participarii la procedura completat in conformitate cu formularul 5.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna , fara a fi obligati sa isi legalizeze.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a cntractului.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici , cerintele de participare prevazute la Cap.III.2.1, a) si III.2.1, b) se vor demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere. Situatia economica si financiara si capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului(cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere) Cerintele trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare semnatar al acordului de asociere pentru partea din contract care o realizeaza.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Declaratie pe propria raspundere, privind calitatea de participant la procedura , completata in conformitate cu formularul6). 1. Pentru persoane juridice si fizice romane: Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", valabil la data depunerii ofertei.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.2. Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare fiscala ori apartenenta din punct de vedere profesional - sa prezinte documente emise conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident (de exempu certificate de inregistrare fiscala in scopuri de TVA in tara unde este rezident si/sau certificate de rezidenta fiscala). Documentele vor fi prezentate in limba straina in copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" si fi vor fi insotite de traduceri autorizate/legalizate in limba romana-in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat de organele competente saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau scrisoare de bonitate bancara privind situatia financiara a operatorului economic la 31.12.2011. (in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant "conform cu originalul")Scrisoare de bonitate bancara privind situatia financiara a operatorului economic la 31.12.2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3ani.Declaratiase va completa in conformitate cu formularul 8 si va fi insotita de lista principalelor livrari de produse similare completata conform anexei la formularul 8., 2. Declaratie privind partea / partile din contract care urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora daca este cazul. Declaratia se va completa in conformitate cu formularul 9 si va fi insotita de lista privind partile din contract care urmeaza sa fie subcontractate si acordurile de subcontractare, completata conform anexei la formularul 9., 3. Certificarea conformitatii produselor: a) Declaratie de conformitate a produselor- un model intocmit conform legislatiei in domeniu, in vigoare in Romania si UE (copii lizibile legalizate insotite de traduceri autorizate unde este cazul si stampilate ?conform cu originalul?). Documente/Certificate care sa atesterespectarea standardelorde calitate, conform ISO 9001 sau echivalent, prin prezentarea unui/unor certificate sau documente care sa ateste implementarea, mentinerea si respectarea standardelor unui sistemal calitatii, conform ISO 9001 sau echivalent, emise de organisme acreditate .In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Anexata la prezenta invitatie de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.06.2012 10:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer