Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare piese de schimb pentru sistemul informatic


Detaliu pentru invitatia numarul 321068
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARA
Numar invitatie: 321068/01.03.2012
Denumire contract: Contract de furnizare piese de schimb pentru sistemul informatic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC COMPANIA LOCALA DE TERMOFICARE COLTERM SA TIMISOARACod fiscal: R16063013, Adresa: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Telefon: 0256308350, Fax: 0256430631
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. EPISCOP JOSEPH LONOVICI NR 4, Timisoara, Romania, cod postal: 300092, telefon: +40 256308360, fax: +40 256430631, persoana de contact: Meszaros Aurelia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC.Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, str.Episcop Joseph Lonovici, nr.4, etaj I, Sala de Sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare piese de schimb pentru sistemul informatic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constitue achizitia de piese de schimb necesare mentenantei sistemului informatic.
II.1.6) CPV: 30211500-6 - Unitate centrala de procesare (CPU) sau procesoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de Participare(GP): 2600 lei;Per.de valab.a GP: 50 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Mod de constituire a GP : a) printr-un instrum. de garant.emis in cond. legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig.care se prezinta in original, in cuantumul si ptr.perioada prev. in doc. de atrib., cu aplicarea in mod corespunzator a preved.art 86 alin (2)-(3) si art.87 din HG nr 925/2006 actualizatasi art.278ยน alin.(1) din OUG nr 34/2006 actualiz.In masura in care CNSC respinge contestatia AC va retine contestatorului din GP sumade1300lei.b) OP, contRO77RNCB0249009865630001?BCR Timisoara, ptr.SC Compania Locala de Termoficare COLTERM SA Timisoara, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depus la Bir.Finan., SC.Compania Locala de Termoficare COLTERM SA, str. Ep. J.Lonovici, nr.4.c)fila CEC, cu conditia confirmarii acesteia de catre banca emitenta pana la deschiderea ofertelor, depusa la Bir.Financiar, SC.Compania Locala de Termoficare COLTERM SA, str. Ep. J.Lonovici, nr.4.Daca oper.econ. participant la proced. este IMM si doreste sa beneficieze de reduceri conform Legii nr346/2004, actualiz., va prezenta si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346 din 2004, actualiz., respectiv Formularul ? Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualizata.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii GP vor fi respinse la deschidere.In cazul in care ofertantul a constituit GPin calitate de IMM ( 50%din valoarea GP) si nu face dovada ca este IMM conform aliniatului precedent, oferta va fi respinsa la deschidere .In cazul asocierii de operatori economici care sunt IMM-uri , dovada ca sunt IMM-uri se va prezenta de fiecare operator economic.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Decl. priv. neincadrarea in sit. prev. la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, 2. Decl. priv. neincadrarea in sit.prev.la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modif.si complet. ulter.3. Decl. priv. calit. de particip. la proced.4. Certif. de particip. la licitatie cu oferta independenta, in temeiul Ordinului nr 314/20105. Decl. pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, modif. si complet., Incadrarea intr-una din sit. prev.la art. 69^1 din OUG 34/2006 modif. si complet., duce la excluderea ofertantului din prezentaprocedura.In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul AC inceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General ing.Pampu Petrica, Director Economic ec.Buciu Ionel, Inginer Sef Varjoghe Vergica, ing.Subu Teofil, ing.Marta Verginia, ing.Catanet Radu, cj.Crisenescu Claudia, teh.Meszaros Aurelia.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista preved. legale referit.la declar.pe propria raspundere, se accepta o declar.autentica data in fata unui notar, a unei autorit. administr.sau judiciare sau a unei asoc.profesionale care are competente in acest sens. Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta certificatul constatator emis de ONRC in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al firmei ofertante.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Demonstrarea situatiei economice si financiare
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a princip. livrari de prod.efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, per.de livrare, beneficiari, indif. daca acestia dinurma sunt AC sau clienti privati. In conf.cu prev.art.6 din HG 1132/2008 priv.regimul bat.si acumul., furniz.va face dovada caproduc.de bat.si acumul.este inregistrat in Reg.prod.de bat.si acum.intoc.de Min.Med.si Pad.prinAg.Nat.pt.Prot.Mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.02.2012 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer