Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare piese de schimb pentru transportor tip RYBNIK sau echivalent


Detaliu pentru invitatia numarul 333156
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Numar invitatie: 333156/06.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare piese de schimb pentru transportor tip RYBNIK sau echivalent
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA A HUILEI SACod fiscal: R2135187, Adresa: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Telefon: 0254506151, Fax: 0254506157
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254506151, fax: +40 254506157, persoana de contact: Victor Utu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul CNH-SA, Str. Timisoara nr.2, Petrosani, Romania, cod postal: 332015, telefon: +40 254506100, fax: +40 254506157
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare piese de schimb pentru transportor tip RYBNIK sau echivalent
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Piesele de schimb pentru transportorul cu raclete de abataj tip RYBNIK care fac obiectul prezentei proceduri se utilizeaza pentru intretinerea si repararea transportoarelor cu raclete de abataj tip Rybnik sau echivalente.
II.1.6) CPV: 43600000-9 - Piese pentru utilaje de exploatare miniera si in cariera si piese pentru masini de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 301, 171.18 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare e de 3012, 00 lei. Perioada de valabil.a garant.de particip. va fi de 90 de zile, de la termen.limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garant. de particip: - virament bancar in contul RO66RNCB0165020174910023, deschis la BCR Petrosani;
-instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societ. de asigurari, care se prezintain original. Instr. de garant.trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa condit.sau necondit conf.preved.art.86 alin.(3)din HG925/2006-formular 1;
-in numerar, prin depunerea la casieria autoritatii contractante.Pentru IMM-uri: daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr.346/2004 , oper. econ. pot beneficia de reducerea cu 50% a garant.de partic. Daca la proced.de achizitie se prezinta o asociere de mai multi oper. econ. pt a beneficia de acesta facilitate, fiecare va face dovada ca e IMM. Dovada constit. garant.de particip.trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pt. deschiderea ofertelor. Garantia de partic. trebuie sa fie irevocabila.Autorit.contract. are dreptul de a retine garant. ptr. particip, ofertantul pierzand astfel suma constituita, in oricare din urmatoarele situatii: -isi retrage oferta in perioada de valabilit. a acesteia; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valab. a ofertei;
-oferta fiind stabilita castigat., nu constituie garant de buna exec. in per. de valabil. a ofertei si nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului.In sit.in care operat.econ.depune contestatie, privind proced.de atribuire si C.N.S.C. respinge ca nefondata acesta contestatie, autorit.contract va retine din garant. de particip.a ofertant. contestatar, potrivit preved.art.278^1, alin.1, lit. a, din OUG nr.34/2006. Nota: Restituire garant se face conf.cu preved. art.88 din HG925/2006, corelat cu art. 278.1 alin. (2) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 5% din pretul contractului fara TVA.Valabilit.garantiei trebuie sa fie cu cel putin 14 zile mai mare decat durata de indeplinire a contractului. Modalit.de constituire sunt: a)instrument de garantare emis cf. legii de o soc. bancara sau de asigurari ? in original, ce devine anexa la contract, (formular 15?model); b)in numerar, prin depunere la casieria CNH SA, daca garantia e redusa ca valoare; c)daca partile convin, se poate constitui prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale?cf.art.90 alin.3 din HG925/2006 modificat prin HG1045/2011.Pentru IMM-uri: daca dovedesc ca indeplinesc cerintele Legii nr.346/2004, depunand declaratie cf. anexelor la lege, op.econ. pot beneficia de reducere cu 50% a garantiei de buna exec. Daca se prezinta o asociere de op.econ., ptr. a beneficia de reducere, fiecare va face dovada ca e IMM.Restituirea garantiei de buna executie se face conf.preved. art.92 alin.1 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006 - se completeaza conform formularului Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.180 din OUG 34/2006. Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006 - se completeaza conform formularului 3.1.(Nu se solicita confirmare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat). Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art.181 lit. a, c^1, d si e din OUG 34/2006. Declaratia se va prezenta si de catre ofertantul asociat, daca este cazul. Se va prezenta si de catre tertul sustinator, daca este cazul ? se completeaza conform formularului 3.1.declaratia privind neincadrarea in situatiile de la art.181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006.3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69.1 din OUG 34/2006 - se completeaza conform formularului 3.2.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire) sunt: 1.Director General ? Ing. Dragoi Nicolae2.Director Tehnic? Ing. Nicolescu Cristian3.Director Economic ? Ec. Popescu Verginica4.Director Comercial ? Dr. Ing. Suciu Adria5.Ing Sef Electromecanic - Ing. Popescu Alexandru6.Sef Serv FCIT -Ec.Palanceanu Carmen7.Sef Serv. A.P.M.D. ? Ing. Utu Victor8. Sef serv METMI - Ing. Teslici FlorinVizeaza: Serv. L.C.Juridic al CNH SAIntocmeste: Serv.Achizitii Publice Marketing Desf. Bugetul autoritatii contractante ? CNH SA necesar finantarii contractelor de achizitie publica este aprobat prin HG nr.99/2012.Autoritatea contractanta va exclude ofertantii care se afla in sit. de la art. 69.1 din OUG 34/2006.Se va prezenta si de ofertantul asociat sau de tertul sustinator sau de subcontractanti - daca este cazul.4.Certificat de participare la procedura de achizitie cu oferta independenta - potrivit Ordinului ANRMAP nr. 314/2010. Se completeaza conform formularului 45.Acord de asociere ? numai in cazul in care la procedura de achizitie se prezinta o asociatie - se completeaza conform formularului 5.Mai multi operatori economici se pot asocia pentru a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze asocierea.Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ca asocierea sa fie legalizata numai daca oferta comuna este declarata castigatoare si numai daca o astfel de masura reprezinta o conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Asociatii vor desemna un lider de asociatie.In cazul depunerii ofertei comune, fiecare dintre asociati va indeplini cerintele solicitate la Situatia personala (III.2.1.a), la Capacitatea de exercitare a act.profesionale (III.2.1.b) si la Standarde de asigurare a calitatii (III.2.4), pentru partea din contract pe care o realizeaza.Capacitatea economica si financiara (III.2.2) si Capacitatea tehnica si profesionala (III.2.3) se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere)6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie - se completeaza conform formularului 6. Pentru persoane juridice si fizice romane :1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - - Certificatul Constatatortrebuie sa fie valabil la data de depunere a ofertelor si se va depune in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte documentul in original sau copie legalizata.Pentru persoane juridice / fizice straine: 3. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.- Sa se prezinte documente emise conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident (de exempu certificate de inregistrare fiscala in scopuri de TVA in tara unde este rezident si/sau certificate de rezidenta fiscala). Documentele vor fi prezentate in limba straina in copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" si fi vor fi insotite de traduceri autorizate/legalizate in limba romana - in original sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil la data de 31.12.2011 sau Scrisoare de bonitate bancara privind situatia financiara a operatorului economic la 31.12.2011. copie lizibila a bilantului vizat de organele competente, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau scrisoare de bonitate bancara privind situatia financiara a operatorului economic la 31.12.2011. (in original sau copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata de ofertant "conform cu originalul")
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati ., 2. Declaratie privind partea / partile din contract care urmeaza sa fie indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora- daca este cazul., 3. Certificarea conformitatii produsului: a)Declaratie de conformitate ? model, intocmit conf. intocmit conf. legislatiei in domeniu in vigoare in UE si Romania cu cerintele HG nr.1022/2002, privind regimul produselor si serviciilor care pot pune in pericol viata, sanatatea, securitatea muncii si protectia mediului (sau similar). Documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001 valabil la data deschiderii ofertelor - se va prezenta copia certificatului ISO 9001:2008 sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Anexata la prezenta invitatie.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer