Achizitie publica - Contract de furnizare pneuri de vara si iarna pentru autovehicole
Detaliu pentru invitatia numarul 329255
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329255/12.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare pneuri de vara si iarna pentru autovehicole
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL DE AMBULANTA JUDETEAN PRAHOVACod fiscal: 7485701, Adresa: SOSEAUA VESTULUI NR. 22, Ploiesti, Telefon: 0244-595353, Fax: 0244-595353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare pneuri de vara si iarna pentru autovehicole
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului constituie achizitia de anvelope pentru autosanitare destinate utilizarii in conditii de iarna si in conditii de vara, pe drumuri publice. Valoarea estimata a contractului fara suplimentari este de 100.000 lei, iar valoarea estimata cu posibilele suplimentari este 150.000 lei
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1994 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare 60 zile de la data limita de depunere a ofertelorGarantia de participare se constituie prin virament bancar (CONTUL RO70TREZ5215005XXX012039 deschis la Trezoreria Municip. Ploiesti) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. (art. 86 alin (1) din HG 925/2006)
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractuui fara TVAGarantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari(art. 90 din HG 925/2006)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)(Formular nr. 1, sectiunea Formulare)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 2, sectiunea Formulare).Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Manager general- Dr. Nicolae Daniel;Director medical- Dr. Ipatie Madalin; Asistent sef- Duta George; Director economic- Ec. Ilie Paula; Director tehnic- Ing. Paun Octavian; Comp. Achizitii Publice- Ec. Ene Nicoleta.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 3, sectiunea Formulare)Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 4, sectiunea Formulare)Documente de confirmare obligatorii: -Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Nota: incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art.181 si 180 din OUG 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura de atribuire.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conform cu originalul, trebuie sa fie emis cu max. 30 de zile inainte de data limita a depunerii ofertei.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratii privind cifra de afaceri, Situatia economica
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 aniOfertantul va prezenta: - cel putin o recomandare din partea beneficiarilor- dovada certificarii RAR a produselor Certificare pentru calitate ISO9001 valabila la data depunerii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 11:17