Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare pneuri pentru autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 323189
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PUBLITRANS 2000 S.A.
Numar invitatie: 323189/02.04.2012
Denumire contract: Contract de furnizare pneuri pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPUBLITRANS 2000 S.A.Cod fiscal: 13008995, Adresa: Str.Depozitelor , Nr. 2L, Pitesti, Telefon: 0248213573, Fax: 0248213577
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Depozitelor , Nr. 2L, Pitesti, Romania, cod postal: 110129, telefon: +40 248213573, fax: +40 248213577, persoana de contact: secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Depozitelor , Nr. 2L, Pitesti, Romania, cod postal: 110129, telefon: +40 248213573, fax: +40 248213577,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare pneuri pentru autovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare pneuri pentru autovehicule
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 358, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare: pt.lot nr.1 - 6360 lei, pt.lot nr.2 - 629 lei, pt.lot nr.3 - 121 lei, pt.lot nr.4 - 47 lei, valabila 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, constituita virament sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare in conformitate cu art. 278 indice 1*) - (1) din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in cuantum de 10% din val.fara TVA a contractului, constituita virament sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 1 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire- cazier judiciar- cazier fiscal- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 2 prezentat in sectiunea ?Formulare ? din cadrul documentatiei de atribuire- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, prezentat in original sau copie lizibila, cu mentiunea "in conformitate cu originalul", cu semnatura si stampila operatorului economic ofertant- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, prezentat in original sau copie lizibila, cu mentiunea "in conformitate cu originalul", cu semnatura si stampila operatorului economic ofertant- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formularul nr. 3 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 15 prezentat in sectiunea ?Formulare ? din cadrul documentatiei de atribuire. Declaratia va fi prezentata de catre toti participantii la procedura, respectiv: ofertanti, ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Ing. Rotaru Manuel - Director General, Ing. Roman Robert Aurelian - Director Tehnic, Ec. Berinde Elena - Director Economic, Ec. Torok Daniela - Sef compartiment achizitii publice, Ing. Gavanescu Aurelian - Sef birou tehnic, Sing. Sovar Marian - Sef compartiment norme consum, Ec. Dinescu Ioana - Sef birou financiar-contabilitate, C.j. Tutunaru Florica ? Consilier juridic, Sing. Radu Dumitru - Sef atelier reparatii si intretinere, Ing. Matei Catalin - Inginer.- Informatii generale completate potrivit Formularului nr. 4 prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 5 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire.- Declaratie de IMM, daca este cazul.Documentele de calificare pot fi inlocuite cu o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal, prin care se confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform prevederilor art. 11, al. (4) din H.G. nr. 834/22.07.2009.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare, conform prevederilor art. 11, al. (5) din H.G. nr. 834/22.07.2009. - Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- pentru persoanele juridice straine, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Bilantul contabil incheiat pe ultimii trei ani, sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul; In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009. Nivelul cifrei de afaceri trebuie sa fie minim dublul valorii estimate a lotului sau loturilor pentru care se depune oferta. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR. sau, - Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani: - media cifrei de afaceri globale/media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani; - cifra de afaceri globala/cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, Formularul nr. 6, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.Nivelul cifrei de afaceri trebuie sa fie minim dublul valorii estimate a lotului sau loturilor pentru care se depune oferta. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Informatii privind subcontractantii, Formularul nr.8, prezentat in sectiunea?Formulare?din cadrul documentatiei de atribuire., - Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Formularul nr.7, prezentat in sectiunea?Formulare?din cadrul documentatiei de atribuire;, - Un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de pneuri pentru autovehicule, avand valoarea cel putin egala cu valoarea loturilor pentru care depune oferta; - Certificatul ISO 9001:2008, privind Sistemul de Management al Calitatii; sau documente care sa ateste ca operatorul economic este certificat de catre un organism acreditat. Autoritatea contractanta nu impune obligativitatea prezentarii unei certificari specifice, de catre un anume organism de acreditare, operatorii economici avand dreptul de a prezenta orice alte documente echivalente.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este accesibila in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.04.2012 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.03.2012 15:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer