Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare pneuri pentru autovehicule


Detaliu pentru invitatia numarul 347893
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PUBLITRANS 2000 S.A.
Numar invitatie: 347893/04.06.2013
Denumire contract: Contract de furnizare pneuri pentru autovehicule
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPUBLITRANS 2000 S.A.Cod fiscal: 13008995, Adresa: Str.Depozitelor , Nr. 2L, Pitesti, Telefon: 0248213573, Fax: 0248213577
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Depozitelor, Nr. 2L, Pitesti, cod postal: 110129, secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Depozitelor, Nr. 2L, Pitesti, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare pneuri pentru autovehicule
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare pneuri pentru autovehicule
II.1.6) CPV: 34351100-3 - Pneuri pentru autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 392, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare de 7840 lei, valabila 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, poate fi constituita: numerar, virament sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatorului garantia de participare in conformitate cu art. 2781*) - (1) din OUG 34/2006, respectiv suma de 3920 lei (peste pragul prevazut la art. 19 si pana la 420.000 lei inclusiv - 1% din valoarea estimata a contractului).
Garantie de buna executie
Garantie de buna executie in cuantum de 10% din val. fara TVA a contractului, constituita virament sau printr-un instrument de garantare emis de o banca sau societate de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 1 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire- cazier judiciar pentru operatorul economic- cazier fiscal pentru operatorul economicDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 2 prezentat in sectiunea ?Formulare ? din cadrul documentatiei de atribuire- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, prezentat in original sau copie lizibila, cu mentiunea "in conformitate cu originalul", cu semnatura si stampila operatorului economic ofertant- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, prezentat in original sau copie lizibila, cu mentiunea "in conformitate cu originalul", cu semnatura si stampila operatorului economic ofertant- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului Nr. 314 din 12 octombrie 2010, privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formularul nr. 3 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Formularul nr. 15 prezentat in sectiunea ?Formulare ? din cadrul documentatiei de atribuire. Declaratia va fi prezentata de catre toti participantii la procedura, respectiv: ofertanti, ofertanti asociati, subcontractanti, terti sustinatori. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire, sunt: Apostoliceanu Sorin - consilier local; Avramescu Tiberiu Cristian - consilier local; Banica Iuliu Radu - consilier local; Ciopleias Moise - consilier local; Dinecu Gheorghe - consilier local; Dinu Mircea - consilier local; Fulga Sanda Cristina - consilier local; Gardin Florin - consilier local; Gentea Cristian - consilier local; Ionescu Anitte Michaelle - consilier local, Malacu Gheorghe - consilier local; Marinescu Silviu - consilier local; Mosteanu Florentin Andrei - consilier local; Neacsu Mariean - consilier local; Perianu Radu Valeriu - consilier local; Preda Marin - consilier local; Prodanel Adrian Mihai - consilier local; Tudor Mihail - consilier local; Tudosiu Dumitru - consilier local; Zarnescu Nicolae Valeriu - consilier local; Zoana Maria Gabriela - consilier local; Diaconescu Adrian Dorin - administrator-presedintele Consiliului de Administratie; Rotaru Manuel - administrator, director general; Constantin Ion - administrator; Raceanu Marian Liviu - administrator; Dobre Emanuel Aurel - administrator; Roman Robert Aurelian - director tehnic; Berinde Elena - director economic; Torok Daniela - sef compartiment achizitii publice; Gavanescu Aurelian - sef birou tehnic; Sovar Marian - sef compartiment norme consum; Dinescu Ioana - sef birou financiar ? contabilitate; Tutunaru Florica - jurisconsult; Radu Dumitru - sef atelier reparatii si intretinere; Matei Marius Catalin - inginer biroul tehnic;
- Informatii generale completate potrivit Formularului nr. 4 prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformitate cu Formularul nr. 5 prezentat in sectiunea ?Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire.- Declaratie de IMM, daca este cazul.Documentele de calificare pot fi inlocuite cu o declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal, prin care se confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire.Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte, inclusiv diverse valori, cantitati sau altele asemenea, conform prevederilor art. 11, al. (4) din H.G. nr. 834/22.07.2009. In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu poate fi mai mic de 3 zile lucratoare, conform prevederilor art. 11, al. (5) din H.G. nr. 834/22.07.2009. - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Pentru persoanele fizice/juridice straine, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului traduse in limba romana. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani, respectiv: 2010, 2011 si 2012 media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani; - cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza cel mult ultimii 3 ani, Formularul nr. 6, prezentat in sectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire. Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului trebuie sa fie de minim 780.000 lei. Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continandvalori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati, Formularul nr.7, prezentat insectiunea ?Formulare? din cadrul documentatiei de atribuire, - Minim un document/contract/proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare, emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar, prin care sa confirme livrarea de produse similare. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic, - Certificate de conformitate pentru produsele ofertate, emise de catre Registrul Auto Roman - Organismul de Certificare Produse (RAR-OCP), in baza urmatoarelor prevederi legale: O.U.G. nr. 27/2011 privind transporturile rutiere; Ordinul Ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr. 2135/2005, pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea si certificarea produselor si materialelor de exploatare utilizate la vehicule rutiere, precum si conditiile de introducere pe piata a acestora - RNTR 4;Legea 288/2009 pentru modificarea si completarea O.G. nr. 80/2000 privind certificarea sau omologarea echipamentelor, pieselor de schimb si materialelor de exploatare utilizate la vehicule rutiere, precum si conditiile de comercializare si utilizare a acestora; HGR nr. 1219/2000 privind unele masuri de protectie a consumatorului la achizitia de piese de schimb auto, altele decat cele care pot afecta siguranta circulatiei si protectia mediului., - Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii, pentru personalul implicat in activitatea de service aferenta primului montaj al anvelopelor de autoutilitare si turisme., - Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, din care sa rezulte dotarea tehnica cu standuri, dispozitive, SDV-istica folosita (dispozitiv de dejantat masina de echilibrat roti etc) si fluxul tehnologic necesare in activitatea de service pentru primul montaj al anvelopelor de autoutilitare si turisme., - Ofertantul va prezenta mostre ale produselor ofertate pentru reperele de la pozitiile: 1, 2 si 3, care vor fi marcate in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini. Mostrele vor fi depuse la sediul achizitorului pana la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor, mentionata in invitatia de participare. - Certificatul ISO 9001:2008, privind Sistemul de Management al Calitatii;sau documente care sa ateste ca operatorul economic este certificat de catre un organism acreditat. Autoritatea contractanta nu impune obligativitatea prezentarii unei certificari specifice, de catre un anume organism de acreditare, operatorii economici avand dreptul de a prezenta orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 08:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer