Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare preparate din carne


Detaliu pentru invitatia numarul 348243
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI
Numar invitatie: 348243/07.06.2013
Denumire contract: Contract de furnizare preparate din carne
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUICod fiscal: 9641718, Adresa: STR. I.C. VISSARION, NR. 1, Targoviste, Telefon: 0245217686, 0245614615, Fax: 0245614623
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. I.C. VISSARION, NR. 1, Targoviste, Romania, cod postal: 130011, telefon: +40 245217686, fax: +40 245614623, persoana de contact: IONELA PRUNACHE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DGASPC DAMBOVITA, STR. I.C. VISSARION, NR. 1 , TARGOVISTE, SALA DE SEDINTE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare preparate din carne
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare preparate din carne la centrele din subordinea D.G.A.S.P.C. DAMBOVITAValoarea estimata pana la data de 31.12.2013 este de 117265.82 lei, iar valoarea maxima estimata de 184204.94 lei reprezinta valoarea ce inglobeaza si suplimentarea.Optiuni: 117265.82 lei =val. prezentei proceduri - 184204.94 lei =val. ce contine posib. suplim.
II.1.6) CPV: 15130000-8 - Produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 117, 265.82 - 184, 204.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este de 2300 leisi se poate constituiprin una din urmatoarele modalitati: - Viramentbancar sauprintr-uninstrument de garantare emis in conditiile legii deo societate bancaraori deo societate de asigurari , in original (formular nr. 9)- Cu ordin de plata in contul autoritatii contractante nr. RO68TREZ2715006XXX000268 deschis laTrezoreria Targoviste, cu conditia confimarii acestuia de catre banca pana la data si ora deschiderii ofertelor-Prin depunere numerar la caseria autoritatii contractante.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004, (art 16.2 si Anexa 1 ) garantia de participare se constituie in procent de50% din cuantumul precizat.Dovada constituirii garantiei de participare printr-una din modalitatile de mai sus se face cel mai tarziu la data si oradeschiderii ofertelor.Valabilitatea garantiei departicipare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare se returneaza la solicitarea ofertantilor, in termen de trei zile dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei. Contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de ctre CNSC i se va retine din garantia de participare suma calculata cf. preved. art 2781 din OUG 34/2006 cu modif. si complet. Ulterioare.Cursul BNR pentru care se va face echivalenta lei/euor este de 4.3428 lei, curs BNR valabil in data de 20.05.2013.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completade catre toti operatoriii economici participanti la procedura: Formular nr. 1 ? Declaratie privind eligibilitateaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareSe va completade catre toti operatoriii economici participanti la procedura: 1.Formular nr. 2 ? Declaratie privind neincadrrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare2. Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care sa prezinte situatia obligatilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania: - Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor localesi- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul de stat- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care sa ateste faptul ca respectivul operator economic si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, precum si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare din tara in care este stabilit.- Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Mentiuni: a) Se accepta existenta datoriilor in cazul in care exista inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu;b) In situatiile prevazute la art. 11 alin. (4) si (5) din HG 925/2006 se accepta prezentarea certificatelor privind plata impozitelor ulterior datei de depunere a ofertelor, care atesta lipsa datoriilor ulterior datei de depunere a ofertelor, evaluarea realizandu-se initial pe baza declaratiei pe proprie raspundere data de ofertant.Cerinta nr. 3Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura.Se va completaFormularul nr. 3 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta nr. 4Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Se va completaFormularul nr. 4 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat.Cerinta nr. 5Operatorii economici nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Se va completaFormularul nr. 5 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari sicompletari prin legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare completat.Observatie: Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire: Director general ing. Cristiana Bucur, Director general adjunct economic - Iamandi Katalin, sef Birou achizitii publice ? Prunache Ionela, consilier juridic ? jr. Stefana Eduard, consilier juridic ? jr. Oancea Rodica, inspector? Nita Angelica Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura trebuie safie legal inregistrati.Persoane juridice/fizice romane1) Se va atasa Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis de Oficiul Registrului Comertului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Informatiile cuprinse in Certificatul ORC trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Mentiune: Autoritatea contractante are dreptul de solicita ofertantului clasat pe primul loc prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ORC - in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii de atribuire.2) Se va atasaAutorizatie sanitar-veterinara de functionare sau Documentul de inregistrare pentru siguranta alimentelor, in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in conformitate cu prevederile OUG 42/2004 privind organizarea activitatii sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor, aprobate prin Legea 215/2004 su Regulamentul CE nr. 882/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 29.04.2004.3)Se va atasaAutorizatie sanitar-veterinara de livrare a produselor alimentare sau Documentul de inregistrare pentru siguranta alimentelor pentru mijloace de transport produse alimentare de origine animala, in original, copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, in conformitate cu prevederile OUG 42/2004 privind organizarea activitatii sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor, aprobate prin Legea 215/2004 su Regulamentul CE nr. 882/2004 al Parlamentului European si al Consiliului din 29.04.2004.Persoane juridice/fizice straine1) Se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2) Se vor atasa documentele relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendaretemporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.06.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.06.2013 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer