Achizitie publica - Contract de furnizare privind achizitia de cartuse de toner pentru imprimante, faxuri si multifunctionale
Detaliu pentru invitatia numarul 333750
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333750/16.08.2012
Denumire contract: Contract de furnizare privind achizitia decartuse detoner pentru imprimante, faxuri si multifunctionale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTRIBUNALUL IALOMITACod fiscal: 4506931, Adresa: BULEVARDUL COSMINULUI , NR.12, Slobozia, Telefon: 0243231313, Fax: 0243231313
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BULEVARDUL COSMINULUI , NR.12, Slobozia, Romania, cod postal: 920064, telefon: +40 243231313, fax: +40 243231313, persoana de contact: Nicoleta Cochior
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BULEVARDUL COSMINULUI , NR.12, Slobozia, Romania, cod postal: 920064, etaj 3, sala de consiliu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (justitie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare privind achizitia decartuse detoner pentru imprimante, faxuri si multifunctionale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia decartuse detoner pentru imprimante, faxuri si multifunctionale.Valoarea de 118.462 lei reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri la care se va raporta si evalua ofertele, iar valoarea de 141.981 lei reprezinta valoarea maxima care include si eventualele suplimentari panala 30.04.2013, conform art.6, alin.3 din H.G. 925/2006.
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 981 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Garantia de participare se solicita conf. art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. 2.Forme de constituireacceptate : conf. art. 86 din HG 925/2006. In cazul constituirii garantiei de participare prin scrisoare de garantie bancara este recomandabil ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania.3.Contul in care se poate constitui este RO11TREZ3915005XXX001567 deschis la Trezoreria Slobozia, titular Tribunalul Ialomita, cod fiscal 4506931 sau se poate depune in numerar la casieria autoritatii contractante.4. Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este de 90 de zile( perioada de valabilitate si a ofertei) de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. 5.Cuantumul garantiei de participare este de 2.360 RON, din care: lot 1=1712 RON, lot 2= 20 RON, lot 3 = 9 RON, lot 4 = 160 RON, lot 5 = 302 RON , lot 6 =54 RON, lot 7 = 6 RON, lot 8 = 7 RON, lot 9 = 4 RON, lot 10= 15 RON, lot 11 = 15 RON, lot 12 = 3 RON, lot 13 = 16 RON, lot 14 = 6 RON, lot 15 = 6 RON, lot 16 = 16 RON, lot 17 = 9 RON.Garantia de participare stabilita pe loturi este mentionata si in anexa B.7. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si la ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.8.Restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din H.G. 925/2006. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare astfel: - in oricare din situatiile prevazute de art.87, alin.1 din H.G. 925/2006 ofertantul pierzand suma constituita; - in situatia prevazuta de art.278^, alin.1din OUG 34/2006. ATENTIE! Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare, in cuantumul si in una din formele acceptate, la sedinta de deschidere a ofertelor conduce la respingereaofertei ca inacceptabile .
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5% din valoarea contractului fara TVA. Modalitati de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - printr-un instrument degarantare emis in conditiile legii de o societate bancara , instrument care trebuie sa fie valabil pe perioada de derulare a contractului si care va fi prezentat in original in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului ; - prin retineri succesive din sumele datorate de catre achizitor furnizorului . In cazul scrisorii de garantie bancara este recomandabil ca aceasta sa fie emisa de catre o banca din Romania.2.Returnarea garantiei de buna executie se face conf.art.92 din HG 925/2006 cu completarile simodificarileulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314//2010 - formularul nr.1.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - formularul nr.23. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare - formularul nr.34. Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti conf. art.69^1din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarileulterioare: - formularul nr.45. Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat al statului) din care sa ateste ca nu are datoriiscadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6. Certificat de atestare fiscala privind impozitelesi taxele locale din care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.In ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire , persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractantesunt : presedinte Ionescu Traian, manager economic Gasser Maria, comisia de evaluare: Munteanu Larisa-Isabela?presedinte, Gasser Maria, Petrescu Marius, Popa Sandu, Cochior Nicoleta - membrii 1.Certificatul constatator emis de ONRC se poate prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Precizam ca ofertantul trebuie sa aiba dreptul de a furniza bunurile care fac obiectul contractului conformcertificatului constatator de la ONRC ? obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAENdin certificatul constatator emis de ONRC.2. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, seva solicita ofertantului clasat pe primul loc de a prezentaautoritatii contractante , pentru conformitate, documentele in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.1.Lista principalelor livrari de produse similare celor care fac obiectul achizitiei in cauza in ultimii 3 ani.1.2. Se solicita minim o recomandare privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale conform art.188, alin.1, lit. a)din OUG 34/2006, 2.MostreIn vederea dovedirii capacitatii tehnice de a livra/produce produsele ce fac obiectul achizitiei in cauza, conform art.188 alin.1, lit. e) din OUG 34/2006, ofertantii vor prezenta obligatoriu cate o mostra pentru toate loturile.Mostrele se depun pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . Mostrele vor avea inscris pe eticheta urmatoarele: denumirea produsului, codul, capacitatea si denumirea ofertantului Standarde de calitateSe vor prezenta documente emise de catre organisme nationale sau internationaleacreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii pentru ofertanti, respectiv SR EN ISO 9001 sau echivalent ( standarde transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului) valabile la data deschiderii ofertelor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2012 10:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 13:55