Achizitie publica - Contract de furnizare produse ? PAINE ALBA si INTERMEDIARA
Detaliu pentru invitatia numarul 341981
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341981/23.01.2013
Denumire contract: Contract de furnizare produse ?PAINE ALBA si INTERMEDIARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 0267311675, Fax: +40 0267311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0267311675, tel/fax: +40 036730040, persoana de contact: BECSEKATTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Romania, Sfantu Gheorghe, Str.Stadionului nr.1-3, cod postal: 520064
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse ?PAINE ALBA si INTERMEDIARA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare produse ?Paine alba - 300gr/buc, feliata si ambalata separat fiecareCantitate - Minim 96 600 buc -maxim132 500 bucPaine intermediara - 300gr/buc, feliata si ambalata separat fiecare -Cantitate - Minim 66 250 buc -maxim97 300 buc!!!-Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri ( in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Valoarea ofertei procedurii, valoare la care se vor raporta ofertele, este 113, 575.00 lei, iar valoarea maxima estimata (ce cuprinde si eventualele suplimentari) este 160, 860.00 leiOptiuni: prev.art.6 din HG nr.925/2006 al.(3)pct.a.b.c.d.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 575 - 160, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Modalitatea de constituire a garantiei de participare conform art. 86 din H.G. nr. 925/2006, - Cuantumul garantiei de participare: Reprezinta1% din valoarea estimata , fara TVA, a contractului de achizitie publica , care urmeaza sa fie incheiat.Garantie de participare-1 136 ron / 262 euro , curs BNR din 17.01.2013- Perioada de valabilitate a garantiei de participare?esteegala cu perioada de valabilitate a ofertei?.- Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate. Se va completa formularul nr.4dinSECTIUNEA - Formulare- CONT garantia de participare RO62TREZ2565006XXX004701, Trezoreria Sf, Gheorghe, - Restituirea garantiei de participare se va face conform art.88 din H.G. nr.925/2006- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile art.87 dinH.G. nr. 925/2006Formular nr.3 ? SECTIUNEA - Formulare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: 1) Cont de profit si pierderi;Modul de prezentare - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru a demonstra capacitatea economicasi financiare a ofertantului pentru indeplinirea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 13:44