Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse ? PAINE ALBA si INTERMEDIARA


Detaliu pentru invitatia numarul 341981
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 341981/23.01.2013
Denumire contract: Contract de furnizare produse ?PAINE ALBA si INTERMEDIARA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 0267311675, Fax: +40 0267311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0267311675, tel/fax: +40 036730040, persoana de contact: BECSEKATTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Romania, Sfantu Gheorghe, Str.Stadionului nr.1-3, cod postal: 520064
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse ?PAINE ALBA si INTERMEDIARA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare produse ?Paine alba - 300gr/buc, feliata si ambalata separat fiecareCantitate - Minim 96 600 buc -maxim132 500 bucPaine intermediara - 300gr/buc, feliata si ambalata separat fiecare -Cantitate - Minim 66 250 buc -maxim97 300 buc!!!-Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri ( in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Valoarea ofertei procedurii, valoare la care se vor raporta ofertele, este 113, 575.00 lei, iar valoarea maxima estimata (ce cuprinde si eventualele suplimentari) este 160, 860.00 leiOptiuni: prev.art.6 din HG nr.925/2006 al.(3)pct.a.b.c.d.
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 113, 575 - 160, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Modalitatea de constituire a garantiei de participare conform art. 86 din H.G. nr. 925/2006, - Cuantumul garantiei de participare: Reprezinta1% din valoarea estimata , fara TVA, a contractului de achizitie publica , care urmeaza sa fie incheiat.Garantie de participare-1 136 ron / 262 euro , curs BNR din 17.01.2013- Perioada de valabilitate a garantiei de participare?esteegala cu perioada de valabilitate a ofertei?.- Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr. 346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate. Se va completa formularul nr.4dinSECTIUNEA - Formulare- CONT garantia de participare RO62TREZ2565006XXX004701, Trezoreria Sf, Gheorghe, - Restituirea garantiei de participare se va face conform art.88 din H.G. nr.925/2006- Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conditiile art.87 dinH.G. nr. 925/2006Formular nr.3 ? SECTIUNEA - Formulare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in despozitiilor art.180 ? Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;( Formularul nr. 12 A din Sectiunea II ? Formulare)Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii , eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor / taxelor / contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit.Cerinta obligatorie: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in despozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;( Formularul nr. 12 B din Sectiunea II ? Formulare)- Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta obligatorie: - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314//2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. (Formular nr.12D din Sectiunea II ? Formulare)Cerinta obligatorie - Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art.69^1 din Oug. Nr.34/2006, (evitarea conflictului de interes)aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.(Formular nr.12C din Sectiunea II ? Formulare))Persoanele cu functii de decizie in cadrul AC care pot influenta continutul documentatie, care au legatura si pot influenta procedura de atribuire.Andras-Nagy Robert, Ec. Fulop Arpad, Doci Cristina Tunde siTuvik Timea , Becsek Attila, Hejja Ibolya, Elisabeta Calugarita . Cerinta obligatorie: 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Anexele la certificatul de inregistrare reprezinta autorizatiile de functionare emise de institutiile abilitate pentru activitatea desfasurata de catre ofertant.- Certificatul va fi depusein copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Nota: -Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire , va prezenta in original sau copie legalizataCertificatul constatator.2 .Autorizatie sanitara de functionarea ofertantului - Conform Ord.1030/20, 08, 2009, privind aprobarea procedurilor de reglementare sanitara pentru proiectele de amplasare, amenajare, constructie si functionare a obiectivelor ce desfasoara activitati cu risc pentru starea de sanatate a populatiei, emis de Ministerul Sanatatii-Directia dev Sanatate Publica.3. Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijlocul de transport cu care se face livrarea produselorOfertantii care nu dispun de transport propriu pentru trasnportul produselor ofertate vor prezenta un contract de inchiriere al mijlocului de transport insotit de autorizatia sanitara ce va fi emisa pe numarul de inmatriculare al mijlocului de transport respectiv si pe numele propietarului acestuia. In faza de ofertare se accepta si un ?Angajament de punere la dispozitie?Transportul trebuie sa se faca cu vehicule autorizate, destinate exclusiv transportului de paine, curate, in conditii care sa asigure integritatea ambalajelor si a produselor.Transportul trebuie sa se faca cu vehicule autorizate, destinate exclusivPENTRUALIMENTE, curate, in conditii care sa asigure integritatea ambalajelor si a produselorin conformitate cu "Norma din 24 iunie 2010 - care stabileste procedura de autorizare sanitara veterinara a unitatilor ce produc, proceseaza, depoziteaza, transporta si/sau distribuie produse de origine animala."- Prezentare de documente edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat.- Documentele vor fi prezentate in depusein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?., insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta obligatorie: 1) Cont de profit si pierderi;Modul de prezentare - copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pentru a demonstra capacitatea economicasi financiare a ofertantului pentru indeplinirea contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.01.2013 13:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer