Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse ? PAINE ALBA si INTERMEDIARA / a 300gr/buc, feliata si ambalata separat fiecare


Detaliu pentru invitatia numarul 346271
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHE
Numar invitatie: 346271/30.04.2013
Denumire contract: Contract de furnizare produse ?PAINE ALBA si INTERMEDIARA/a 300gr/buc, feliata si ambalata separat fiecare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN "DR.FOGOLYAN KRISTOF"SFANTU GHEORGHECod fiscal: 4202010, Adresa: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Telefon: +40 0267311675, Fax: +40 0267311675
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Stadionului nr.1-3, , Sfantu Gheorghe, Romania, cod postal: 520064, telefon: +40 0367730040, fax: +40 0367730040, persoana de contact: BECSEK ATTILA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Judetean de Urgenta ?Dr.Fogolyan KristofSfantuGheorghe, str. Stadionului, nr. 1-3Serviciul Aprovizionare Transport
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse ?PAINE ALBA si INTERMEDIARA/a 300gr/buc, feliata si ambalata separat fiecare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare produse ?Painea 300gr/buc, feliata si ambalata separat fiecarePaine alba - Cantitate - Minim 67 500 buc -maxim103 300 bucPaine intermediara -Cantitate - Minim 56 250 buc -maxim86 250 buc!!!-Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri ( in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: art.6 din HG 925/2006-suplimentare cu50%, maxim 4 luni
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 86, 625 - 132, 685 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Modalitatea de constituire a garantiei de participare conform art. 86al.(1)din H.G. nr. 925/2006, - Cuantumul garantiei de participare: Reprezinta1% din valoarea minima estimata, fara TVA, a contractului de achizitie publica , care urmeaza sa fie incheiat adica 866.25 ron, (echivalenta pentru o garan?ie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.)Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: a) a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;b) a unei sume in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.(6) In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare?esteegala cu cel putin perioada de valabilitate a ofertei?.- Daca ofertantul este IMM, indeplinind conditiile prevazute de Legea nr.346/2004, modificata si completata prin Ordonanta Guvernului nr. 27/2006, acesta poate depune garantia de participare in valoare de 50% din cuantumul precizat anterior, cu conditia atasarii documentelor doveditoare privind statutul de IMM prevazute prin actele normative mentionate. Se va completa formularul nr.4dinSECTIUNEA - Formulare -CONT garantia de participare RO62TREZ2565006XXX004701, Trezoreria Sf, Gheorghe, -Dreptul achizitorului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii art.87 dinHG.925/2006, si in conditiile OUG nr.34/2006, art278^1 - Formular nr.3 ? SECTIUNEA - Formulare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in despozitiilor art.180 ? Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;( Formularul nr. 12 A din Sectiunea II ? Formulare)-Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii , eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti ( certificate , caziere judiciare , alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor / taxelor / contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu prevederile legale din tara in care este stabilit.-Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.(1) Autoritatea contractanta are obligatia de a accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul/candidatul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.(2) In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor candidati/ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute la alin. (1). In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti candidatii sau ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul.(3) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor prevazute la alin. (1) sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in despozitiilor art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;( Formularul nr. 12 B din Sectiunea II ? Formulare)- Certificat de atestare fiscala ( datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Cerinta obligatorie: - Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314//2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. (Formular nr.12D din Sectiunea II ? Formulare)-Cerinta obligatorie - Declaratie pe propria raspundere privindneincadrarea in prevederile art.69^1 din Oug. Nr.34/2006, (evitarea conflictului de interes)aprobata cu modificarile si completarile prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare.(Formular nr.12C din Sectiunea II ? Formulare))Persoanele cu functii de decizie in cadrul AC care pot influenta continutul documentatie, care au legatura si pot influenta procedura de atribuire.Andras-Nagy Robert, Ec. Fulop Arpad, Doci Cristina Tunde siTuvik Timea , Becsek Attila, Hejja Ibolya, Elisabeta Calugarita .-Certificatele vor fi depusein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ? Cerinta obligatorie: 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondenta in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Anexele la certificatul de inregistrare reprezinta autorizatiile de functionare emise de institutiile abilitate pentru activitatea desfasurata de catre ofertant.- Certificatul va fi depusein copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.Nota: -Ofertantul clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privindrezultatul procedurii de atribuire , va prezenta in original sau copie legalizataCertificatul constatator.2 .Autorizatie sanitara de functionare a ofertantului- Conform Ord.1030/20, 08, 2009, privind aprobarea procedurilor de reglementare sanitara pentru proiectele de amplasare, amenajare, constructie si functionare a obiectivelor ce desfasoara activitati cu risc pentru starea de sanatate a populatiei, emis de Ministerul Sanatatii-Directia dev Sanatate Publica.-- Prezentare de documente edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat.- Documentele vor fi prezentate in depusein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?., insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -Informatii generale: completarea formularului 6. Formularul sa cuprinda sicifra de afaceri pe ultimii 3 anicompletarea formularului 6Pentru determinarea valorii echivalente in euro , a cifrei deafaceri globale se va utiliza cursul mediu anual de schimblei/euro , comunicat de BNR, respectiv: - pentru anul 2010 - 4, 2099- pentru anul 2011 - 4, 2379- pentru anul 2012 ? 4, 4560 lei/euroPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Autorizatie sanitar-veterinara pentru mijlocul de transport cu care se face livrarea produselorOfertantii care nu dispun de transport propriu pentru trasnportul produselor ofertate vor prezenta un contract de inchiriere al mijlocului de transport insotit de autorizatia sanitara ce va fi emisa pe numarul de inmatriculare al mijlocului de transport respectiv si pe numele propietarului acestuia. In faza de ofertare se accepta si un ?Angajament de punere la dispozitie?Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.04.2013 12:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer