Achizitie publica - Contract de furnizare produse - Dotari de specialitate aferente proiectului : «EXTINDERE, REABILITARE TERMICA SI DOTARE ?CENTRU DE INGRIJIRE SI ASISTENTA?, MUNICIPIUL SLOBOZIA, JUDETUL IALOMITA», cod SMIS 24602, finantat in cadrul Programului Operational
Detaliu pentru invitatia numarul 345946
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345946/29.04.2013
Denumire contract: Contract de furnizare produse - Dotari de specialitate aferente proiectului : «EXTINDERE, REABILITARE TERMICA SI DOTARE ?CENTRU DE INGRIJIRE SI ASISTENTA?, MUNICIPIUL SLOBOZIA, JUDETUL IALOMITA», cod SMIS 24602, finantat in cadrul Programului Operational Regional, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI IALOMITACod fiscal: 9670462, Adresa: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Telefon: 0243/231088, Fax: 0243/233407
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920033, telefon: +40 243231088, fax: +40 243233407, persoana de contact: MIORITA SUTU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul D.G.A.S.P.C. IALOMITA STR.CT.D.GHEREA, NR.1, Slobozia, jud. Ialomita, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse - Dotari de specialitate aferente proiectului : «EXTINDERE, REABILITARE TERMICA SI DOTARE ?CENTRU DE INGRIJIRE SI ASISTENTA?, MUNICIPIUL SLOBOZIA, JUDETUL IALOMITA», cod SMIS 24602, finantat in cadrul Programului Operational Regional, Axa prioritara 3 ? Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.2
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotari de specialitate- LOT.I. MOBILIER- COD CPV 39100000-3valoare77.620 lei fara tva- LOT.II. BIROTICA SI ECHIPAMENTE ELECTRONICE- COD CPV 30200000-1valoare20.660 lei fara tva- LOT.III. ECHIPAMENTE PENTRU OFICIU (APARATE EL.DE UZCASNIC)-COD CPV 39710000-2valoare6.977 lei fara tva- LOT IV. ECHIPAMENTE DE BUCATARIECOD CPV 39221000-7valoare2.375 lei fara tva- LOT V. DIVERSE-COD CPV 22113000-5valoare 19.348 lei fara tva- LOT VI. ECHIPAMENTEIMPOTRIVA INCENDIILOR-COD CPV 35110000-8 valoare 5.280 lei fara tva
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 132, 260 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
TOTAL2.645, 20 lei( 1.322, 60 lei pentru IMM )din care : - LOT I1.552, 40 lei(776, 20 lei pentri IMM )- LOT II413, 20 lei(206, 60 lei pentri IMM )- LOT III139, 54 lei( 69, 77 lei pentri IMM )- LOT IV47, 50 lei( 23, 75 lei pentri IMM )- LOT V386, 96 lei(193, 48 lei pentri IMM )- LOT VI105, 60 lei( 52, 80 lei pentri IMM )Mod de constituire: instrument bancar emis de o soc. bancara sau de o soc.de asigurari ? in original (Formularul nr.23 ? Scrisoare de garantie din ?Modulul III ? Model de Formulare?); op sau fila CEC cu confirmarea bancii pana la data deschiderii ofertelor, in contul DGASPC IALOMITA , CF 9670462, cont RO34TREZ3915006XXX000133 Trezoreria Slobozia IMM ?urile vor completa o declaratie (Formularul nr.21 din " Modulul III ? Model de Formulare?). In cazul in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatorului din garantia de participare, suma de 776, 20 lei pentru lot I conform art.278^1 lit.a).Valab.Gar.Part. este de minim 90 zile de la data limita stabilita pt depunerea ofertelor.Data de referinta pentru cursul de schimb BNR(1 euro= 4, 2571 lei din data de 26.07.2010 )
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 11.Declaratie privind eligibilitatea (neancadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare). Prezentarea Formularului nr.3 - ?Declaratie privind eligibilitatea? din ?Modulul III ? Model de Formulare? In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, aceasta nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180.Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 din partea tertului sustinator.Cerinta nr. 2- Declaratie pe proprie raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006. - Ofertantul va completata o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 4 - ?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2006? din ?Modulul III ? Model de Formulare?. - Pentru persoane juridice straine se accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza intr-una dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, modificata vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului. - Certificate de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat si impozite si taxe localein original, copie legalizata /autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Se va completa Formular nr.5 ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? din ?Modulul III ? Model de Formulare? .Cerinta nr. 4CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta Se va completa: ?Certificat de participare cu oferta independenta?, conf. Ordinului nr.314/2010 , Formularul nr.6 din " Modulul III ? Model de Formulare?.Cerinta nr. 5Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se solicita op. ec. o declaratie pe proprie raspundere prin care sa mentioneze ca nu se incadreaza in situatiile prevazute de art 69^1 din OUG nr 34/2006, cu modif. si complet. Ult.( Formularul nr. 7 din " Modulul III ? Model de Formulare?. Declaratie de evitare a conflictului de interese pentru persoane cu functii de decizie : Paul Marcu- Director General, Buda Lucretia ? DirectorEconomic, Badea Neculai ? Sef serv. MonitorizareVasile Cristina ? Sef Serviciu Tehnic Adm.Achizitii PubliceBranzaru Madalina ? Inspector specialitateGrecu Ileana ? Sef Serv. JuridicUrsu Ana ? ReferentTodica Viorica ? Sef CentruSutu Miorita Ruxanda ? Responsabil achizitii Proiect Cerinta nr. 1Persoane juridice/ fizice romane Certificat constatator in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine Vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii, nu sunt inscrise mentiuni privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.In cazul in care documentele vor fi transmise in copie cu ment cf cu or , in etapa evaluarii ofertelor, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), va fi de cel putin 264.520 lei fara tva, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, din care : - Lot Iin valoare de155.240 lei- Lot IIin valoare de41.320 lei- Lot IIIin valoare de13.954 lei- Lot IVin valoare de4.750 lei- Lot Vin valoare de 38.696 lei- Lot VIin valoare de 10.560 leiOfertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor., Bilanturile contabile pentru exercitiile financiare 2010, 2011, 2012, vizate de DGFP , sau extrase din bilanturile contabile (in cazul in care publicarea acestora este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul)iar pentru anul 2012 orice alt document din care sa reiasa cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ce urmeaza a fi semnat, in copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Informatii privind capacitatea tehnica-Declaratie privind Lista principalelor produse furnizatein ultimii 3 ani (calculati pana la data limita stabilita pentrudepunerea ofertelor). Ofertantul trebuie sa prezinte detalii despre valoarea produselor furnizate pentru fiecare lot ofertat, denumirea produselor, cantitatile, perioada furnizarii, beneficiarii indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Realizarea in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) a maxim 5 contracte de furnizare pentru fiecare lot ofertat, a caror valoare cumulata sa insumeze minim valoarea estimata pentru fiecare din acele loturi , dupa cum urmeaza: - LOT.I.valoare 77.620 lei fara tva- LOT.II.valoare 20.660 lei fara tva- LOT.III.valoare6.977 lei fara tva- LOT IV.valoare2.375 lei fara tva- LOT V.valoare19.348 lei fara tva- LOT VI.valoare5.280 lei fara tvaTotal valoare 132.260 leiCerinta privind experienta similara se considera indeplinita daca ofertantii prezinta contracte ce fac obiectul lotului ofertat in conformitate cu produsele prezentate la sectiunea: II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei /achizitiilor- dotari de specialitate .Fiecare din contractele care justifica experienta similara, trebuie sa fie insotite de certificate/documente emise sau contrasemnate de autoritate sau clientul beneficiardin care sa reiasa modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv precum si faptul ca receptia nu a fost amanata din cauza unor neconformitati care au condus lanerespectarea clauzelor contractuale.Pentru echivalentase va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR. Cerinta nr. 1 Se va prezenta certificatul ISO 9001 in acord cu obiectul prezentei achizitii sau echivalent, eliberat de un organism de certificare acreditat de RENAR sau de un organism membru al EA - European Co-operation for Accreditation. (copie lizibila, cerificata ?conform cu originalul?) valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul asocierilor, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document pentru partea de contract pe care o va indeplini.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Gratuit, de la sediul D.G.A.S.P.C. Ialomita si din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 09:23