Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse - rechizite scolare gratuite pentru elevii unitatilor de invatamant preuniversitar din judetul Satu Mare


Detaliu pentru invitatia numarul 352699
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI SATU MARE
Numar invitatie: 352699/19.08.2013
Denumire contract: Contract de furnizare produse - rechizite scolare gratuite pentru elevii unitatilor de invatamant preuniversitar din judetul Satu Mare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUDETULUI SATU MARECod fiscal: 3896976, Adresa: str. 1 Decembrie 1918 nr.6, Satu Mare, Telefon: +40 261750200, Fax: +40 261750200
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. 1 Decembrie 1918 nr.6, Satu Mare, Romania, cod postal: 440010, telefon: +40 261750200, fax: +40 261768155, persoana de contact: Inspectoratul Scolar Judetean Satu Mare
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. 1 Decembrie 1918 nr.6, Satu Mare, Romania, Inspectoratul Scolar Judetean Satu Mare , Sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse - rechizite scolare gratuite pentru elevii unitatilor de invatamant preuniversitar din judetul Satu Mare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia pachetelor de rechizite scolare pentru distribuirea gratuita
II.1.6) CPV: 39162110-9 - Rechizite scolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 378, 252 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi de :5.000 lei . Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 din H.G. nr.925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei , la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei de participare . Perioada de valabilitate a garantiei de participare :60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . Daca garantia se constituie prin instrument de garantie emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari , se va putea utilize (Formular 17 )sau orice al model agreat de catre institutia emitenta , cu conditia respectarii prevederilor art.86 alin. (2)-(4) din H.G, nr.925/2006In cazul depunerii de oferte in asociere , garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membri grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana . In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor ) garantia de participare se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in documentatia de atribuire (Formular 4)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractuluisi se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens)( Formular 4) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu dispozitiile art. 92 din HG. Nr. 925/2006.Perioada de garantie de buna executie : minim 6 luni de la data receptiei produselor.(conform FORMULAR 18din capitolul Formulare)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Declaratie privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 5, in original). Declaratia se va completa si de catre tertul sustinator, daca este cazul. Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(completata in conformitate cu Formularul 6, in original). Declaratia se va completa si de tertul sustinator -Formularul 6, daca este cazul, pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.c)¹ si lit.d) din O.U.G. nr. 34/20063.Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativteritoriale pe raza careia iti are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".4.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale (inclusiv pentru punctele de lucru implicate inderularea contractului) din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Atentie: Oferta depusa de un operator economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor si impozitelor locale, a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, va fi respinsa. Nota: In cazul esalonarilor si amanarilor la plata, conform prevederilor legale, se vor prezenta toate documentele emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor conform graficului aprobat, precum si plata la zi a obligatiunilor curente. Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.5.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta (?Certificat de participare la licitatie cu oferta independent?, completat in conformitate cu Formularul 7, in origina). In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular.6.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 (completata in conformitate cu Formularul 8, in original). Declaratia se va completa, dupa caz, de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractant/Tertul sustinator, conform art. 13 din Legea 279/2011. Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica.. Nota: 1.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate.2.Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3.Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.4.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare sau a unei autoritati administrative sau judiciare sau unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens.5.Persoanele cu functie de decizia din Inspectoratul Scolar al Judetului Satu Mare: Inspector Scolar General: Roman MariaInspector Scolar General Adjunct : Szasz PiroskaInspector Scolar General Adjunct : Mondici ClaudiuContabil Sef : Burdea RaulConsilier Juridic Vancea VeronicaMembrii comisiei de evaluare : Mondici Claudiu , Bicsi Ildiko , Matei Calin , Saveanu Oltea, Simona SibianuMembru al comisiei de rezerva : Szejke Ottilia Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original , copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata .Pentru persoanele juridice romane1.Modalitati de indeplinire : -prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Comertului de pe langa TribunalulTeritorial din care sa rezulte domeniul de activitate principal / secundar , codurile CAEN aferente acestora.Pentru persoanele juridice straine2.Modalitati de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere professional , conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic . ( se va verifica prin accesarea http: /ec.europa.eu/mark/ecertis/login.do)-prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala ( evitarea dublei impuneri ) sau o declaratie , valabile pentru anul calendaristic in curs .- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala ( evitarea dublei impuneri ) sau o declaratie , valabila pentru anul calendaristic in curs .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012) sa fie de cel putin 600.000 lei .Nota: Valoarea stabilita reprezinta cerinta minima pentru calificare de catre autoritatea contractanta., Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani financiari (31.12.2010, 31.12.2011, 31.12.2012), insotit de anexele explicative, vizat si inregistrat de organele competente, precum si orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori , beneficiari , indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Valoarea livrarilor de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar ., Se vor prezenta mostre pentru dovedirea capacitatii tehnice a ofertantului de a livra/produce produse similare celor care fac obiectul achizitiei si pentru verificarea materialului prezentat in cadrul propunerii tehnice cu cel ce se va utiliza , conform caietului de sarcini, Pentru fiecare contract de experienta similara trebuie completat cate unexemplar de Formular 15 ? original: ? Ofertantultrebuie sa prezinte livrari de produse similare efectuate in ultimi 3 ani .Fiecare contract de experienta similara va fi insotit de un document/certificat/o recomandare emisa sau contrasemnata de beneficiar in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul semnatura si stampila. Daca valoarea este stabilita in alta moneda, pentru calculul echivalentei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) pentru anii respectivi. Documentele se vor depune in original , copie legalizata sau copie conform cu originalul, Declaratie care sa contina lista utilajelor si mijloacelor de transport pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, precum si alte dotari specifice necesare, Ofertantul va completa o declaratie privind partea/partile din contract pe care intentioneaza sa o/le subcontracteze .Declaratie privind conflictele de interese va fi completata de ofertant si de subcontractanti art. 69 indice 1 O.U.G 34/2006, In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art 186 din OUG 34/2006)acesta se considera a fi calificat daca tertul sustinator demonstreaza indeplinirea in integritate a cerintei minime solicitate prin prezentarea documentelor relevante. Aceste documente vor insoti angajamentul ferm al persoanei respective care trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca , in cazul in care contractul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului , persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa .In cazul in care ofertantul/ candidatul este un grup de operatori economici , cerinta minima privind capacitatea tehnica si/sau profesionala poate fi indeplinita prin cumul. Daca grupul de operatori isi demonstreaza indeplinirea cerintelor minime privind capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta/alte persoana/persoane , modalitatea de indeplinire a cerintei este similara ofertei individuale mentionata mai sus , cu precizarea ca sustinerea va fi acordata asocierii si nu unuia dintre asociati.Nota: Persoana ce asigura sustinerea capacitatii tehnicesi/sau profesionale nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art . 180. art 181 lit.a) , c^1) si d) si art 69^1 din OUG 34/2006, Documente care atesta inregistrarea si faptul ca candidatul este I.M.M. (atunci cand este cazul), respectiv, indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:
a) numar mediu anual de salariati mai mic de 250;
b) cifra de afaceri anuala neta de pana la 50 milioane euro, echivalent in lei, sau detin active totale care nu depasesc echivalentul in lei a 43 milioane euro, conform ultimei situatii financiare aprobate. Prin active totale se intelege active imobilizate plus active circulante plus cheltuieli in avans.
Dovada calitatii de IMM se va realiza astfel:
- in cazul intreprinderilor autonome ? se va depune:
?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?
- in cazul intreprinderilor partenere ? se vor depune: ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?;
?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate?;
?Fisa de parteneriat?; ?Intreprinderi partenere?
- in cazul intreprinderilor legate - se vor depune: ?Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii?;
?Calculul pentru intreprinderile partenere sau legate?;
?Intreprinderi legate? Se vor prezenta, in copie certificate valabile la data limitade depunere a ofertelor care atesta implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 (sau echivalent) pentru activitatea/activitatile ce corespund obiectului procedurii .In evaluarea ofertelor se accepta si un document in care se precizeaza ca auditul de certificare al unui operator economic a fost finalizat , urmand ca acesta sa primeasca in curand certificarea propriu-zisa .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 27.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2013 09:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer