Achizitie publica - Contract de furnizare produse : Contoare de apa rece
Detaliu pentru invitatia numarul 331767
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331767/16.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizare produse : Contoare de apa rece
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAPA CTTA SA ALBACod fiscal: RO1755482, Adresa: STRADA VASILE GOLDIS NUMARUL 3, Alba Iulia, Telefon: +40 258834087, Fax: +40 258834493
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Vasile Goldis nr. 3, Alba Iulia, judetul Alba, Romania, cod postal: 510007, telefon: +40 258834087/ +40 258401312, fax: +40 258834493, persoana de contact: Iacob Mircea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Vasile Goldis nr. 3, Alba Iulia, judetul Alba, Romania, cod postal: 510007, telefon: +40 258834087/ +40 258401312, fax: +40 258834493, persoana de contact: Iacob Mircea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse : Contoare de apa rece
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare produse : Contoare de apa receScopul contractului de achizitie publica de furnizare : Contoare de apa rece, este de a masura cantitatea de apa potabila furnizata consumatorilor, si vor fi montate in cadrul sistemelor de alimentare cu apaaflate in administrarea SC APA CTTA SA Alba.
II.1.6) CPV: 38421100-3 - Contoare de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 485, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9.600 lei.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata: - scrisoaredegarantiebancara conformFormularuluiVI.4 in original;
- Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - original sau- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul pentru garantiile de participare nr. RO82 RNCB 0003 0211 8293 0001 deschislaBCR sucursala jud. Alba, in copie legalizata sau original;Ofertantul care solicita reducerea garantiei de participare la 50 % va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea nr. 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul unei asocieri, pentru a putea beneficia de prevederile Legii 346/2004, fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca se incadreaza in categoria IMM-urilor.Conform art. 278^1, alin (1), lit. b) din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de4.264, 99 lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului, fara TVAGarantia de buna executie se va constituiprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract si care va fi valabila pe o durata de 12 luni calendaristice. (cu posibilitate de prelungire cu inca 3 luni). Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de prestator la sediul achizitorului, in perioada de valabilitate a ofertei si oricum inainte de data stabilita pentru semnarea contractului.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (1) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular V/a 1Cerinta nr. 2 - Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Formular V/a 1.1Cerinta nr. 3 - Acorduri/contracte de asociere (daca este cazul) - se va completa de ofertant Formular V/a.2NOTA: - autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii numai in cazul in care oferta este castigatoare;
- se solicita nominalizarea liderului de asociatie;
- se solicita pastrarea asocierii pe toata durata executieicontractului de achizitie publica;
- acceptul ca decontarile se vor face pe liderul de asociatie.Cerinta nr. 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 181 din OUG34/2006 -Formular V/a 4In cazul in care ofertantul prezinta sustinere economica si financiara si/sau sustinere tehnica si profesionala, in conformitate cu art.186 si art.190 din OUG 34/2006, tertul sustinator nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006.Cerinta nr. 5 - Declaratie privind eligibilitatea, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in nici una dintre situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 - Formularul V/a 5. In cazul in care ofertantul prezinta sustinere economica si financiara, si/sau sustinere tehnica si profesionala, in conf.cu art.186 si 190 din OUG 34/2006, tertul sustinator va completa formularul V/a 5-Declaratie privind eligibilitatea. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta va accepta declaratia pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutede art. 69^1 din OUG34/2006 - Formular V/a 6;Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: : Lazar Viorel ? Director general, Dreghiciu Ioan ? Director general adjunct, Crisan Lucica ? Director Economic, Gotia Dumitru, Iacob Mircea, Ciurea Craciun Constantin, Suciu Elena, Ciutrila Cristian Ioan, Lazar Mara Calin, Dreghici Calin, Otoiu Mircea.Cerinta nr. 7 - Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) sau echivalent.Cerinta nr. 8 - Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - eliberat de Primarie sau echivalent, pentru sediile si punctele de lucru ale ofertantului implicate in indeplinirea contractului.Certificatele privind plata taxelor si impozitelor trebuie sa ateste ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor.In cazul in care se depune oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat.OBSERVATII: ? Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri la plata (amanari, esalonari, rambursari de TVA etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor si se prezinta documente justificative.? Certificatele constatatoare pot fi depuse in original, copie legalizata sau copie lizibila in conformitate cu originalul.NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat. Cerinta nr. 1 - Certificat constatator - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertei) sau echivalent, in original, copie legalizata sau copie semnata in conf.cu originalul, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.Pentru persoane juridice / fizice straine se vor depune: -Documente care dovedesco formadeinregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionalin calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident;
-Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data limita de depunere a ofertei, dincaresarezulteobiectulde activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii.NOTA: Documentele solicitate mai sus vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat.Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de catre traducatorul autorizat.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti.Acordul/acordurile de subcontractare (daca este cazul) devine/devin anexa la contractul de achizitie publica cf. art. 96 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Cerinta nr. 2Angajament privind sustinerea tehnica si/sau profesionala (daca este cazul). ?Angajament ferm? -in forma autentica - daca ofertantul este sustinut tehnic/ profesional in conformitate cu art.190 din OUG 34/2006., Cerinta nr. 3Experienta similaraFinalizarea in ultimii 3 ani, a cel putin unui contract care a avut ca obiect furnizarea de produse similare cu cele cerute in prezentul caiet de sarcini.Fiecare contract de experienta similara va fi insotit de o recomandare scrisa (document constatator) a beneficiarului in original, semnata si stampilata, prezentandu-se contractele de furnizare in copie.Recomandarea trebuie sa contina date care sa permita identificarea si contactarea celui care a semnat-o.Se solicita completarea Formularului nr. V/d.2.1. ?Experienta similara? anexat pentru contractele de furnizare similare executate in ultimii 3 ani (prezentate pentru dovedirea experientei similare) si a Formular V/d 2.2. - centralizator pentru experienta similara, pentru furnizare produse, (daca este cazul);, NOTA: privind Cerinta nr. 3 - Experienta similara1. Cursul valutar la care se calculeaza echivalenta leu-valuta pentru dovedirea experientei similare este cursul mediu anual comunicat de Banca Central Europeana pentru anii in care au fost executate contractele.2. Ofertantul va prezenta documente din care sa rezulte valoarea contractelor de furnizare executate;3. In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant/asociat se va prezenta copie dupa partile relevante din contractul de subcontractare/asociere; Cerinta nr. 1CertificatISO 9001 sau Certificari echivalente, transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data limita de depunere a ofertei.Nota: In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii.Se accepta si ofertanti a caror raport de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantii vor primi certificarea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata integral in SEAP, in fisiere atasate invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 13:27