Achizitie publica - Contract de furnizare PRODUSE DE CURATENIE; CHIMICE; DE CURATAT SI LUSTRUIT ; ARTICOLE DE MENAJ SI DE UZ CASNIC
Detaliu pentru invitatia numarul 344525
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344525/29.03.2013
Denumire contract: Contract de furnizare PRODUSEDE CURATENIE; CHIMICE;DE CURATAT SI LUSTRUIT ; ARTICOLE DE MENAJ SI DE UZ CASNIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului IasiCod fiscal: 9899076, Adresa: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Telefon: +40 232272122, Fax: +40 232240088
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Vasile Lupu nr. 57 A, Iasi, Romania, cod postal: 700309, telefon: +40 232272122, fax: +40 232240088, persoana de contact: Elvira Rotariu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul DGASPC Iasi, str. Vasile Lupu nr. 57 A, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare PRODUSEDE CURATENIE; CHIMICE;DE CURATAT SI LUSTRUIT ; ARTICOLE DE MENAJ SI DE UZ CASNIC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de ? PRODUSEDE CURATENIE; CHIMICE;DE CURATAT SI LUSTRUIT ; ARTICOLE DE MENAJ SI DE UZ CASNIC: LOT 1- Detergenti (automat si manual);LOT 2 ?Produse de spalare; LOT 3 ? Produse de curatat si lustruit; LOT 4 ? Produse chimice; LOT 5 ? Articole de menaj; LOT 6: Articole de uz casnic;Acestea se vor livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini. Plata se va face prin ordin de plata in termen de 45 zile de la data emiterii facturii.Valoarea estimata fara TVA : LOT 1 ? minim 110, 023.61 ron si maxim 143, 030, 69 ron; LOT 2 : minim 92, 699.18 ron si maxim 120, 508.93 ron; LOT 3 : minim 73, 344.92 ron si maxim 95, 348.40 ron; LOT 4 : minim 21, 852.05 ron si maxim28, 407.67ron; LOT 5 : minim 68, 839.89 ron si maxim89, 491.85 ron; LOT 6 : minim49, 736.34 ron si maxim64, 657.25 ron;Valoarea minima a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri pana la 31.12.2013 (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari cf art.6, alin.3 din HG nr. 925/2006.
II.1.6) CPV: 39831200-8 - Detergenti (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 416, 495.98 - 541, 444.79 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de : LOT 1?1, 651 lei; LOT 2?1, 391 lei; Lot 3?1, 101 lei; Lot 4?328 lei; Lot 5?1, 033 lei; Lot 6?747 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : ? prin virament bancar in contul nr. RO93 TREZ 4065006XXX000469 deschis la Trezoreria Iasi, ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante;Nota: este de preferat emiterea acesteia de catre o banca din Romania;? in orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fieprezentata cel mai tarziu la data, ora si locul stabilita pentru deschidereaofertelorInstrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Echivalenta leu/euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Garantiei de participare seretine in conditiile art. 87/HG 925/2006 si se constituie in conditiileart. 43^1din OUG 34/2006 coroborat cuart.2781 din OUG nr.34/2006.Modul de eliberare a garantiei de participare ? pentru ofertantii care nu vor fi declarati castigatori aceasta se va restitui in termen de 3 (trei) zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, pe baza unei cereri in care se va preciza valoarea de restituit, contul si banca comerciala a societatii, denumirea procedurii.- pentru castigator garantia de participare se va restitui dupa dovada constituirii garantiei de buna executie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este in cuantum de 10% din valoarea contractului fara TVA, valabila pentru toata perioada de derulare a acestuia.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, transmis autoritatii contractante in maxim 5 zile de la semnarea contractului de ambele parti si care devine anexa la acesta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCompletare Formular Adin Sectiunea Formulare ? in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Completare Formular Bdin Sectiunea Formulare- in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Completare Formular B 1.1. din Sectiunea Formulare- in originalIn acest formular sunt nominalizate persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire. Ofertantul / Ofertantulasociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Persoane cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Director General Ing. Florin Ion, Director General Adjunct Jr. Ticu Ioan, Sef Serviciu Financiar Contabil Buget Balahur Teodora, Compartiment Juridic cons. jur. Rusu Claudia, Sef Serviciu Achizitii Ing. Rotariu Elvira .Declaratie privind calitatea de participant la procedura Completare Formular C din Sectiunea Formulare ? in originalCertificatde participarela procedura cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010 Completare Formular Ddin Sectiunea Formulare- in originalIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Certificate fiscaleCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (original, copie legalizata, copie conform cu originalul) din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara in care se depune oferta sau conform art. 9 alin. 1 din Ordinul 509/2011 operatoriieconomici potprezenta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu , emise de: - Directia Generala a Finantelor Publice;
- Directia de Taxe si Impozite Locale;In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoane juridice romane Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC) de pe langa Tribunalul teritorial, sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, prezentat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular pentru partea de contract pe care o va realiza. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copielegalizata .Persoane fizice romane Autorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straine Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, copie conform cu originalul), in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Originalul se va restitui in perioada ulterioara deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte mediacifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (art.185 din OUG 34/2006)LOT 1=110, 023.61 lei, LOT 2=92, 699.18 lei, LOT 3=73, 344.92 lei, LOT 4=21, 852.05 lei, LOT 5= 68, 839.89 lei, LOT 6=49, 736.34 lei, pe ultimii 3 ani, valoare egala sau mai mare decat valoarea lotului pentru care se va depune oferta, conform Anexei B (loturi).Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara dovedita prin: - lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare si beneficiarii, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, -prezentarea a cel putin un certificat/document in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? prin care sa se confirme livrarea de produse similare(conform art.188 alin.1 din OUG 34/2006), Informatii privind echipamentele tehnice si la masurile aplicate pentru asigurarea calitatii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului., Informatii referitoare la personalul / organismul tehnic candidat/ofertant de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;, Mostre.Produsele depuse ca mostre trebuie sa fie marcate conform normelor in vigoare, astfel incat sa fie identificabile caracteristicile lorPentru Lotul 1-Detergenti, se va prezenta cite o punga de maxim 1 kg pentru fiecare pozitie.Pentru Loturile 2, 3, 4 si 5 se va prezenta cate o mostra conform modului de ambalare din Caietul de sarcini.Pentru Lotul 6 se va prezenta cate o mostra conform modului de ambalare din Caietul de sarcinicu exceptia pozitiilor 1, 2, 3, 4, 10, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 25 (pentru aceste pozitii nu se prezinta mostre).Acestea se vor depune pana la data limita de depunere a ofertelor (art. 172 din OUG 34/2006) pe baza unui Proces-verbal de predare-primire.Neprezentarea mostrelor constituie temei deinacceptabilitate a ofertelor, nefiind indeplinita o cerinta de calificare. Informatii privind asigurarea calitatii: prezentare certificat care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 13:47