Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse ?Agregate naturale de Balastiera?


Detaliu pentru invitatia numarul 326951
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Serviciul Public - "Directia pentru Intretinerea si Repararea Patrimoniului Consiliului Local" Resita
Numar invitatie: 326951/16.05.2012
Denumire contract: Contract de furnizare produse ?Agregate naturale de Balastiera?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public - "Directia pentru Intretinerea si Repararea Patrimoniului Consiliului Local" ResitaCod fiscal: 15082947, Adresa: Bulevardul Muncii, Nr. 25, Resita, Telefon: 0255/226109; 0255/220200, Fax: 0255/227394
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ofertele se depun in seap la adresa www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse ?Agregate naturale de Balastiera?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare produse?Agregate naturale de Balastiera?ANUL2012 -6 luni-NISIP Natural 0-4 mm-6.000 to-BALAST Sort8-16mm-1.000 toTotal valoare anul 2012 - 140.000 leiANUL2013 -4 luni-NISIP Natural 0-4 mm -2.000 to-BALAST Sort8-16 mm-250 toTotal valoare anul 2013 - 45.000 lei
II.1.6) CPV: 14210000-6 - Pietris, nisip, piatra concasata si agregate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 185, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantiei de participare - 2800 lei;
-valabila 30 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModul de constituire : - scrisoare de garantie bancara, in original;
- ordin de plata sau fila cec, confirmate de catre banca emitenta;
- instrumente de garantare emise de societatile de asigurari;
- depunerea la casieria unitatii in numerar.Contul in care se va depune garantia de participare: RO67TREZ1815006XXX000143 deschis la Trezoreria Resita.Garantia de participare va fi retinuta, in intregime, de catre autoritatea contractanta, in oricare din urmatoarele situatii: -ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
-ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei;
-cand Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor respinge contestatia ofertantului (conform art. 278^1 din O.U.G. 34/2006);Garantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitiepublica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.In toate cazurile de constituire a garantiei de participare, dovada trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in legea 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.se va prezenta declaratie pe propria raspundere ca societatea se incadreaza in categoria IMM
Garantie de buna executie
a)Cuantumul garantiei de buna executie a contractului 10 % din valoarea contractului fara TVA).b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari este conform Art. 90 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care ofertantul este IMM, in conformitate cu legea nr. 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta va beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie.c) Restituirea garantiei de buna executie se va efectua conform Art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.-Declaratii privind eligibilitatea -Descriere: formular 12A2.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Formular nr. 12 B3.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Descriere: formular 12C4.-Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 - Descriere: formular 12 D Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura-Descriere: formular - 12 DPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: director ? GIURICICI SAVA; contabil sef ? ec. POPOVICI MARIANA; ONCIA SIMION - Insp. Specialitate -Birou Juridic-R.U. (SP-?DIRPCL?)-presedinte comisie de evaluare; MILOIEVICI SATA-Referent-Comp. Financiar-Contabil (SP-?DIRPCL?)-membru comisie de evaluare;Nicorici Florica- Insp. Specialitate -Birou Tehnic-InvestitiiR.U. (SP-?DIRPCL?) -membru comisie de evaluare;;PUREC ANCA- Aparatul de Specialitate al Primarului-membru comisie deevaluare;;CHIS LUCIAN - Aparatul de Specialitate al Primarului-membru comisie de evaluare;;de evaluare;5.- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta -Descriere: formular 56.-Persoane juridice /fizice romane -Descriere: Prezentare documente care dovedesc o forma de inregistrare si atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (original sau copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata ), pentru Persoane juridice/fizice straine.Documentele vor atesta faptul ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit7.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, in copie stampilata si scris conform cu originalul.8.-Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul socialprivind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat, in copie stampilata si scris conform cu originalul - Persoane juridice/ fizice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentDocumentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraDeclararea cifrei media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani- min.280000 ron. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: PRINCIPALELE LIVRARI DE PRODUSE ULTIMII 3 ANI--Formular 12 E- DECLARATIE PRIVIND LISTAPRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE ULTIMII 3 ANI, Informatii privind atestarea conformitatii produselor folosite.Certificate de atestare a conformitatii produselor pentru Nisip si Balast sau-Declaratie de conformitate pentruNisip si Balast. Certificarea sistemului de management al calitatii conf. SR EN ISO 9001:2008-se vor prezenta Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii conf. SR EN ISO 9001:2008, Certificarea Sistemului de de management de mediu conf. SR EN ISO 14001:2005 sau alt certificat echivalent emis de organisme independente care confirma implementarea si mentinerea unui sistem de management privind protectia mediului de catre ofertant.Declaratie din partea reprez legali ai of in care se va preciza faptul ca, la elab of, s-a tinut cont de oblig ref la prot mediului si ca acestea se vor respecta peparcursul indeplinirii contractului.Se vor prezenra--Documente emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de managementde mediu conf. SR EN ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: atasat invitatiei pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.06.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 15:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer