Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare produse alimentare - paine


Detaliu pentru invitatia numarul 342748
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: C.R.R.N.P.A.H. Calinesti
Numar invitatie: 342748/15.02.2013
Denumire contract: Contract de furnizare produse alimentare - paine
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialC.R.R.N.P.A.H. CalinestiCod fiscal: 24930540, Adresa: str. Principala, nr. 153, Com. Floresti, sat Calinesti, Jud. Prahova, Floresti, Telefon: +40244369163, Fax: +40244369163
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Principala, nr. 153, Com. Floresti, sat Calinesti, Jud. Prahova, Floresti, Romania, cod postal: 107255, telefon: +40 244369163, fax: +40 244369163, persoana de contact: Elena Barbu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Centrul de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pentru Persoane Adulte cu Handicap Calinesti , judet Prahova.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare produse alimentare - paine
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare produse alimentare - paine pentru activitatea Centrului de Recuperare si Reabilitare Neuropsihiatrica pentru Persoane Adulte cu Handicap
II.1.6) CPV: 15811100-7 - Paine (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 772.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare :967.73 lei. Perioada de valabilitate a garantiei :90 zile. Forma de constituire a garantiei de participare : garantia se poate constituii prin scrisoare de garantie bancara sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asiguraricare se prezinta in original sau prin depunerea la casieria autoritatii contractante.Data de referinta la care se face echivalenta leu/alta valuta este 11.02.2013.Precizam ca in cazul in care CNSC respinge contestatia ca fiind nefondata i se va retine contestatorului suma calculata conform art.278 1 din OUG nr.34 / 2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG. nr.34/2006 cu prevederile Legii 278/2010.Se vor prezenta Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 1 din OUG. nr.34/2006Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt : David Simona - Director si Cretu Mihaela Lorena - Contabil Sef.Persoana care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire este Malea Mariana - Responsabil Achizitii. Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, organizat dupa caz, la nivel local sau la nicel national, din care sa rezulte : - obiectul de activitate al operatorului economic, care sa corespunda categoriei de servicii solicitate;
- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare ( respectiv, faptul ca operatorul economic nu se afla in incapacitate de plata sau in faliment )- informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta Certificatul de inregistrare fiscala a operatorului economic.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil ( situatia financiara ) la data de 31 decembrie 2011 sau extrase de bilant. Se va prezenta Bilantul contabil (situatia financiara) la 31 decembrie 2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Se va completa Formularul nr.5 "Fisa de informatii privind experienta similara", anexat la documentatia de atribuire. Standarde de asigurare a calitatii si de protectie a mediului. SR EN ISO 22000:2005.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2013 13:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer